Faktycznie, 22 lipca ważniejsze święto jak jakieko lwiek

Data: 2009-05-31 21:23:51
Autor: boukun
Faktycznie, 22 lipca ważniejsze święto jak jakieko lwiek
Święto Odrodzenia Polski
22 lipca czy 4 czerwca?

Przed 1990 rokiem dzień 22 lipca był świętem narodowym Polski. Ponoć narzuconym przez komunistów na cześć Manifestu PKWN z 1944 roku, uchwalonego w Moskwie. Uczono nas o tym w szkole i wmawiano, że to było dobrodziejstwo władzy socjalistycznej wywalczone przez ludzi pracy. Na ile to było święto przymusowe, a na ile spontaniczne mogę zaświadczyć. Było bardziej spontaniczne i z radością masowo obchodzone przez Naród niż kreowany właśnie dzień 4 czerwca, który wmawia się, że przyniósł nam wolność. Pamiętam to tym bardziej, że urodziłem się 23 lipca... http://www.ropoiwzk.com/gorace%20tematy/22%20lipca/22%20lipca.html

boukun

Data: 2009-05-31 21:57:26
Autor: Piotr
Dnia Sun, 31 May 2009 21:23:51 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Czy się stoi, czy się leży, to wałkunom szmenda się należy. Nie dziwię się,
że tęsknisz...
Piotr

Data: 2009-05-31 22:06:40
Autor: raff
[...]

Hehehe, buoh, co za bzdet...

R.

Data: 2009-05-31 22:09:16
Autor: Piotr
Faktycznie, 22 lipca ważniejsze święt o jak jakiekolwiek
Dnia Sun, 31 May 2009 22:06:40 +0200, raff napisał(a):

Hehehe, buoh, co za bzdet...

Tej hausfrau się już kompletnie pierdoli od onanizmu...
Piotr

Data: 2009-05-31 22:14:41
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1000gbp4mfw0l$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sun, 31 May 2009 22:06:40 +0200, raff napisał(a):

Hehehe, buoh, co za bzdet...

Tej hausfrau się już kompletnie pierdoli od onanizmu...
Piotr

Skąd się bierze taka zgryzota?

boukun

Data: 2009-05-31 22:13:39
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1guwyuwoely5r$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Lustereczko, lustereczko, powiedzże mi przecie...
Ze zgryzoty musisz mieć niewątpliwie bardzo garbaty nos Żydku.

boukun

Data: 2009-05-31 17:43:14
Autor: Kazik
On May 31, 2:13 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1guwyuwoely5r$.dlgmasz.facet.luzik...

> [...]

Lustereczko, lustereczko, powiedzże mi przecie...
Ze zgryzoty musisz mieć niewątpliwie bardzo garbaty nos Żydku.

Masz juz proces na karku jolopie w Swodnicy za zydojobstwo.
Brak tylsko gwozdzia do trumny - twoje zas najnowsze postingi dobija
cie spoleczny parazyto.

Zakupeles juz wazeline na zwilzenie odbytu? Przyda sie w ciupie.

Data: 2009-06-01 11:28:34
Autor: boukun

Użytkownik "Kazik" <a.sharon@shaw.ca> napisał w wiadomości news:ac8ca0d6-a723-40f6-8b20-de5072a26535o30g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

cie spoleczny parazyto.

Zakupeles juz wazeline na zwilzenie odbytu? Przyda sie w ciupie.
-- -- -- -- -- --
A co ty tu robisz Sharon, chcesz mi w imieniu Piotrusia proces wytoczyć? Anonim nie ma osobowości prawnej idioto. Inaczej takie kanalie jak wy już dawno bym pozwał do sądu.

boukun

Data: 2009-06-01 11:48:18
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 11:28:34 +0200, boukun napisał(a):

A co ty tu robisz Sharon, chcesz mi w imieniu Piotrusia proces wytoczyć? Anonim nie ma osobowości prawnej idioto. Inaczej takie kanalie jak wy już dawno bym pozwał do sądu.

