Faktura za internet

Data: 2010-01-11 19:48:33
Autor: Animka
Faktura za internet
Czy na fakturze za internet do rozliczenia w PIT za 2009 r może być
napisane: Usługi Elektronicznej Wymiany Danych, czy musi być napisane: za
internet?
Coś mi świta, że gdzieś na ten temat czytałam, że na fakturze musi widnieć
jak wół: Internet.

--
animka

Data: 2010-01-12 00:44:15
Autor: Gotfryd Smolik news
Faktura za internet
On Mon, 11 Jan 2010, Animka wrote:

Coś mi świta, że gdzieś na ten temat czytałam, że na fakturze musi widnieć
jak wół: Internet.

  Na pewno taki problem występuje jak ktoś ma usługę "zintegrowaną",
taką jak tepsiany coś-tam-box.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-01-12 01:22:26
Autor: Animka
Faktura za internet
Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

Ok, dzięki. Właśnie dzisiaj odebrałam faktury z "Elektronicznym Przesyłaniem Danych" i w takim razie mogę już być spokojna :-)

--
animka

Data: 2010-01-13 11:21:49
Autor: Herald
Faktura za internet
Dnia Tue, 12 Jan 2010 01:22:26 +0100, Animka napisał(a):

Ok, dzięki. Właśnie dzisiaj odebrałam faktury z "Elektronicznym Przesyłaniem Danych" i w takim razie mogę już być spokojna :-)

No nie jestem taki pewien czy możesz być spokojna. Nie znam takiej ulgi na
"elektroniczne przysyłanie danych"  ;P
Podatnikowi przysługuje prawo do odliczenia od dochodu wydatków ponoszonych
przez podatnika z tytułu użytkowania sieci Internet w lokalu (budynku)
będącym miejscem zamieszkania podatnika.
Możesz mieć kłopot za parę lat w przypadku kontroli z udowodnieniem co to
jest ta "elektroniczna transmisja danych".

Faktura za internet