Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka ”

Data: 2019-09-13 14:24:15
Autor: u2
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka ”

czyli brutuś cały czas świadomie kłamie i łże jak ubecki pies:)

http://wgospodarce.pl/wideo/67764-fakty-i-mity-na-temat-oczyszczalni-czajka

Dlaczego doszło do awarii oczyszczalni ścieków? Dlaczego nastąpił niekontrolowany, awaryjny zrzut, który nazywano jeszcze wczoraj ,,kontrolowanym"? Czy jest on niebezpieczny? Dlaczego prezydent Trzaskowski przez pierwszą dobę milczał, a w drugiej starał się mówić ,,nic się nie stało"? W końcu, czy prawdziwy jest argument, że dopiero PO zajęła się budową oczyszczalni, bo za PiS nikt się warszawskimi ściekami nie interesował?

Dlaczego doszło do tak groźnej awarii? Zdaniem Pawła Sałka, albo wina leży po stronie złej konserwacji, albo złego wykonawstwa inwestycji. Jest natomiast zupełną nieprawdą, że dopiero za rządów PO w Warszawie ktoś zainteresował się budową oczyszczalni ścieków, a ekipa PiS nic w tej sprawie wcześniej nie zrobiła. Zdaniem ministra, jest to karygodna i niesprawiedliwa nieprawda. To właśnie dopiero ekipa św. Pamięci Lecha Kaczyńskiego zaczęła pierwsza długi proces przygotowania do budowy warszawskiej oczyszczalni ścieków.

     Dosyć dobrze pamiętam tamte czasy. To był rok 2005. Pracowałem wtedy w Zarządzie Oczyszczania Miasta (...) i pamiętam dokładnie z jaką determinacją śp. Sławomir Skrzypek zabiegał o to, i udało mu się to, żeby przygotować i przeprocesować wszystkie dokumenty związane z przygotowaniem tej wielkiej inwestycji - powiedział prezydencki minister Paweł Sałek w rozmowie z Maksymilianem Wysockim w ,,Wywiadzie Gospodarczym" w telewizji wPolsce.pl .

Zobacz cały program ,,Wywiad Gospodarczy":

https://youtu.be/QI9KAcWqNuI

Obejmując prezydenturę, Hanna Gronkiewicz-Waltz miała gotową, przygotowaną przez ekipę śp. Lecha Kaczyńskiego, dokumentację i wszelkie potrzebne zezwolenia. Sama budowa, dobór wykonawców oraz konserwacja oczyszczalni i kolektora były już po stronie jej ekipy. Natomiast niesamowicie wymagający, jak ocenił minister Sałek, wieloletni wysiłek przygotowania inwestycji i pozyskania funduszy europejskich, to zasługa ekipy Prawa i Sprawiedliwości.

     W roku 2005, a od roku 2002 prezydent Kaczyński piastował funkcję prezydenta m.st. Warszawy, przez te trzy lata do roku 2005 udało się uzyskać wszystkie pozwolenia środowiskowe, pozwolenia na budowę, a także decyzję podstawową ze strony Brukseli do tego, aby te dwa wielkie projekty inwestycyjne, czyli oczyszczalnia ,,Czajka" oraz budowa kolektora, tego, z którym teraz są problemy, mogła być zrealizowana. I to w 2005 roku udało się zrobić i to był wielki sukces. Dopiero później te dwa wielkie projekty pani Hanna Gronkiewicz-Waltz realizowała - powiedział minister Sałek. - Dzisiaj jest tak, że dłużej pozyskuje się dokumentację i przygotowania pod inwestycje, a krócej się buduje - dodał minister.

Inwestycja w ,,Czajkę" dofinansowana była środkami 1 miliarda złotych. Miasto miało wyłożyć ze swojego budżetu 600 mln zł.

Czy prezydent Trzaskowski słusznie wyszedł z początkową narracją, że nie ma zagrożenia i nic się nie stało?

     To jest poważna sprawa, ogromna ilość ścieków, która dostaje się teraz do Wisły i to będzie miało konsekwencje w przyszłości. Wisła jest dość dziką rzeką i nie ma pełnego przepływu. Nieczystości mogą w końcu znaleźć miejsce, w którym zaczną się gromadzić i wtedy będzie duży problem - ocenił minister Sałek.

