Faktury mo偶na wysy艂a膰 mailem...

Data: 2010-05-24 09:58:47
Autor: Tomek
Faktury mo偶na wysy艂a膰 mailem...
Dnia 21-05-2010 o 08:12:03 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisa艂(a):

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7913671,Przelomowy_wyrok_NSA__Faktury_mozna_wysylac_mailem.html

[...] Wczorajszy wyrok NSA to efekt kasacji od wyroku Wojew贸dzkiego
S膮du Administracyjnego w Krakowie, kt贸ry tak偶e uzna艂, 偶e PDF to nie
faktura. NSA go uchyli艂. - S膮d odczarowa艂 internet. Uzna艂, 偶e faktura
wys艂ana mailem w PDF jest tak samo wa偶na jak ta wys艂ana poczt膮 - m贸wi
"Gazecie" Grzegorz Mularczyk z firmy doradczej MMR Consulting,
kt贸ry prowadzi艂 spraw臋. [...]

To ja teraz mam pytanie - umie si臋 kto艣 dokopa膰 do sygnatury tej
sprawy? I Czy ten wyrok faktycznie ma szans臋 co艣 zmieni膰?

http://podatki.gazetaprawna.pl/orzeczenia/423276,faktura_w_pliku_pdf_musi_byc_wydrukowana.html

"Podatnicy otrzymuj膮cy faktur臋 e-mailem w formie pdf musz膮 zabezpieczy膰  sobie mo偶liwo艣膰 udowodnienia daty jej otrzymania"

cokolwiek to oznacza - czyli i tak b臋d膮 przeboje p贸ki nie wykrystalizuje  si臋 jaka艣
procedura post臋powania lub MF nie zmieni rozporz膮dzenia

--
Tomek

Faktury mo偶na wysy艂a膰 mailem...