Faktury elektroniczne

Data: 2011-01-09 15:24:15
Autor: Kotlet
Faktury elektroniczne
Witam!
Jezeli przesylam klientow faktury w pdf, to moge u siebie kopie trzymac takze w pdf -ach czy musze wszystkie kopie drukowac ?

P.

Data: 2011-01-09 15:35:56
Autor: tomek
Faktury elektroniczne
On 09.01.2011 15:24, Kotlet wrote:
Witam!
Jezeli przesylam klientow faktury w pdf, to moge u siebie kopie trzymac
takze w pdf -ach czy musze wszystkie kopie drukowac ?

Kotlet - jak już dostaniesz pierwszy protokół pokontrolny z UKS to nie zapomnij o kolegach z grupy i wrzuć :-)

--
Tomek

Data: 2011-01-09 15:52:51
Autor: 'Tom N'
Faktury elektroniczne
tomek w <news:igch4b$h84$1news.onet.pl>:

On 09.01.2011 15:24, Kotlet wrote:
[...]
Kotlet - jak ju¿ dostaniesz pierwszy protokó³ pokontrolny z UKS to nie zapomnij o kolegach z grupy i wrzuæ :-)

Zanotowano: wypatrywaæ wiadomo¶ci od KLOPS ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-01-09 18:41:04
Autor: Kotlet
Faktury elektroniczne
W dniu 2011-01-09 15:35, tomek pisze:
[...]

:)

no drukuje je , ale szkoda mi papieru wiec dlatego pytam

Data: 2011-01-09 18:59:56
Autor: animka
Faktury elektroniczne
W dniu 2011-01-09 18:41, Kotlet pisze:
[...]

A po co drukujesz. Dajesz kontroli płytkę CD-ROM niech sobie patrzą. Kursy komputerowe mieli w ministerstwie.

--
animka

Data: 2011-01-09 20:49:28
Autor: Kotlet wieprzowy
Faktury elektroniczne
pytanie czy od 1 stycznia moge to robic, bo drukowac ponad 100 faktur namieisac srednio mam ochote a skoro slac moge
w pdf to zdrowy rozsadek podpowiada ze i swoja kopie trzymac w ten sposob.

Data: 2011-01-10 23:56:26
Autor: Gotfryd Smolik news
Faktury elektroniczne
On Sun, 9 Jan 2011, Kotlet wieprzowy wrote:

w pdf to zdrowy rozsadek podpowiada ze i swoja kopie trzymac w ten sposob.

  Z mojej strony standarowa uwaga z pytaniem "jak dziel± siê u¿yszkodnicy
komputerów".
  Wiesz? ;)

pzdr, Gotfryd
(który w³a¶nie w celach dydaktycznych sprowadzi³ sobie port USB
z wyj¶ciem TTL-RS :P - nie, nie mi pad³o ;))

Data: 2011-01-11 10:26:40
Autor: dK
Faktury elektroniczne

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:igct32$tv$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ważny jest jeszcze tzw. święty spokój.
Dla Å›wiÄ™tego spokoju drukujÄ™ i wpinam jak Pan Fiskus przykazaÅ‚ do segregatora  :)

dK

Faktury elektroniczne