Faktury

Data: 2019-02-07 03:10:02
Autor: Bruno Brunowski
Faktury
Premier krzyczy "pokażcie fakturę".

Faktura się pojawia.

PiS zmienia narrację i udowadnia, że pod bokiem Prezesa istniała fabryka faktur bez pokrycia.

Słodkie.

--
Bruno

Data: 2019-02-07 12:14:11
Autor: A. Filip
Faktura (jedna)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Premier krzyczy "pokażcie fakturę".

Faktura się pojawia.

PiS zmienia narrację i udowadnia, że pod bokiem Prezesa istniała fabryka faktur bez pokrycia.

Słodkie.

To pokażesz w końcu tą fakturę tak żeby dało się przeczytać co na niej jest?

--
A. Filip

Data: 2019-02-07 03:16:13
Autor: Bruno Brunowski
Faktura (jedna)
W dniu czwartek, 7 lutego 2019 12:14:12 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
>
> Słodkie.

To pokażesz w końcu tą fakturę tak żeby dało się przeczytać co na niej jest?

Kup Wyborczą! Kup Wyborczą!

Znowu cię dysgooglia dopadła?

--
Bruno

Data: 2019-02-07 13:37:29
Autor: A. Filip
Faktura (jedna)
> [...]
>
> Słodkie.

To pokażesz w końcu tą fakturę tak żeby dało się przeczytać co na niej jest?

Pokaż mi co wybiórcza pokazuje za darmo _bez ograniczeń_ a resztą sobie
dupę podetrzyj.  Jeden link poście z obrazkiem na którym wielkie GÓWNO
widać wyczerpał moją wolę dotowania propagandy GW choćby tylko moim
czasem.  Chęć płacenia za GW prawdę przeszła mi już sporawy czas temu.

--
A. Filip

Data: 2019-02-07 04:43:43
Autor: Bruno Brunowski
Faktura (jedna)
W dniu czwartek, 7 lutego 2019 13:37:30 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

widać wyczerpał moją wolę dotowania propagandy GW choćby tylko moim
czasem.  Chęć płacenia za GW prawdę przeszła mi już sporawy czas temu.

W takim wypadku się nie zapoznasz. Jak mi przykro.

--
Bruno

Data: 2019-02-07 13:48:08
Autor: A. Filip
Faktura (jedna) [Chcesz zobaczyć? Płać GW/Agora S.A.]
> [...]

czasem.  Chęć płacenia za GW prawdę przeszła mi już sporawy czas temu.

W takim wypadku się nie zapoznasz. Jak mi przykro.

Czy GW płaci za prawa autorskie do Faktury? :-)

--
A. Filip

Data: 2019-02-08 00:59:55
Autor: Lord Donald
Faktury
Premier krzyczy "pokażcie fakturę".

Faktura się pojawia.

PiS zmienia narrację i udowadnia, że pod bokiem Prezesa istniała fabryka faktur bez pokrycia.

Słodkie.

Widzisz srajdaczku, problem w tym że mogli po prostu wystawić tą fakturę. Z rozmowy wynika, że tego nie zrobili, a więc nie było podstawy do zapłaty, a więc kaczor zachował się prawidłowo. A dlaczego teraz wystawiają za pośrednictwem GW a wcześniej nie chcieli, to se już możesz odpowiedzieć jaki mieli w tym cel, zapewne taki sam jak wasze szwabskie TVN organizując urodziny Hitlera. Po za tym fakturę powinni dostarczyć do adresata a nie publikować w waszej POsrasnej gazecie, klient musi otrzymać oryginał przed dokonaniem opłaty, dopiero powstanie podstawa do zapłaty jeżeli wykonana usługa będzie zgodna z opisem na fakturze. Jak na razie wiemy nadal faktura nie dotarła, to że opublikowali w waszej POsranej gazecie fakturę wystawioną na kolanie bez podpisu odbiorcy to jakaś kpina i to z was wyznawców POsarańców, bo tylko tacy debile jak wy mogą coś takiego brać na poważnie. Jak wiemy gdy Kaczor prosił o fakturę to nie chcieli jej wystawić i tyle w temacie, to jest na nagraniu, a więc nie było mowy o zapłacie co jest zgodne z prawem, może wasi POsrańcy przyzwyczaili ich, że się faktury nie wystawia aby zajebać podatek, dlatego tak usilnie tego nie chcieli zrobić, oczekiwali że złodziejstwo będzie kontynuowane za PiSiorów tak samo jak mieli za POsrańców, stąd ta złość waszego frycowatego Austriaczka i układanie się z waszymi POsrańcami aby obalić nie pszychylny ich złodziejstwu rząd.

Data: 2019-02-07 23:05:43
Autor: Bruno Brunowski
Faktury
W dniu piątek, 8 lutego 2019 00:59:56 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Premier krzyczy "pokażcie fakturę".

[Ciach bełkocik]

Nie jesteś Lordzik na bieżąco. Ostatnia wersja głosi "nie mamy pana faktury i nie możemy zapłacić".

