Fakty po faktach

Data: 2010-03-18 19:45:31
Autor: abc
Fakty po faktach
Oglądajcie TVN24. Znowusz PIS robi z siebie głupa.

Dlaczego mielibyśmy to oglądać?  Nie bawi mnie gdy ktoś robi siebie głupa.

Data: 2010-03-18 21:39:21
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Fakty po faktach

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hntt28$41g$1nemesis.news.neostrada.pl...
Oglądajcie TVN24. Znowusz PIS robi z siebie głupa.

Dlaczego mielibyśmy to oglądać?  Nie bawi mnie gdy ktoś robi siebie głupa.

Nie patrzysz w lustro? To jak się golisz?

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 279 dni kompromitowania RP!

Fakty po faktach