Faktura z Niemiec

Data: 2015-01-29 15:58:59
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Faktura z Niemiec
Cześć,

jestem nieVATowcem (zwolnienie podmiotowe na podstawie nieprzekraczania 150 tysięcy obrotu rocznie), na PKPiR na zasadach ogólnych (dobrze nazwałem?), chcę kupić abonament na TeamViewera. Sprzedawca mówi:

-> za abonament miesięczny Pan może zapłacić tylko kartą kredytową, w przypadku wersji rocznej możliwy jest przelew albo karta albo PayPal.
Faktura z Niemiec.

czy taką fakturę, jak podejrzewam w Ojro, będę mógł jakoś zaksięgować w KUP?

Data: 2015-01-30 00:33:21
Autor: Gotfryd Smolik news
Faktura z Niemiec
On Thu, 29 Jan 2015, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

Cze¶ć,

jestem nieVATowcem [...]
na PKPiR [...]

-> za abonament miesięczny Pan może zapłacić tylko kart± kredytow±,
[...]
Faktura z Niemiec.

czy tak± fakturę, jak podejrzewam w Ojro, będę mógł jako¶ zaksięgować w KUP?

  Odwrócę pytanie - "a dlaczego by nie"?
"Jako¶ć" co najwyżej sprowadza się do sposobu wprowadzenia przeliczenia
warto¶ci z euro na złotówki, tj. możliwo¶ci wyst±pienia "różnic
kursowych". Znaczy zastrzegam że nie wiem, czy w tym przypadku nie
istnieje np. obowi±zek wprowadzenia po konkretnym kursie (z konkretnego
dnia), bo np. data sprzedaży jest inna niż data zapłaty, a potem "korekta".
  Ale przy niewielkiej kwocie nie przej±łbym się zbytnio, bo CO DO ZASADY
owe "różnice" maj± na celu wła¶nie doprowadzenie do sytuacji, w której
koszty (i przychody) odpowiadaj± warto¶ciom "kasowym".
  Jak chcesz to leż± w sieci "gotowce" na taki wypadek:
http://www.gofin.pl/17,1,61,161457,roznice-kursowe-w-praktyce-- -wybrane-zagadnienia.html
http://poradnik.wfirma.pl/-jak-ewidencjonowac-roznice-kursowe-w-kpir

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-02-03 21:00:36
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Faktura z Niemiec
W dniu 30.01.2015 o 00:33, Gotfryd Smolik news pisze:
"Jako¶ć" co najwyżej sprowadza się do sposobu wprowadzenia przeliczenia
warto¶ci z euro na złotówki, tj. możliwo¶ci wyst±pienia "różnic
kursowych".

Fakturę wystawili w złotówkach:

http://en.zimagez.com/zimage/screenshot-03022015-205220.php

czyli co, po prostu zaksięgować te 134,97zł w KUP do PKPiR tak jak polsk± fakturę?

Data: 2015-02-04 10:15:57
Autor: Pete
Faktura z Niemiec
W dniu 2015-02-03 o 21:00, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
W dniu 30.01.2015 o 00:33, Gotfryd Smolik news pisze:
"Jakość" co najwyżej sprowadza się do sposobu wprowadzenia przeliczenia
wartości z euro na złotówki, tj. możliwości wystąpienia "różnic
kursowych".

Fakturę wystawili w złotówkach:

http://en.zimagez.com/zimage/screenshot-03022015-205220.php

czyli co, po prostu zaksięgować te 134,97zł w KUP do PKPiR tak jak
polskÄ… fakturÄ™?

Ciężko to nazwać fakturą, bo ponieważ nie ma nipu sprzedawcy (albo nie potrafię znaleźć).

Ja bym wystawił DW do tego.

P.S.
Jak płacisz kartą, to uważaj na okresy wypowiedzenia, bo widzę, że automatycznie przedłużają subskrypcję.

--
Pete

Data: 2015-02-04 14:31:10
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Faktura z Niemiec
W dniu 04.02.2015 o 10:15, Pete pisze:
[...]

Był na dole w stopce faktury

P.S.
Jak płacisz kartą, to uważaj na okresy wypowiedzenia, bo widzę, że
automatycznie przedłużają subskrypcję.

No wiem, po prostu nie mam kasy na płacenie od razu za całość. Więc wziąłem abonament.

Faktura z Niemiec