A o co byś mnie pozwał, pedale, nierobie, złodzieju, kombinatorze? O cytowanie twoich własnych pierdzeń na psp, śmierdzielu? Może byś mnie pozwał o komentowanie twoich wyroków sądowych za
złodziejstwo, gnoju? Albo może za wniosek, żeś rozwielitka moralna, ćwoku?
O to ostatnie możesz mnie pozwać wraz z żoną, przyniosę na rozprawę
wydruki twoich wynurzeń na temat "kochanic", i w ogole kobiet, he, he.
Piotr

Data: 2009-06-01 11:58:15
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:v95hg0c2p0p9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Byś się dowiedział Volksdeutschu. Za zgryźliwość i pomówienia byś miał proces jak się patrzy anonimie. Wystarczy, że tu z siebie robisz śmiecia, jeszcze byś chciał z siebie pośmiechowisko w sądzie robić? W sądzie się gada do rzeczy, albo sędzia ci stuli twój parszywy pysk. Pomówienia o złodziejstwo trzeba udowodnić. Jestem w 100% przekonany, że w prywatnym życiu wyszedł by z ciebie niezły złodziej. Już ty dobrze wiesz judaszu, dlaczego się ukrywasz i kąsasz zza węgła wszystkich, co ci pod życiorys nie pasują.

boukun

Data: 2009-06-01 12:09:20
Autor: Piotr
Dnia Mon, 1 Jun 2009 11:58:15 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Jakie pomówienia, rozwielitko moralna? Masz wyrok, czy nie? A co do
szmendy, sam pisałeś... Gdzie tu pomówienia? A twoje 100% przekonania sobie wetknij, wiesz tam, gdzie i Willy.
Piotr

Data: 2009-06-01 12:13:41
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1skzlex4cw2gw$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jaki mam kanalio wyrok?

A co do
szmendy, sam pisałeś...

Co kanalio śląska pisałem?

Gdzie tu pomówienia?

Ten jeden post powyżej by wystarczył anonimowa szmato ze Śląska.

boukun

Data: 2009-06-01 12:23:30
Autor: Piotr
Faktycznie, 22 lipca ważniejsze święto jak jakiekolwiek
Dnia Mon, 1 Jun 2009 12:13:41 +0200, boukun napisał(a):

boukun

Twój poziom chamstwa przekroczył moją, i tak wielką, wyrozumiałość.
Spierdalaj prostaku.
Piotr

Data: 2009-06-01 12:26:43
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1nn7olzolejcf$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To jest poniżej mojej godności, się z takim tłukiem wdawać w dyskusje, ale niestety, charakter tych grup dyskusyjnych nie pozwala mi przechodzić obojętnie wobec niektórych uzewnętrznień i wrzucać agresorów do KFa.

boukun

Data: 2009-06-02 15:56:51
Autor: Vic
Faktycznie, 22 lipca ważniejsze święto j ak jakiekolwiek
Piotr wrote:
pedale, nierobie, złodzieju, kombinatorze? [...] śmierdzielu? [...]  gnoju?
[...] rozwielitka moralna, ćwoku?

Kurcze, to juz zaczyna przypominac wymienianie tytulatury wladcow w sredniowieczu :) Rownie rozbudowane...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-02 16:30:05
Autor: Piotr
Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:56:51 +0200, Vic napisał(a):

Kurcze, to juz zaczyna przypominac wymienianie tytulatury wladcow w sredniowieczu :) Rownie rozbudowane...

Opisanie wałkuństwa wymaga rozmachu.
Piotr

Data: 2009-06-02 21:40:54
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:41t5thjx4u7d.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak na prostaka grupowego przystało...

boukun

Data: 2009-06-03 11:40:14
Autor: Piotr
Dnia Tue, 2 Jun 2009 21:40:54 +0200, boukun napisał(a):

Jak na prostaka grupowego przystało...

He, he, te wykwintny...
Piotr

Data: 2009-06-03 11:45:22
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:o62ocw6wi83h.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 2 Jun 2009 21:40:54 +0200, boukun napisał(a):

Jak na prostaka grupowego przystało...

He, he, te wykwintny...
Piotr

Wyszłeś z nory, rozpocząłeś inwigilację?

boukun

Data: 2009-06-04 08:45:13
Autor: Piotr
Dnia Wed, 3 Jun 2009 11:45:22 +0200, boukun napisał(a):

Wyszłeś z nory, rozpocząłeś inwigilację?

Co ty tam znowu feflasz, onanisto?
Piotr

Data: 2009-06-04 16:51:37
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:mxairez9jfwz.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 3 Jun 2009 11:45:22 +0200, boukun napisał(a):

Wyszłeś z nory, rozpocząłeś inwigilację?

Co ty tam znowu feflasz, onanisto?
Piotr

Już ci cwelu nie staje?

boukun

Data: 2009-05-31 22:18:14
Autor: Piotr
Dnia Sun, 31 May 2009 22:13:39 +0200, boukun napisał(a):

Lustereczko, lustereczko, powiedzże mi przecie...
Ze zgryzoty musisz mieć niewątpliwie bardzo garbaty nos Żydku.