--
I love love

Data: 2019-09-13 06:10:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 14:24:15 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Mówisz, że to projekt Kaczyńskiego, a nie Gronkiewicz? To nic dziwnego, że pie...ło.

--
Bruno

Data: 2019-09-14 01:08:29
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ja tam nie wiem, czy to dobry był projekt, żeby puszczać syfon ze ściekami pod rzeką Wisłą. Ale znając PO można się domyślać, że przy budowie oszczędzali na materiałach, albo potem na konserwacji.

JB

Data: 2019-09-15 07:13:27
Autor: Runt
W dniu 2019-09-14 o 10:08, wielbiciel PiS Jacek Bialy aka Kałecki pisze:
[...]

"Zbiła się waza etruska - wina Tuska!" ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-15 00:19:15
Autor: Jacek Bialy
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"
   -- - Jacek Bialy aka Kałecki pisze:

Każdy tutaj zna moje nazwisko (ujawniam je nawet pod ksywkami), więc ty mi dodatkowego dorabiać nie musisz. Za to własnego nazwiska wstydzisz się ujawnić, więc nie obrażaj się, że inni to robią za ciebie.

JB

Data: 2019-09-15 12:12:07
Autor: Runt
W dniu 2019-09-15 o 09:19, Jacek Bialy pisze:
    -- - Jacek Bialy aka Kałecki pisze:

Każdy tutaj zna moje nazwisko (ujawniam je nawet pod ksywkami),

Każdy POwiadasz? ;-))

Nie rżnijcie głupa Kałecki ;-)))

więc ty mi dodatkowego dorabiać nie musisz.

I kto mówi?! ;-)))

Ty mi dorabiasz ciągle jakieś ksywki. Masz coś z głową?

Za to własnego nazwiska wstydzisz się ujawnić,

Przecież znasz moje nazwisko (tak twierdzisz).

więc nie obrażaj się,

Na idiotów trudno się obrażać! ;-)))

że inni to robią za ciebie.

Przestań już pajacować dziadek.
Przymkniesz się i będziesz odnosić się do mnie z szacunkiem to ci odpuszczę.

--
Runt

Data: 2019-09-15 13:09:20
Autor: u2
W dniu 15.09.2019 o 12:12, Runt pisze:
Za to własnego nazwiska wstydzisz się ujawnić,

Przecież znasz moje nazwisko (tak twierdzisz).

każdy wie żeś piździak szpunt:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-15 20:44:14
Autor: u2
W dniu 15.09.2019 o 18:30, Runt pisze:
[...]

na von to trzeba zasłużyć szpunt:)))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-17 14:44:55
Autor: u2
W dniu 16.09.2019 o 08:42, Runt pisze:
[...]

co tak się pienisz młodziak, hans nadal dyma ciebie w niemieckim burdeliku ?;)

--
I love love

Data: 2019-09-17 15:47:00
Autor: u2
W dniu 17.09.2019 o 15:05, Runt pisze:
[...]

nie masz młodziak za grosz szacunku dla starszych:)))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-16 10:53:05
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Trudno mieć szacunek do kogoś, kto nałogowo rzuca obelgami na publicznej grupie dyskusyjnej.

JB

Data: 2019-09-17 07:31:30
Autor: Runt
W dniu 2019-09-16 o 19:53, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
[...]

Masz sklerozę dziadek? Nie rzucam obelgami zanim mi ktoś nie naciśnie na "odcisk". Ty zacząłeś i nie przeprosiłeś więc nie licz na moją chrześcijańską spolegliwość.

Z tymi tekstami to idź do swego kolesia zenusia i go POwstrzymuj od obelg i obrażania innych.

--
Runt

Data: 2019-09-17 03:16:21
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Na nic tutaj nie liczę - twoje obelgi mówią o tobie, dlaczego miałyby przeszkadzać mnie?   To ty raczej liczysz na mój szacunek dla ciebie, czym jeszcze bardziej się ośmieszasz.

JB

Data: 2019-09-17 15:03:36
Autor: Runt
W dniu 2019-09-17 o 12:16, Jacek Bialy pisze:

[...]

