Faktycznie ...

Data: 2009-04-11 17:58:52
Autor: Jerzy Tabortowski
Faktycznie ...
.... posty Cfela i jego kolesia ze Świdnicy są rasowo kasowane.
Musi się misiowie narazili komuś :)

Data: 2009-04-11 18:03:01
Autor: jadrys
Faktycznie ...
Jerzy Tabortowski pisze:
... posty Cfela i jego kolesia ze Świdnicy są rasowo kasowane.
Musi się misiowie narazili komuś :)

Sami pewnie się kasują..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-11 18:11:30
Autor: jadrys
Faktycznie ...
boukun pisze:

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:grqevf$ih7$1news.task.gda.pl...
Jerzy Tabortowski pisze:
... posty Cfela i jego kolesia ze Świdnicy są rasowo kasowane.
Musi się misiowie narazili komuś :)

Sami pewnie się kasują..

Ja, ja i wszystkich, którzy imk odpowiadają, bo my z PiSu są.

boukun

Nie. tylko wy siebie nawzajem.

Data: 2009-04-11 18:04:47
Autor: matador
Faktycznie ...
Jerzy Tabortowski pisze:
... posty Cfela i jego kolesia ze Świdnicy są rasowo kasowane.
Musi się misiowie narazili komuś :)

Mimo tego, że ich nienawidzę - nie powinno się ŻADNYCH OPINII KASOWAĆ.
Nie ma tu nic do śmiechu.

matador.

Data: 2009-04-11 18:13:31
Autor: Jerzy Tabortowski
Faktycznie ...
matador pisze:
Jerzy Tabortowski pisze:
... posty Cfela i jego kolesia ze Świdnicy są rasowo kasowane.
Musi się misiowie narazili komuś :)

Mimo tego, że ich nienawidzę - nie powinno się ŻADNYCH OPINII KASOWAĆ.
Nie ma tu nic do śmiechu.

Masz rację, to gówniana sprawa, uśmiech był ironiczny.

Data: 2009-04-11 18:20:01
Autor: matador
Faktycznie ...
boukun pisze:

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:grqf6n$rfk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Skąd tyle nienawiści w tobie synu?

boukun
Synu?

matador.

Data: 2009-04-11 18:58:47
Autor: pluton
Faktycznie ...
Mimo tego, że ich nienawidzę - nie powinno się ŻADNYCH OPINII KASOWAĆ.

Chyba ze za to opinie z gazety wyborczej.

Nullification

Data: 2009-04-11 18:57:34
Autor: matador
Faktycznie ...
pluton pisze:
Mimo tego, że ich nienawidzę - nie powinno się ŻADNYCH OPINII KASOWAĆ.

Chyba ze za to opinie z gazety wyborczej.

Spisane będą czyny i rozmowy...

matador.

Data: 2009-04-11 19:28:24
Autor: pluton
Faktycznie ...

> Chyba ze za to opinie z gazety wyborczej.

Spisane będą czyny i rozmowy...

Podac ci olowek i dyktafon ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-11 22:07:43
Autor: Polok_prawdziwy
Faktycznie ...
matador wrote:

Jerzy Tabortowski pisze:
... posty Cfela i jego kolesia ze Świdnicy są rasowo kasowane.
Musi się misiowie narazili komuś :)

Mimo tego, że ich nienawidzę - nie powinno się ŻADNYCH OPINII KASOWAĆ.
Nie ma tu nic do śmiechu.

Jus to kiedysik monitowołem - pisołem kiedysik, ze cemzura mijso za PISikuw
była, niźli za PEŁO...

- nojpirw siem za portale wzienły - napsykład na IMTERI z ludziuw CIULUW
robiom wten sposub, ze po wysłaniu jakiegosik posta ZAROSKI pokazuje siem
to:
"Znów nie dodali Twojego komentarza?
Sprawdź! Może znajdziesz go tutaj..."
Noa WTO niedodołoł - "ŁONI"...!?

No pseca tote CIULE z Imterji niedodały...!!!

Teroski pomaluśku grupy łokrutnych dyskusji łopanowujom...

Nocuz...
- chciałyście KAPITULIZMU, togo teroski mocie....

PS - i niegodejcie mi ino, ze kajindzi lepij jest (scegulnie u Angoluw, abo
Hamerykonuw)...!!!

Faktycznie ...