Fala C

Data: 2010-01-21 10:56:26
Autor: Charlie delta
Fala C
przez wielkie C panienki

buhahahaha

jaka para bedzie kosztowała 3.20000 ?

Data: 2010-01-21 22:03:22
Autor: kigam
Fala C
W dniu 2010-01-21 19:56, Charlie delta pisze:
przez wielkie C panienki

buhahahaha

jaka para bedzie kosztowała 3.20000 ?

Odpowiadam: Tyle będzie kosztowała każda para butów po skopaniu ci dupy.

Data: 2010-01-21 14:11:32
Autor: Charlie delta
Fala C
On 21 Sty, 22:03, kigam <pilot.zol...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-01-21 19:56, Charlie delta pisze:

> przez wielkie C panienki

> buhahahaha

> jaka para bedzie kosztowa a 3.20000 ?

Odpowiadam: Tyle b dzie kosztowa a ka da para but w po skopaniu ci dupy.

panienka, buhahahaha

po pierwsze, ustaw swój czytnik

obrzydzenie ogarnia mnie na widok niechlujnego pisania

po drugie był czas na zamianę L na S

jutro przejmuję panienka depo od ciebie

Data: 2010-02-05 01:34:53
Autor: Charlie delta
Fala C
On 21 Sty, 23:11, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:

> [...]

panienka, buhahahaha

po pierwsze, ustaw swój czytnik

obrzydzenie ogarnia mnie na widok niechlujnego pisania

patrz Rosomak czy jak Ci tam

jeste¶ nieudacznikiem

ja jestem graczem doskonałym

czapki z głów panienki

i pokłony proszę

tak jak pisałem - był czas na zamianę pozycji na "krótkie", tylko
niudacznik nie widział dystrybucji gówna do drobnicy na rynkach
¶wiatowych

buhahahahahahaha

a kto tego nie widział jest wydyman± panienk±

buhahahahahaaaaaa

Data: 2010-02-05 10:45:52
Autor: rosomak
Fala C

patrz Rosomak czy jak Ci tam

jeste¶ nieudacznikiem

ja jestem graczem doskonałym

czapki z głów panienki

i pokłony proszę

To tez bylo po fakcie cioto charlie. A poza tym pisales o parze po 3.20. Piszesz jak Twoj ukochany prezes. Wiem, ale nie powiem, chociaz to sa rzeczy straszne.

Data: 2010-02-05 16:49:31
Autor: mwojc
Fala C
Dnia 05-02-2010 o 10:45:52 rosomak <rosomak102WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):

To tez bylo po fakcie cioto charlie. A poza tym pisales o parze po 3.20.

Za chwilÄ™ po tyle ujrzysz dolara...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-02-05 21:12:56
Autor: Zbyszek
Fala C
Dnia 05-02-2010 o 16:49:31 mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):

Za chwilę po tyle ujrzysz dolara...

czy aby na pewno?
co prawda wyszli¶my ponad rz±dek półrocznych falek,
ale to i tak mało bior±c pod uwagę osłabienie eurusd rzedu 10%.
Kluczem jest eurusd - czy spadnie jeszcze kilka %?
  Kondycje PLN wole rozpatrywac względem EUR, bo z UE mamy wiekszosc  wymiany handlowej.
Ale tu nie ma jeszcze tragedii.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-02-05 21:36:12
Autor: mwojc
Fala C
Dnia 05-02-2010 o 21:12:56 Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

Dnia 05-02-2010 o 16:49:31 mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):

Za chwilÄ™ po tyle ujrzysz dolara...

czy aby na pewno?
co prawda wyszliśmy ponad rządek półrocznych falek,
ale to i tak mało biorąc pod uwagę osłabienie eurusd rzedu 10%.
Kluczem jest eurusd - czy spadnie jeszcze kilka %?
  Kondycje PLN wole rozpatrywac wzglÄ™dem EUR, bo z UE mamy wiekszosc  wymiany handlowej.
Ale tu nie ma jeszcze tragedii.

Na eurusd lecimy wg mnie na ca. 1.25, parÄ™ procent jest. A co do eurpln to  kurs zawdziÄ™czamy chyba tylko pozytywnemu PR naszego piÄ™knego kraju, na  dĹ‚uĹĽszÄ… metÄ™ moĹĽe to nie wystarczyć.

Pzdr
--
Marek

Data: 2010-02-05 22:00:03
Autor: Zbyszek
Fala C
Dnia 05-02-2010 o 21:36:12 mwojc <mwojc@jakisserwer.pl> napisał(a):

Na eurusd lecimy wg mnie na ca. 1.25, parę procent jest. A co do eurpln  to kurs zawdzięczamy chyba tylko pozytywnemu PR naszego pięknego kraju,  na dłuższ± metę może to nie wystarczyć.

to byłyby minima z poczatku 2009, dołek bessy.
Odważna teza.
czemu zawdzieczamy kurs eur to inna historia. Jesli nie przebije w  nastepnym tygodniu 4,10
to równie raptownie może pójsc w dół jak rósł.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-02-05 20:20:32
Autor: Hubert
Fala C
W dniu 2010-01-21 23:11, Charlie delta pisze:
po drugie był czas na zamianę L na S

Ładnie trafione. Czym się kierowałe¶?

Data: 2010-01-21 23:11:07
Autor: skippy