Faktura (jedna)

Data: 2019-02-07 12:14:11
Autor: A. Filip
Faktura (jedna)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Premier krzyczy "pokażcie fakturę".

Faktura się pojawia.

PiS zmienia narrację i udowadnia, że pod bokiem Prezesa istniała fabryka faktur bez pokrycia.

Słodkie.

To pokażesz w końcu tą fakturę tak żeby dało się przeczytać co na niej jest?

--
A. Filip

Data: 2019-02-07 03:16:13
Autor: Bruno Brunowski
Faktura (jedna)
W dniu czwartek, 7 lutego 2019 12:14:12 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Słodkie.

To pokażesz w końcu tą fakturę tak żeby dało się przeczytać co na niej jest?

Kup Wyborczą! Kup Wyborczą!

Znowu cię dysgooglia dopadła?

--
Bruno

Data: 2019-02-07 13:37:29
Autor: A. Filip
Faktura (jedna)
> [...]
>
> Słodkie.

To pokażesz w końcu tą fakturę tak żeby dało się przeczytać co na niej jest?

Pokaż mi co wybiórcza pokazuje za darmo _bez ograniczeń_ a resztą sobie
dupę podetrzyj.  Jeden link poście z obrazkiem na którym wielkie GÓWNO
widać wyczerpał moją wolę dotowania propagandy GW choćby tylko moim
czasem.  Chęć płacenia za GW prawdę przeszła mi już sporawy czas temu.

--
A. Filip

Data: 2019-02-07 04:43:43
Autor: Bruno Brunowski
Faktura (jedna)
W dniu czwartek, 7 lutego 2019 13:37:30 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

widać wyczerpał moją wolę dotowania propagandy GW choćby tylko moim
czasem.  Chęć płacenia za GW prawdę przeszła mi już sporawy czas temu.

W takim wypadku się nie zapoznasz. Jak mi przykro.

--
Bruno

Data: 2019-02-07 13:48:08
Autor: A. Filip
Faktura (jedna) [Chcesz zobaczyć? Płać GW/Agora S.A.]
> [...]

czasem.  Chęć płacenia za GW prawdę przeszła mi już sporawy czas temu.

W takim wypadku się nie zapoznasz. Jak mi przykro.

Czy GW płaci za prawa autorskie do Faktury? :-)

--
A. Filip
| Pytamy się o strój, lekceważąc istotę człowieka.
| (Przysłowie abisyńskie)

Faktura (jedna)