Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka ”

Data: 2019-09-13 15:15:29
Autor: u2
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka ”
Mówisz, że to projekt Kaczyńskiego, a nie Gronkiewicz? To nic dziwnego, że pie...ło.

ano brutuś, znowu nieudolnie oskarżasz kogoś, kto nie może się bronić:)

btw strach pomyśleć, co by się stało, gdyby pełomafia wybudowała elektrownię atomową:)

--
I love love

Data: 2019-09-13 06:34:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 15:15:57 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Mówisz, że to projekt Kaczyńskiego, a nie Gronkiewicz? To nic dziwnego, że pie...ło.

ano brutuś, znowu nieudolnie oskarżasz kogoś, kto nie może się bronić:)

Przecież, jak twierdzisz, budowali wg. projektu zatwierdzonego przez Lecha Kaczyńskiego.
To kto w końcu odpowiadał za ten projekt?

--
Bruno

Data: 2019-09-13 08:44:12
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 września 2019 15:49:55 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> znowu brutuś zadajesz "kłopotliwe" pytania, na które postara się odpowiedzieć niezależna prokuratura i oby niezawisły sąd:)

Już podkulasz ogonek Kukuryźniczku? --
Bruno

Data: 2019-09-13 18:51:02
Autor: u2
[...]

sądzisz innych po sobie brutuś:))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-14 11:00:01
Autor: Budzik
Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka"
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

> [...]
Przecież, jak twierdzisz, budowali wg. projektu zatwierdzonego przez
Lecha Kaczyńskiego. To kto w końcu odpowiadał za ten projekt?

W artykule przeciez wyraznie napisane ze błąd wykonawstwa albo konserwacji.

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2019-09-14 07:23:02
Autor: Runt
W dniu 2019-09-13 o 15:15, pijaczyna u2 pisze:
[...]

Na miejscu Szypliszek byłby olbrzymi krater ozdobiony na obrzeżach twoimi flakami.

--
Runt

Fakty i mity na temat oczyszczalni ,,Czajka ”