Fakturowanie automatyczne na podstawie danych z PayPal?

Data: 2011-02-06 11:10:30
Autor: Jakub Jewuła
Fakturowanie automatyczne na podstawie danych z PayPal?
Witam

Sprzedaje coraz wiecej za granice pobierajac platnosci przez PayPal.
Wiadomo, ze taka platnosc wiaze sie z wystawieniem f-ry VAT.
Chcialbym to zautomatyzowac.

Czy ktos spotkal sie z rozwiazaniem tego problemu - mam wszystkie
dane klienta, mam kwoty, chcialbym zeby jakis pelnosprytny program
zrobil mi z tego f-re VAT, zebym nie musial klepac recznie
wszystkich danych do innego systemu...

J.

Fakturowanie automatyczne na podstawie danych z PayPal?