Fala "hejtu" na honorową konsulinę...

Data: 2017-04-30 13:34:18
Autor: Stachu Chebel
Fala "hejtu" na honorową konsulinę...
Wczoraj w "kawie_na_ławie" w TVN24, jakiś tam żołnierz, nazwiska nie pamiętam, bo nie warto, bździł coś o niedopuszczalnej fali hejtu na małżonkę eksperta.. Boszsz.. Niedopuszczalne !! Przymiotnik (dla uproszczenia "honorowy") i naprawdę glebowy poziom inteligencji, jest dla Pani końcem kariery Politycznej.. Przy okazji Pani mąż, też jest zarówno przez siebie, jak i przez Panią ciągnięty w porównania.. Jakie? No baa..., hejtowe..  No i wy Szanowne Państwo Biniendowie, aż żal zwieracze ściska.. Niby wykształceni, niby Pan ma tytuł "psora", i takie tam...

"Fortepian Szopena"

Data: 2017-04-30 22:53:02
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

<ironia> Przecież jedno zdjęcie Tuska w nazistowskim/niemieckim mundurze
już może zachwiać chwiejnymi fundamentami Unii Europejskiej!  Prezydent
Donald Tusk "Nikt nie zagłosował ZA (nim)" *MUSI* bronić Unii Europejskiej
przed tym potwornym atakiem za pomocą doniesienia mecenasa Giertycha do
prokuratury w Polsce!  </ironia>

Data: 2017-04-30 14:31:57
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 22:53:04 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
przed tym potwornym atakiem za pomocą doniesienia mecenasa Giertycha do

No cóż. Wszelkie znaki ironiczne są zrozumiałe, ale tak serio.., to wszelakie te polityczne opcje PO/PiS są postrzegane jako "zerojedynkowe". Albo jedni, albo drudzy..  Szkoda..  Chujnia_Z_Patatajnią !!  Takie jest moje zdanie. Można się jedynie kłócić o większość Chujni !!

Data: 2017-05-01 00:03:38
Autor: A. Filip
> [...]

"zerojedynkowe". Albo jedni, albo drudzy..  Szkoda..
Chujnia_Z_Patatajnią !!  Takie jest moje zdanie. Można się jedynie

A po co zero-jedynkowe?  Wystarcza zasada konsekwencji bez podwójnej
moralności Kalego.  Chcesz to miej ale płać konsekwencjami.

Posłowie PiS wyszli (ostentacyjnie) przy upamiętnianiu w Sejmie Tadeusza
Mazowieckiego?  Dali prawo posłom PO+NP wyjścia (ostentacyjnie) przy
upamiętnianiu w Sejmie Lecha Kaczyńskiego.

Nie będzie wolno publikować "karykatur/fotomontaży" prezydenta Europy Tuska?
*Psim obowiązkiem* Tuska będzie egzekwować analogiczny zakaz w krajach
UE co do fotomontaży/karykatur prezydenta/premiera Polski.
Będzie wolno =>  To powinno być wolno publikować podobne
fotomontaże/karykatury Szydło/Kaczyńskiego.

Jak ma być wolno "antyfaszystom" blokować _legalny_ marsz "faszystów" z
ONR to musi być wolno "antykomunistom" blokować legalne marsze
"komunistów"/komunistów z [wstawić według swoich poglądów].

Data: 2017-05-01 15:04:28
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-01 o 00:03, A. Filip pisze:

Jak ma być wolno "antyfaszystom" blokować _legalny_ marsz "faszystów" z
ONR

KK Art.256

Od kiedy marsze faszystowskie są w Polsce legalne?
Najpierw ktoś złamał prawo wydając tej bandzie debili pozwolenie.
To, że mięli jakieś pozwolenie, nie oznacza, że nagle propagowanie faszyzmu stało się legalne i jest zgodne z prawem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-01 15:10:12
Autor: u2
W dniu 01.05.2017 o 15:04, Kviat pisze:
To, że mięli jakieś pozwolenie, nie oznacza, że nagle propagowanie faszyzmu stało się legalne i jest zgodne z prawem.