Co ty z tą "zgryzotą"? Nie staje ci już ten szuterek, czy jak, że tak innym
chciałbyś coś swojego zaimplementować... A to zgryzotę, a to nosek...
Kmieciu, fotkę swoją ty widział? Idź do lustra i popatrz, he, he, na
nosek...
Piotr

Data: 2009-05-31 22:33:42
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:18eyotr58knfc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

W domu też taki musisz być zgryźliwy. Nie sposób Volksdeutsch tak szybko się przestawić. Ciężkie życie musisz faktycznie mieć biedaku.

boukun

Data: 2009-05-31 22:45:06
Autor: Piotr
Dnia Sun, 31 May 2009 22:33:42 +0200, boukun napisał(a):

W domu też taki musisz być zgryźliwy. Nie sposób Volksdeutsch tak szybko się przestawić. Ciężkie życie musisz faktycznie mieć biedaku.

Nie wysilaj się tak wałkunku, bo narobisz w majty...
Piotr

Data: 2009-05-31 22:49:16
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xrwta4mn9q5h$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ciężkie musisz mieć biedaku życie...

boukun

Data: 2009-05-31 22:54:53
Autor: Piotr
Dnia Sun, 31 May 2009 22:49:16 +0200, boukun napisał(a):

Ciężkie musisz mieć biedaku życie...

Hm, no popatrz, cięzko mam, a się nie skarżę... Pomimo, że muszę tyrać na
wałkuństwo i ich małe Dawidki. A ty hausfrau skowyczysz, gdzie się da, jak ci to źle.
Piotr

Data: 2009-05-31 22:58:48
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:s98emrs957b5$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Skąd tyle zgryzoty w człowieku się może narodzić? Wrzuć PITa na forum Volksdeutsch i wspólnie z kolegami pomożemy rozwiązać twój problem, he, he, he.

boukun

Data: 2009-05-31 23:04:00
Autor: Piotr
Dnia Sun, 31 May 2009 22:58:48 +0200, boukun napisał(a):

Skąd tyle zgryzoty w człowieku się może narodzić? Wrzuć PITa na forum Volksdeutsch i wspólnie z kolegami pomożemy rozwiązać twój problem, he, he, he.

A jaki "mój problem" miałby rozwiązać bezrobotny oborowy na utrzymaniu
żony? Weź no wałkun i mnie objaśnij, he, he...
Piotr

Data: 2009-05-31 23:07:08
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:up2xqwtmunf7.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Patrz ty moja bido osrana, wszyscy poszli juz spać, a ty zleconą pracę musisz robić, he, he, he. Widzę, że masz Volksdeutsch dzisiaj nadgodziny. Co cię tak żżera chłoptasiu? Ze zgryzoty zawału jeszcze dostaniesz...

boukun

Data: 2009-05-31 23:11:43
Autor: Piotr
Dnia Sun, 31 May 2009 23:07:08 +0200, boukun napisał(a):

Patrz ty moja bido osrana, wszyscy poszli juz spać, a ty zleconą pracę musisz robić, he, he, he. Widzę, że masz Volksdeutsch dzisiaj nadgodziny. Co cię tak żżera chłoptasiu? Ze zgryzoty zawału jeszcze dostaniesz...

Zazdrość mnie żre, gdy widzę takiego buroka przystosowanego do noszenia
lodówek na czwarte piętro:
http://nasza-klasa.pl/profile/7627672/gallery/album/2/27
Zagryzę się ze zgryzoty wałkun...
Piotr

Data: 2009-05-31 23:12:17
Autor: Piotr
Dnia Sun, 31 May 2009 23:11:43 +0200, Piotr napisał(a):

Zazdrość mnie żre, gdy widzę takiego buroka przystosowanego do noszenia
lodówek na czwarte piętro:
http://nasza-klasa.pl/profile/7627672/gallery/album/2/27
Zagryzę się ze zgryzoty wałkun...

Aha, i już spierdalaj...
Piotr

Data: 2009-05-31 23:14:13
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7uuo2ayq5zpe$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Volksdeutsch, wyjaśnij mi proszę, skąd bierze się u człowieka pogarda do ludzi fizycznie pracujących? Co masz przeciwko oborowym albo dźwigającym lodówki na czwarte piętra?

boukun

Data: 2009-06-01 05:56:47
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvus3c$h7l$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Skoro wysiłek fizyczny najważniejszy to powinieneś się modlić do gladiatorów sportowych, u nich pot sie leje strumieniami.

--
stevep

Data: 2009-06-01 11:23:30
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvvh3a$v3i$1news.vectranet.pl...
[...]

Modlić? Ważniejszy czy nie, każdy ma swoją wartość, a na pewno nikomu nie należy odbierać godności.

boukun

Data: 2009-06-01 05:50:42
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvum29$ajg$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Głupich nie brak.

--
stevep

Faktycznie, 22 lipca ważniejsze święto jak jakieko lwiek