Obelgi? Kto nazwał mnie debilem, co?

dlaczego miałyby przeszkadzać mnie?

Rżniesz "yntelygenta" a jesteś buc jakich mało.

To ty raczej liczysz na mój szacunek dla ciebie,

Mam gdzieś twój szacunek! Nie POzwolę by jakis łach mnie obrażał!

czym jeszcze bardziej się ośmieszasz.

Mało mnie interesuja twoje opinie.

--
Runt

Data: 2019-09-17 09:29:03
Autor: Jacek Bialy
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"

Na nic tutaj nie liczę - twoje obelgi mówią o tobie,

   -- - Obelgi? Kto nazwał mnie debilem, co?

Skąd mam wiedzieć?
JB

Data: 2019-09-17 19:12:51
Autor: Runt
W dniu 2019-09-17 o 18:29, Jacek Bialy pisze:
  Na nic tutaj nie liczę - twoje obelgi mówią o tobie,

    -- - Obelgi? Kto nazwał mnie debilem, co?

Skąd mam wiedzieć?
Nie masz odwagi się przyznać? Jesteś jak dzieciak chociaz z ciebie już stary pierdziel! ;-))).
--
Runt

Data: 2019-09-17 12:12:08
Autor: Jacek Bialy
[...]

Sam powinieneś wiedzieć, zanim zaczniesz innym się naprzykrzać..
JB

Data: 2019-09-18 07:27:50
Autor: Runt
W dniu 2019-09-17 o 21:12, Jacek Bialy pisze:
[...]

Cienias jesteś dziadek.

--
Runt

Data: 2019-09-13 09:27:04
Autor: Ukryty kontemplator
użytkownik u2 napisał:

[...]

Tu chodzi o to żeby pisiorstwo nienadążyło odpowiadać na pytania
i żeby ich zasypać bełkotem.

Jak zupełnie nic ni ma na pisiorstwo, wtedy tworzy się
tzw. obawy i niepokoje.

Zanim pisiorstwo obali głupotki, już są następne. A lud ma pamięć
chomika i poprzednich głupotek już nie pamięta.

Data: 2019-09-13 09:28:29
Autor: Ukryty kontemplator
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> Obejmując prezydenturę, Hanna Gronkiewicz-Waltz miała gotową, > przygotowaną przez ekipę śp. Lecha Kaczyńskiego, dokumentację i wszelkie > potrzebne zezwolenia. Mówisz, że to projekt Kaczyńskiego, a nie Gronkiewicz? To nic dziwnego, że pie...ło.

Sukces ma wiele pratform/Gronkiewiczów/Donków, Trzaskowianka w wiśle jest sierotą.

Data: 2019-09-14 07:24:28
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 18:28, psina Ukryty kontemplator pisze:
[...]

O czym mozna w naszym kraju POwiedzieć, że to zbudował PiS?

Może jakieś przykłady? ;-))))

--
Runt

Data: 2019-09-13 15:15:29
Autor: u2
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka ”
Mówisz, że to projekt Kaczyńskiego, a nie Gronkiewicz? To nic dziwnego, że pie...ło.

ano brutuś, znowu nieudolnie oskarżasz kogoś, kto nie może się bronić:)

btw strach pomyśleć, co by się stało, gdyby pełomafia wybudowała elektrownię atomową:)

--
I love love

Data: 2019-09-13 06:34:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 15:15:57 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Mówisz, że to projekt Kaczyńskiego, a nie Gronkiewicz? To nic dziwnego, że pie...ło.

ano brutuś, znowu nieudolnie oskarżasz kogoś, kto nie może się bronić:)

Przecież, jak twierdzisz, budowali wg. projektu zatwierdzonego przez Lecha Kaczyńskiego.
To kto w końcu odpowiadał za ten projekt?