skąd wiesz, że to "faszyści", a nie "komuniści" jak ci "antyfaszyści" ?:) ?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-01 15:45:22
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-01 o 15:10, u2 pisze:
W dniu 01.05.2017 o 15:04, Kviat pisze:
To, że mięli

mieli... kurna...

jakieś pozwolenie, nie oznacza, że nagle propagowanie
faszyzmu stało się legalne i jest zgodne z prawem.

skąd wiesz, że to "faszyści", a nie "komuniści" jak ci "antyfaszyści" ?:) ?

A czego nie zrozumiałeś?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-05-01 16:01:28
Autor: u2
W dniu 01.05.2017 o 15:45, Kviat pisze:
skąd wiesz, że to "faszyści", a nie "komuniści" jak ci "antyfaszyści" ?:) ?

A czego nie zrozumiałeś?

odpowiadasz pytaniem na pytanie, więc nie wiesz czy to byli faszyści czy komuniści:)

Data: 2017-05-01 17:12:55
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-01 o 16:01, u2 pisze:
W dniu 01.05.2017 o 15:45, Kviat pisze:
skąd wiesz, że to "faszyści", a nie "komuniści" jak ci "antyfaszyści"
?:) ?

A czego nie zrozumiałeś?

odpowiadasz pytaniem na pytanie, więc nie wiesz czy to byli faszyści czy
komuniści:)

Upośledzony jesteś? Przecież to ty pytasz. Masz problem z odróżnieniem faszystów od komunistów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-02 07:05:42
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości news:59075072$0$5160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież u2 to platny pachołek PiS, a oni nie mają własnego rozumu tylko instrukcje z Nowogrodzkiej.

CL

Data: 2017-05-01 18:51:22
Autor: A. Filip
Fala "hejtu" na ONR [ONR jest tak "faszystowski" jak SLD jest "komunistyczne"?]
Kviat <null> pisze:
[...]

Czyli według twojej logiki należy zakazać SLD jako organizacji
komunistycznej "czyimś zdaniem"?

Życzę pełnej konsekwencji misiu o małym rozumku.

Data: 2017-05-01 20:47:17
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-01 o 18:51, A. Filip pisze:
Kviat <null> pisze:
[...]

Po co bredzisz i zmyślasz? Gdzie ja napisałem, że SLD to organizacja komunistyczna? Dyskutujesz ze swoją, hmmm... logiką.

Życzę pełnej konsekwencji misiu o małym rozumku.

Musisz mieć nieźle zryty beret nieuku, skoro twierdzisz, że propagowanie faszyzmu jest legalne. Dobrze się spało na lekcjach historii?
A może ty po prostu nie wiesz o co chodzi, nie wiesz co to faszyzm, a tylko podobają ci się te "męskie" pochody, muskuły, spocone koszule...
To by sporo wyjaśniało, dlaczego zmieniasz temat na komunistów :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-01 20:57:22
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

A gdzie pokazałeś że masz lepsze dowody na to że ONR jest faszystowski
niż moje dowody na to że SLD jest komunistyczny?  Jak chcesz
delegalizacji na podstawie "dowodzików" to dlaczego ma się skończyć
zalewie na ONR?  Detotalizurujmy kompletnie i do końca.

Życzę pełnej konsekwencji misiu o małym rozumku.

Musisz mieć nieźle zryty beret nieuku, skoro twierdzisz, że
propagowanie faszyzmu jest legalne. Dobrze się spało na lekcjach
historii?

Musisz być kompletnym politycznym idiotą mający w dupie wolność
zrzeszania się jeśli uznajesz że to iż ktoś nazywa ONR organizacją
faszystowską czyni z ONR organizację faszystowską w świetle prawa
karnego.  Kretyńsko napaleni "antyfaszyści" tak często wyzywają innych
od faszystów że od bardzo dawna taktuje ich pokrzykiwania jako dziesiąte
wołanie "wilk" z domniemaniem że tradycyjne "grubo przesadzone".