A co na to druga strona? "- Jesteśmy przekonani, że ta faktura dotarła. To po prostu jakaś narracja rozpaczy ludzi, którzy nie chcą przyjąć do wiadomości, że mają zobowiązanie, którego nie chcą zapłacić - uważa Jacek Dubois, pełnomocnik biznesmena."

--
Bruno

Data: 2019-02-09 20:06:04
Autor: Lord Donald
Faktury
[...]

Widzisz srajdaczku "nie mamy pana faktury i nie możemy zapłacić", a wiec nie oznacza, że nie chcemy. Polskie prawo mówi, że przedsiębiorca jest zobowiązany do wystawienia faktury i przekazania jej klientowi. Same przekonania nie wystarczą. Po za tym jakoś nie zaproponowali ponownego przesłania duplikatu które przesłali by za potwierdzeniem odbioru, a jak chcieli mieć pewność mogli wysłać swojego POsrańca Girtycha. Tak czy inaczej raczej tu chodzi o robienie zadymy, żadna faktura nie wyszła, a to co publikują to jakiś świstek zrobiony na kolanie przez jakiegoś woźnego z GW, który nawet nie miał pojęcia jak się wystawia fakturę. A tak srajdaczku jakbyś wiedział coś o fakturach to faktura musiała by być w rejestrze i odprowadzony powinien być od niej podatek, lub wydana korekta do faktury, a tego nie ma mimo że sprawa z przed miesięcy. Tyle w temacie, twoja GW fabrykuje glejty wiedząc że ma po drugiej stronie takich kretynów jak ty, raczej chodzi abyście debile dalej trwali w swojej głupocie pajając miłością do POsrańców, bo nie ma mowy aby takim kiepskim zagraniem złapać jakiś nowych wyborców dla POsrańców, co potrafią samodzielnie myśleć nie czytając waszych GW i oglądając waszego TVN.

Data: 2019-02-09 11:28:06
Autor: Bruno Brunowski
Faktury
W dniu sobota, 9 lutego 2019 20:06:06 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [Ciach bełkocik]

No niezły tam macie bajzel. Spółka córka wystawia faktury, ktorych spółka nadrzedna nie chce płacić? Co to jest? Karuzela VAT?
Negocjacje prowadzi w niewiadomym trybie poseł nie przyznający się do spółek, ale ze wszystkimi pełnomocnictwami. A sprawozdaniu majątkowym plaża. No nieźle, nieźle...
Co odpowiedź PiSu to kolejne dwa pytania powstają.

--
Bruno

Data: 2019-02-09 20:33:11
Autor: u2
Faktury
W dniu 09.02.2019 o 20:28, Br Br pisze:
No niezły tam macie bajzel. Spółka córka wystawia faktury, ktorych spółka nadrzedna nie chce płacić? Co to jest? Karuzela VAT?

karuzela karuzela:)

https://www.youtube.com/watch?v=BRgkQt6wLaQ

Karuzela, karuzela, karuzela marzeń
Karuzela, karuzela, karuzela zdarzeń
Kręci się, kręci się, kręci wysoko
Wiruje, wiruje, wiruje w obłokach
W dole tłum, gęsty tłum, czeka i patrzy
I nadzieję w sercu ma, że coś więcej zobaczy

Znowu liczę, liczę, liczę, liczę, liczę życie
Tyle miałam, tyle miałam, tyle mi umarło
Tyle poszło do nieba, a tyle do piekła
Tyle poszło do nieba, a tyle do piekła
Tyle miałam, tyle miałam, tyle mi zostało
Czy to dużo, czy to dużo, czy to jest mało

George Orwell :

Data: 2019-02-09 22:51:54
Autor: Lord Donald
Faktury
[...]

Widzisz srajdaczku jak tu z tobą dyskutować jak ty nie odróżniasz spółki od fundacji, przewodniczącego od wspólnika? Dowiedz się w jakim celu są powoływane fundacje. Po za tym afera była by wtedy jakby kaczor był pracownikiem spółki i wypompowywał ogromne kwoty w formie wynagrodzenia z fundacji, jak to robi Owsiak i jego żona wypompowując kasę z fundacji WOŚP, za pomocą spółek mrówka, melon, itp... które co gorsza nie były przejące przez fundację tylko sprzedane za grube miliony przez Owsiaka tej fundacji drenując jej kasę do zera. Wasz święty Owsiak to ostatni gościu co by zgodził się na wolontariat na korzyść swojej fundacji. Tu widzisz srajdaczku jak się robi wałki na fundacjach, a nie w ten sposób że wykonuje się pracę za darmo dla fundacji. Wasze Owsiaki, Kijowscy, Pertu powinni się uczyć od Kaczora, bo oni wydrenowali swoje fundacje i partie do zera tworząc drenujące je spółeczki. Teraz to po waszym Petru Polacy muszą spłacać miliony kredytów, które przejebał z Aśką na Maderze.

Faktury