Faktyczne koszty zatrzymania gwiazd.

Data: 2009-07-29 04:22:37
Autor: Leszczur
Faktyczne koszty zatrzymania gwiazd.
Wiecie ile kosztuje korzystanie z uslug LeBrona? Od razu mowie, ze 16M
$/y nie jest dobra odpowiedzia.
Podobnie jak nie jest to dobra odpowiedz w przypadku Bosha i Wade'a.
Trzy kluby desperacko probuja niedopuscic do wyrwania sie powyzszej
trojki i robia to nie tylko oferujac maksymalne extensions. Nowa
strategia zatrzymywania gwiazd nie polega juz na maksymalnym
przeplacaniu ich samych. Trzeba jeszcze przeplacic wszystkich z
ktorymi przyjdzie im grac przed podjeciem decyzji.
W zwiazku z tym Cavs zamiast odpuscic BigBena i wykupic jego kontrakt
za 9M$, robia wymiane deklarujac chec wydania 20M$ za 8 miesiecy gry
Shaqa. Czyli w efekcie Gruby bedzie kosztowal 30M$ (z porcją LT).
Co poza tym? Przeplacaja Varejao - 50M$. Kupuja Moona za 9M$ i zapewne
niedlugo przeplaca rowniez Ilgauskasa.
Czyli Ferry musi wydac circa 100M$ tylko po to, zeby moc zaoferowac
kolejne 100M$ Jamesowi.

Raptors sa jeszcze lepsi. 50M$ dla Bargnaniego (z kim konkretnie
konkurowali?), 50M$ za Hedo (tu juz byla konkurencja), 20M$ za Jacka.
A podobno jeszcze walcza o Delfino. 3 lata za 12M$? Zalozmy, ze tyle.
132M$ za ewentualna szanse na wypowiedzenie sakramentalnego TAK przez
Bosha i skasowanie kolejnych 100M$.

Heat i Riley wygladaja przy tym jak ubodzy krewni. 34M$ oferty dla
Odoma? Plus luxury tax. Tylko tyle?
Bo w Boozera nie za bardzo wierze.

Kryzys? Jaki kryzys?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-30 19:59:28
Autor: Striker
Faktyczne koszty zatrzymania gwiazd.

Kryzys? Jaki kryzys?

http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:09foxq85ldke   aaa, tak mi sie skojarzylo :) swoja droga fajna plytka :)

pozdr.
Striker

Data: 2009-08-19 14:09:59
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

To nowa strategia?
I nie zgadzam sie, ze trzeba wszystkich przeplacic.

Raptors sa jeszcze lepsi. 50M$ dla Bargnaniego (z kim konkretnie
konkurowali?

Chyba glownie z wlasna wyobraznia.

[...]

To nie jest koszt zatrzymania gwiazd (tym bardziej, ze Bosh i tak
odejdzie) tylko koszt blednych ocen i decyzji GMow.

Kryzys? Jaki kryzys?

Ot w niektorych druzynach dopiero nadejdzie...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-19 05:21:35
Autor: L'e-szczur
On 19 Sie, 14:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> przeplacaniu ich samych. Trzeba jeszcze przeplacic wszystkich z
> ktorymi przyjdzie im grac przed podjeciem decyzji.

Na moje oko - tak. Nie pamietam zeby Shaq, MJ, Iverson czy ktokolwiek
inny wymuszal tego typu zachowania u GM'ow. Wlasne kontrakty - nie ma
sprawy, ale calej reszty druzyny? Tego jeszcze nie grali.

I nie zgadzam sie, ze trzeba wszystkich przeplacic.

Moze i nie trzeba, ale dokladnie w tym kierunku to zmierza.

> [...]

To nie jest koszt zatrzymania gwiazd (tym bardziej, ze Bosh i tak
odejdzie) tylko koszt blednych ocen i decyzji GMow.

Nie do konca. Bledne decyzje GM'ow byc moze przyczynia sie do odejscia
gwiazd, ale zostaly one podjete po to, zeby miec szanse na ich
zatrzymanie.

Pozdro

L'e-szczur

Faktyczne koszty zatrzymania gwiazd.