Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"

Data: 2019-09-16 13:18:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"
W dniu piątek, 13 września 2019 14:24:15 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
czyli brutuś cały czas świadomie kłamie i łże jak ubecki pies:)

http://wgospodarce.pl/wideo/67764-fakty-i-mity-na-temat-oczyszczalni-czajka

To ja tak BTW i trochę OT:

Oprócz kontekstu POTOPU SRAKI Z PRZESTFFORZY należy się zastanowić nad jedną
kwestią, która w zalewie tego gówna umknęła. Czy ta nazwa "Czajka" nie jest
przypadkiem nawiązaniem do wybitnej postaci komusznej kultury i bezpieki
w jednym - madame Beli Czajki-Stachowicz de domo Schwarz, primo voto Hertz? Czy tego szamba nie trzeba zdekomunizować, dając mu jakąś godniejszą nazwę?
Np. oczyszczalnia ścieków "Bolek"? A przypomniało mi się to z okazji pomnika
Klausa Kinsky'ego w Danzig, kto widział, ten wie.

Data: 2019-09-16 13:21:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 22:18:03 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Np. oczyszczalnia ścieków "Bolek"? A przypomniało mi się to z okazji pomnika
Klausa Kinsky'ego w Danzig, kto widział, ten wie.

Nie. Po prostu mieści się przy ulicy Czajki w Białołęce.

--
Bruno

Data: 2019-09-16 13:35:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 22:21:50 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Klausa Kinsky'ego w Danzig, kto widział, ten wie.

Nie. Po prostu mieści się przy ulicy Czajki w Białołęce.

O jeszcze lepiej, to odkomusznić tę ulicę ;)

Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"