Faktura korygująca i brak zwrotu - co z od setkami?

Data: 2011-10-26 01:53:22
Autor: Lukasz
Faktura korygująca i brak zwrotu - co z od setkami?
Dzień dobry,

posiadałem telefon na abonament. Po wygaśnięciu abonamentu zostałem obciążony kwotą spoza promocji. W międzyczasie zmieniłem operatora(przeniesienie numeru) - wtedy operator z którego usług zrezygnowałem wystawił fakturę korygującą VAT z której wynika zwrot pieniędzy. Abonament był na rodzica, kasa przelewana była poleceniem zapłaty z mojego konta. Faktura została wystawiona 05.04.2010 - z tego co mi się o uszy obiło to mogę jeszcze wnioskować o zwrot, ponieważ faktura przedawnia się po 3 latach. Jeśli tak jest to czy mogę zażądać zwrotu kwoty z faktury wraz z odsetkami? Operator miał i zapewne ma konto z którego pobierał abonament, nie było kontaktu z zapytaniem gdzie i jak zwrócić pieniądze.

Pozdrawiam
Łukasz

Faktura korygująca i brak zwrotu - co z od setkami?