Faktura vat marĹźa

Data: 2013-05-20 15:30:10
Autor: POdatki
Faktura vat marĹźa
Klient kupił auto na fakturę vat marĹźa - w 2013 r, taka faktura powinna mieć w tytule zapis - Faktura vat marĹźa - procedura szczegĂłlna towary uĹźywane , ale sprzedajacy nie umieścił tego napisu było tylko faktura vat marĹźa - urząd komunikacji w " O " odmĂłwił rejestracji pojazdu, czy słusznie - czy  to znĂłw naduĹźycie urzędasĂłw - moim zdaniem to powinno interesować urząd skarbowy a nie wydz. komunikacji

pozdrawiam polskę - państwo urzędników

Data: 2013-05-20 23:53:55
Autor: Gotfryd Smolik news
Faktura vat marĹźa
On Mon, 20 May 2013, POdatki wrote:

Klient kupił auto na fakturę vat marża - w 2013 r, taka faktura powinna mieć w tytule zapis - Faktura vat marża - procedura szczególna towary używane , ale sprzedajacy nie umieścił tego napisu było tylko faktura vat marża - urząd komunikacji w " O " odmówił rejestracji pojazdu, czy słusznie - czy  to znów nadużycie urzędasów

  IMVHO dokładnie tak.

- moim zdaniem to powinno interesować urząd skarbowy a nie wydz. komunikacji

  Znaczy wydział komunikacji może posłać "urzędowy donos" do skarbówki,
ma prawo, ale co do odmowy w zupełności się zgadzam.
  Pytanie - czy pisząc "urząd" piszesz o właściwym reprezentancie
(naczelniku), czy dałeś się spławić przez pierwszego z brzegu
pracownika?
  Z opisów (bodaj na .prawo) wynikało, że twarde żądanie "kierownika"
skutkowało załatwieniem przypadków sprzecznych z widzimisię
osoby w okienku.

pozdrawiam polskę - państwo urzędników

  Ba.
  Przyznać się, jak ktoś ma namiar na skuteczne zastosowanie art.231 KK.
  Formalnie wszystko w porządku, przepis jest.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-05-21 13:19:21
Autor: radekp@konto.pl
Faktura vat marża
Mon, 20 May 2013 15:30:10 +0200, w <knd92f$4un$1@mx1.internetia.pl>, POdatki
<dsew@wp.pl> napisał(-a):

Klient kupił auto na fakturę vat marża - w 2013 r, taka faktura powinna mieć w tytule zapis - Faktura vat marża - procedura szczególna towary używane , ale sprzedajacy nie umieścił tego napisu było tylko faktura vat marża - urząd komunikacji w " O " odmówił rejestracji pojazdu, czy słusznie - czy  to znów nadużycie urzędasów - moim zdaniem to powinno interesować urząd skarbowy a nie wydz. komunikacji

pozdrawiam polskę - państwo urzędników

A nie możesz przybić sobie takiej pieczątku obok "faktura vat marża"? :)

Data: 2013-05-21 14:14:22
Autor: zgred
Faktura vat marża
<dsew@wp.pl>  napisał(-a):

Klient kupił auto na fakturę vat marża - w 2013 r, taka faktura powinna
mieć w tytule zapis - Faktura vat marża - procedura szczególna towary

A nie możesz przybić sobie takiej pieczątku obok "faktura vat marża"? :)

Ze zbliżonym skutkiem mógłby sam sobie całą taką fakturę wydrukować i poprosić kolegę, żeby podpisał.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-22 09:48:31
Autor: radekp@konto.pl
Faktura vat marża
Tue, 21 May 2013 14:14:22 +0200, w
<519b651c$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>, zgred <zgred@empty.com>
napisał(-a):

> [...]
Ze zbliżonym skutkiem mógłby sam sobie całą taką fakturę wydrukować i poprosić kolegę, żeby podpisał.

Bez przesady.

PS. Pamiętam, że kiedyś przy kontroli wyszło mi, że nie mam numeru sanmochodu
na fakturach. No to jest podpisywałem w pośpiechu imieniem, nazwiskiem i nr
samochodu :).

Data: 2013-05-22 11:04:07
Autor: Piotrek
Faktura vat marża
On 2013-05-22 09:48, radekp@konto.pl wrote:
PS. Pamiętam, że kiedyś przy kontroli wyszło mi, że nie mam numeru sanmochodu
na fakturach. No to jest podpisywałem w pośpiechu imieniem, nazwiskiem i nr
samochodu :).

Co nie zmienia faktu, że jak komuś będzie zależało to za coś takiego można pójść siedzieć. W KK jest nawet cały rozdział na ten temat.

A to, że kultura prawna jaka jest to każdy widzi, to zupełnie oddzielna sprawa.

Piotrek

Faktura vat marĹźa