Faktura zaliczkowa na całą kwotę ?

Data: 2009-06-05 14:14:15
Autor: icek2
Faktura zaliczkowa na całą kwotę ?
Usrobo pisze:
Witam

czy można wystawić FV zaliczkową na całą wartość towaru?

nie mam towaru na stanie, sam musze go kupić, wiec nie moge wystawić FV oraz pro-forma, klient chce wpłacić całość zebym ja mogl towar kupić.

moge wystawić fakturę vat zaliczkową na całą kwotę zeby nie musieć później robić kolejnej faktury na reszte ?

michal
gdy u dystrybutora zamawiam towar, którego nie ma a chce wpłate
wystawia mi pro forme
wiec w czym problem?

--
pozdros
icek

Data: 2009-06-05 14:18:51
Autor: Liwiusz
icek2 pisze:
Usrobo pisze:
[...]

  Że jak już wpłaci, to trzeba wystawić fakturę nie-proforma.

--
Liwiusz

Faktura zaliczkowa na całą kwotę ?