--
Bruno

Data: 2019-09-13 08:44:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 15:49:55 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> znowu brutuś zadajesz "kłopotliwe" pytania, na które postara się odpowiedzieć niezależna prokuratura i oby niezawisły sąd:)

Już podkulasz ogonek Kukuryźniczku? --
Bruno

Data: 2019-09-13 18:51:02
Autor: u2
[...]

sądzisz innych po sobie brutuś:))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-14 11:00:01
Autor: Budzik
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

> Mówisz, że to projekt Kaczyńskiego, a nie Gronkiewicz? To nic
> dziwnego, że pie...ło. ano brutuś, znowu nieudolnie oskarżasz kogoś, kto nie może się
bronić:)
Przecież, jak twierdzisz, budowali wg. projektu zatwierdzonego przez
Lecha Kaczyńskiego. To kto w końcu odpowiadał za ten projekt?

W artykule przeciez wyraznie napisane ze błąd wykonawstwa albo konserwacji.

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2019-09-14 07:23:02
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 15:15, pijaczyna u2 pisze:
[...]

Na miejscu Szypliszek byłby olbrzymi krater ozdobiony na obrzeżach twoimi flakami.

--
Runt

Data: 2019-09-13 22:40:11
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

no cóż, skoro projekty robił kaczyński to już wiadomo dlaczego musiało
pierdolnąć...

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-14 07:21:23
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 14:24, pijaczyna u2 pisze:

czyli brutuś cały czas świadomie kłamie i łże jak ubecki pies:)

http://wgospodarce.pl/wideo/67764-fakty-i-mity-na-temat-oczyszczalni-czajka

Jednoczesna awaria praktycznie nie jest możliwa więc na 100% w "uszkodzenie" maczali najemnicy PiS.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

Runt

Data: 2019-09-14 11:00:00
Autor: Budzik
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"
UĹźytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Ale cyz to prawda co mowia ze to co dzis nazywa sie drugim Czarnobylem, wtedy było po prostu codziennoscia bo sciki spływały prosto do Wisły tak jak teraz w czasie awarii?

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2019-09-14 04:32:16
Autor: Ukryty kontemplator
użytkownik Budzik napisał:

Ale cyz to prawda co mowia ze to co dzis nazywa sie drugim Czarnobylem, wtedy było po prostu codziennoscia bo sciki spływały prosto do Wisły tak jak teraz w czasie awarii?

Prawda taka sama jak pełoskie zapewnienie z 2015r o nadchodzącym armagedonie.

Musi polaryzacja luda na 2 obozy wg. modelu usańskiego, spokojnie
nic się nie dzieje:)

Dziwisz się pisiorstwu że wykorzystuje okazje do walenia GWNIANĄ Trzaskowianką
w peło? Toć takich okazji peło nie marnowała, o co więc Ci biega?

Kalizm z Ciebie wychodzi?

Data: 2019-09-15 18:59:57
Autor: Budzik
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"
Użytkownik Ukryty kontemplator detlef.detlefruser@gmail.com ...

[...]

Nie interesuja mnie tego typu relatywizacje.

[...]

Mnie własciwie zawsze o obiektywizm i prawde.

Kalizm z Ciebie wychodzi?

W jakim sensie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2019-09-16 13:18:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
[...]

To ja tak BTW i trochę OT:

Oprócz kontekstu POTOPU SRAKI Z PRZESTFFORZY należy się zastanowić nad jedną
kwestią, która w zalewie tego gówna umknęła. Czy ta nazwa "Czajka" nie jest
przypadkiem nawiązaniem do wybitnej postaci komusznej kultury i bezpieki
w jednym - madame Beli Czajki-Stachowicz de domo Schwarz, primo voto Hertz? Czy tego szamba nie trzeba zdekomunizować, dając mu jakąś godniejszą nazwę?
Np. oczyszczalnia ścieków "Bolek"? A przypomniało mi się to z okazji pomnika
Klausa Kinsky'ego w Danzig, kto widział, ten wie.

Data: 2019-09-16 13:21:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 22:18:03 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Np. oczyszczalnia ścieków "Bolek"? A przypomniało mi się to z okazji pomnika
Klausa Kinsky'ego w Danzig, kto widział, ten wie.

Nie. Po prostu mieści się przy ulicy Czajki w Białołęce.

--
Bruno

Data: 2019-09-16 13:35:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 16 września 2019 22:21:50 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Klausa Kinsky'ego w Danzig, kto widział, ten wie.

Nie. Po prostu mieści się przy ulicy Czajki w Białołęce.

O jeszcze lepiej, to odkomusznić tę ulicę ;)

Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka ”