Fakty po Faktach i pan Heniu Sytner na temat narciarstwa i....

Data: 2011-02-21 18:06:03
Autor: bq
Fakty po Faktach i pan Heniu Sytner na temat narciarstwa i....
..... snowboardzistów :o)

http://www.tvn24.pl/28377,1693441,0,1,fakty-po-faktach,fakty_wiadomosc.html

zaczyna siÄ™ od 18:30min

ale najlepsze 26.08 min :o)

rozumiem że pan Sytner do lamusa się już nadaje, ale czemu on te poglądy wciąż ma z lamusa. Poza tym zauważcie jak dużo go trafia niebezpiecznych sytuacji na stokach... aż dziwne że on wciąż żyje, przez całe moje życie nie spotkałem tyle zagrożeń co pan Heniu "ostatnio" :o)

a najlepsz, że wieczorem w piątek na zlocie będzie okazja poprosić pana "żółtego ptaka" o rozwinięcie wypowiedzi :o)

pozdr bq

Data: 2011-02-21 22:52:52
Autor: Harnaœ
Fakty po Faktach i pan Heniu Sytner na temat narciarstwa i....
On Mon, 21 Feb 2011 18:06:03 +0100, bq
<bartosz.bogucki@us.un.to.gmail.com> wrote:

.... snowboardzistów :o)

http://www.tvn24.pl/28377,1693441,0,1,fakty-po-faktach,fakty_wiadomosc.html

zaczyna siê od 18:30min

ale najlepsze 26.08 min :o)

rozumiem ¿e pan Sytner do lamusa siê ju¿ nadaje, ale czemu on te pogl±dy wci±¿ ma z lamusa. Poza tym zauwa¿cie jak du¿o go trafia niebezpiecznych sytuacji na stokach... a¿ dziwne ¿e on wci±¿ ¿yje, przez ca³e moje ¿ycie nie spotka³em tyle zagro¿eñ co pan Heniu "ostatnio" :o)

Pan Sytner to bajkopisarz, dobry do prowadzenia kolonii dla
pierwszoklasistów - na nich robi wra¿enie. Najbardziej mnie zawsze
dra¿ni³y jego bezkrytycznie powtarzane informacje narciarskie  w
Trójce, wprost od w³a¶cicieli wyci±gów i to preferowanie o¶rodków
narciaskich w zachodniej czê¶ci kraju.
--
Harna¶

Data: 2011-02-22 00:43:16
Autor: bq
Fakty po Faktach i pan Heniu Sytner na temat narciarstwa i....

Pan Sytner to bajkopisarz, dobry do prowadzenia kolonii dla
pierwszoklasistów - na nich robi wrażenie. Najbardziej mnie zawsze
drażniÅ‚y jego bezkrytycznie powtarzane informacje narciarskie  w
Trójce, wprost od właścicieli wyciągów i to preferowanie ośrodków
narciaskich w zachodniej części kraju.

bo ten pan na nieszczęście jeżdzi chyba tylko u nas, a inne regiony zna z opowiadań, choć pewnie powie: "kiedy ostatnio jeździłem w Białce..."
:o)

pozdr bq

Fakty po Faktach i pan Heniu Sytner na temat narciarstwa i....