Faktura w Play

Data: 2010-07-14 14:29:27
Autor: mz
Faktura w Play
Witam
Czy za fakture w wersji papierowej (za możliwość jej otrzymywania) się płaci ?
Wyczytaem na jakiejś stronce, że płaci się 5 zł za formę papierową przysyłaną do domu. Forma elektroniczna jest darmowa poprzez ichną stronę www.
Prawda to ?
Ma tu ktoś abonament w Play ?

Data: 2010-07-14 15:04:59
Autor: gr
Faktura w Play
[...]

ja dostaje fakturę od zawsze i nic nie płacę..
elekroniczną zacząłem dostawać od 2 miesięcy i dostałem gratis po 30 min. do wszystkich komórek...
pozdr.
Gr

Data: 2010-07-15 07:11:03
Autor: mz
Faktura w Play
A jak jest w Play z obsługa interesenata ? Bo narazie jak do nich pisze meile to kobiecina odpisuje mi tak jakby nie czytała mojego pytania tylko wklejała standardową odpowiedz. I tak naprawde jak dla mnie to zero odpowiedzi na moje pytanie. W erze w tej sprawie jest o niebo lepiej.
Czyżby Pley miał w nosie nowych abonentów ? W myśl " i tak do nas przyjdą " ?

Data: 2010-07-15 11:18:35
Autor: Ircys
Faktura w Play
On 15 Lip, 07:11, "mz" pisze...
[...]

W Play odpowiedzi nie na temat są na porządku dziennym.
Wszystko fajnie jeżeli chodzi o coś drobnego, małego lub coś na co
można samemu znaleźć odpowiedź. Gorzej jeżeli chodzi o jakaś
poważniejszą sprawę np. reklamacja faktury lub, niedajboże, np. coś
nie działa (technicznie). Wtedy już tylko się można załamać żenującym
poziomem BOK.
Ale można trochę sobie ulżyć: http://tinyurl.com/34v78nm :)

Ircys

Faktura w Play