Faktura zaliczkowa

Data: 2009-04-29 11:12:04
Autor: Piotr
Faktura zaliczkowa
Użytkownik "ewka" napisał(a) w wiadomości :

mam takie pytanie czy mozna wystawic fakture zaliczkowa z jakims tam terminem platnosci? Czy wolno ja wystawiac dopiero po otrzymaniu tejze zaliczki? Ew. gdzie szukac odpowiedzi, bo poki co to wszedzie pisze, ze zaliczkowa mam obowiazek wystawic po otrzymaniu kwoty. Pytanie czy wolno wczesniej dajac klientowi czas na wplate tej zaliczki.

I dobrze "piszą" że zaliczkowa dopiero po otrzymaniu zaliczki.
A jak chcesz dać klientowi czas na wpłatę zaliczki, to co stoi na przeszkodzie do wystawienia faktury proforma?

Piotr

Data: 2009-04-29 11:18:25
Autor:
Faktura zaliczkowa
I dobrze "piszą" że zaliczkowa dopiero po otrzymaniu zaliczki.
A jak chcesz dać klientowi czas na wpłatę zaliczki, to co stoi na przeszkodzie do wystawienia faktury proforma?

....albo dowolnie inaczej nazwane pisemne potwierdzenie warunków umowy.

Faktura zaliczkowa