Faktura wystawiona po terminie

Data: 2011-12-17 01:25:42
Autor: Robert Tomasik
Faktura wystawiona po terminie
Użytkownik "Karo" <kariokaallegro@wp.pl> napisał w wiadomości news:jcgd1o$mr4$1news.task.gda.pl...

Czy mogę jej po prostu np nie przyjąć aby nie bawić się w sprawy sądowe itp?

Jesli faktury nie przyjmiesz, to taki trochę strzał we własne kolano. Powinieneś ich o tym powiadomić pisemnie podnosząc konkretne zarzuty, uzmysławiając, z jakiego powodu odmówisz uznania ich roszczenia i wzywając do wystawienia noty korygującej fakturę do wysokości uznanego przez Ciebie roszczenia. Oni mają wówczas dwa wyjścia. Iść do sądu i udowodnić, że maja racje, albo wystawić korektę. Musicie również się próbować porozumieć. W każdym razie udawanie, ze nie ma problemu nie jest w mojej ocenie dobrym rozwiązaniem.

Faktura wystawiona po terminie