Faktura zaliczkowa

Data: 2009-04-29 11:58:53
Autor: Tristan
Faktura zaliczkowa
W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 11:00 (autor ewka publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gt94vn$tja$1@news.onet.pl>):

mam takie pytanie czy mozna wystawic fakture zaliczkowa z jakims tam
terminem platnosci?

Nie.
Czy wolno ja wystawiac dopiero po otrzymaniu tejze zaliczki?

Tak

Ew. gdzie szukac odpowiedzi, bo poki co to wszedzie pisze, ze zaliczkowa mam obowiazek wystawic po otrzymaniu kwoty. Pytanie czy wolno
wczesniej dajac klientowi czas na wplate tej zaliczki.

Od tego jest Proforma (bez słowa VAT ;) )

--
Tristan

Data: 2009-04-29 12:08:52
Autor: ewka
Faktura zaliczkowa

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gt97ee$94c$1news.interia.pl...
[...]

No wlasnie pro forma nie byla dla klienta interesujaca, gdyz od niej vatu nie odliczy. Tak czy siak sprawa wyjasniona, chce klient vat na kwiecien odliczyc to musi zaplacic cala kwote zaliczki i dopiero dostanie zaliczkowa fakture.

--
pozdr,
ewka

Data: 2009-04-29 12:50:38
Autor: Tristan
Faktura zaliczkowa
W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 12:08 (autor ewka publikowane na pl.soc.prawo.podatki, wasz znak: <gt98vl$a4q$1@news.onet.pl>):

Od tego jest Proforma (bez słowa VAT ;) )

No wlasnie pro forma nie byla dla klienta interesujaca, gdyz od niej vatu
nie odliczy.

No ale jak chce odliczać, skoro nie zapłacił? Jak zapłaci, to dostanie
zaliczkową do odliczenia. --
Tristan

Data: 2009-04-30 07:55:58
Autor: ewka
Faktura zaliczkowa
Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gt9aff$cuk$2news.interia.pl...
[...]

No jak widac ludzie roznie kombinuja, dla mnie najwazniejsze zeby te kombinacje byly zgodne z prawem. Ale czasami to czlowiek juz glupieje, jak ktos Ci wmawia, ze przeciez tak sie robi, ze juz nie raz taka fakture zaliczkowa mial itp. Dlatego tez zadalam pytanie na grupie, bo juz mialam watpliwosci czy aby ja na pewno jestem w temacie zorientowana.

--
pozdr,
ewka

Faktura zaliczkowa