Fakty po faktach

Data: 2010-03-18 19:38:42
Autor: Jacek B
Fakty po faktach
Oglądajcie TVN24. Znowusz PIS robi z siebie głupa.
Dlaczego tam nie ma lekarza.
JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4956 (20100318) __________

Data: 2010-03-18 19:41:07
Autor: jadrys
Fakty po faktach
W dniu 2010-03-18 19:38, Jacek B pisze:
Oglądajcie TVN24. Znowusz PIS robi z siebie głupa.
Dlaczego tam nie ma lekarza.
JB

Jeżeli chodzi o mnie, to ja mieszkam w porządnym domu - tu TVN24 się nie ogląda..

Data: 2010-03-18 19:43:30
Autor: raff
Fakty po faktach
Oglądajcie TVN24. Znowusz PIS robi z siebie głupa.
Dlaczego tam nie ma lekarza.
JB

Jeżeli chodzi o mnie, to ja mieszkam w porządnym domu - tu TVN24 się nie ogląda..

O, brawo! Brawo jadrys!

R.

Data: 2010-03-18 20:03:46
Autor: jadrys
Fakty po faktach
W dniu 2010-03-18 19:43, raff pisze:
[...]

TVN24 to tuba propagandy.. Z pewnością też zauważyłaś dostojny raffie  to ich "urabianie" widza?  - Każde ważne wydarzenie jest na końcu jest stronniczo podsumowywane przez dziennikarza.

Data: 2010-03-19 17:29:03
Autor: cirrus
Fakty po faktach
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnttf5$10i$1news.onet.pl...
[...]

Przecież nie ogladasz, to skad wiesz?

--
stevep

Data: 2010-03-19 18:27:41
Autor: jadrys
Fakty po faktach
W dniu 2010-03-19 17:29, cirrus pisze:

[...]

Żeby dojść do wniosku że TVN24 jest kapitalistyczną tubą propagandową to musiałem ją kiedyś oglądać, nie trwało to długo ale jednak oglądałem kiedyś ten program..

Data: 2010-03-18 19:45:51
Autor: Jacek B
Fakty po faktach

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnts4o$su2$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

HHHHHHHmmmmmmmmmm
To znaczy że ja mieszkam w nieporządnym domu. Ja jestemzdziwiony a Tobie współczuję. Lekarze czekają na dyżurach.
JB __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4956 (20100318) __________

Data: 2010-03-18 20:07:22
Autor: jadrys
Fakty po faktach
W dniu 2010-03-18 19:45, Jacek B pisze:
[...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Dziękuję za współczucie.

Data: 2010-03-18 21:37:13
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Fakty po faktach

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Jeżeli chodzi o mnie, to ja mieszkam w porządnym domu - tu TVN24 się nie ogląda..

Ja też mieszkam w porządnym domu i tutaj się nie ogląda Trwam, TVP 1, TVP 2, nie słucha się RM, ani nie czyta waszego nocnika.

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 279 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-18 22:53:20
Autor: abc
Fakty po faktach
Jeżeli chodzi o mnie, to ja mieszkam w porządnym domu - tu TVN24 się nie ogląda..

Ja też mieszkam w porządnym domu i tutaj się nie ogląda Trwam, TVP 1, TVP 2, nie słucha się RM, ani nie czyta waszego nocnika.

 Obawiam się, że to nie jest porządny dom...

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-19 17:28:11
Autor: cirrus
Fakty po faktach
[...]

Ty oglądasz Trwam i RM.

--
stevep

Data: 2010-03-19 18:28:22
Autor: jadrys
Fakty po faktach
W dniu 2010-03-19 17:28, cirrus pisze:
[...]

Ależ skąd... - wiadomości oglądam tylko w serbskiej RTS i BBC.

Data: 2010-03-18 19:45:31
Autor: abc
Fakty po faktach
Oglądajcie TVN24. Znowusz PIS robi z siebie głupa.

Dlaczego mielibyśmy to oglądać?  Nie bawi mnie gdy ktoś robi siebie głupa.

Data: 2010-03-18 21:39:21
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Fakty po faktach

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntt28$41g$1nemesis.news.neostrada.pl...
Oglądajcie TVN24. Znowusz PIS robi z siebie głupa.

Dlaczego mielibyśmy to oglądać?  Nie bawi mnie gdy ktoś robi siebie głupa.

Nie patrzysz w lustro? To jak się golisz?