Data: 2017-05-02 07:11:06
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+hp0x991p0f-h511@buntownik.pl...
[...]

ONR to bojówki PiS. Analogia z Hitlerem nasuwa się sama.

CL

Data: 2017-05-02 10:12:51
Autor: Kviat
Kviat <null> pisze:
[...]

ONR pokazuje dowody i sam jest dowodem. Możesz też samodzielnie zajrzeć do podręcznika historii.
Zaraz mi napiszesz, że nie pokazałem ci też dowodów na kulistość Ziemi...

> Jak chcesz
delegalizacji na podstawie "dowodzików" to dlaczego ma się skończyć
zalewie na ONR?  Detotalizurujmy kompletnie i do końca.

A kto powiedział, że ma się skończyć na ONR? Ruchy faszystowskie są nielegalne i nie trzeba ich delegalizować. Wystarczy wybrać rząd, który zacznie przestrzegać prawa.

[...]

Ale ogarniasz odrobinę rzeczywistość? Zdajesz sobie sprawę dlaczego ludzie _po_wojnie_ ograniczyli możliwość zrzeszania się takim matołkom i zakazali propagowania takich zbrodniczych idei?
Wiesz dlaczego czy nie wiesz?

jeśli uznajesz że to iż ktoś nazywa ONR organizacją
faszystowską czyni z ONR organizację faszystowską w świetle prawa
karnego.

Czego ci jeszcze brakuje, żeby zauważyć, że ONR to faszyści? Bo jeszcze patrole uliczne nie napierdalają ludzi pałami? Bo jeszcze nie wsadzają do obozów koncentracyjnych? Dopóki krzyczą rasistowskie hasła i "śmierć pedałom", dopóki tylko hajlują to wszystko jest ok i jeszcze nie są faszystami?
Każdy wykształcony człowiek widzi, że ONR to faszyści. Ale ty nie, ty oczywiście masz z tym problem. Czego ci jeszcze brakuje żebyś zrozumiał?

Kretyńsko napaleni "antyfaszyści" tak często wyzywają innych
od faszystów że od bardzo dawna taktuje ich pokrzykiwania jako dziesiąte
wołanie "wilk" z domniemaniem że tradycyjne "grubo przesadzone".

Z "domniemaniem"... ja pierdolę.
Ale nie ty jeden. Nieuków nie brakuje. Wystarczy popatrzeć kogo ludzie wybrali do rządzenia.
Pewnie ludzie głosują na dyktatorów, fanatyków religijnych i faszystów, bo kochają pokój i miłują bliźniego.
Dobrze się czujesz?

A może ty po prostu nie wiesz o co chodzi, nie wiesz co to faszyzm, a
tylko podobają ci się te "męskie" pochody, muskuły, spocone koszule...
To by sporo wyjaśniało, dlaczego zmieniasz temat na komunistów :)

I wyjaśniałoby, dlaczego w faszystach nie widzisz faszystów :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-02 07:10:05
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+3enjj3dxif-h511@buntownik.pl...
Czyli według twojej logiki należy zakazać SLD jako organizacji
komunistycznej "czyimś zdaniem"?

Życzę pełnej konsekwencji misiu o małym rozumku.

Cierpisz na taką samą chorobę  co kogucik! ;-)

CL

Data: 2017-04-30 14:36:24
Autor: Stachu Chebel
> [...]
przed tym potwornym atakiem za pomocą doniesienia mecenasa Giertycha do

Aha, bo tak sie jakoś odlazło od wątka głównego. Ta Niewiasta ma ciuta nie hallo..  Zgadzasz się ?

Data: 2017-05-01 00:15:56
Autor: A. Filip
> [...]
prokuratury w Polsce!  </ironia>

Aha, bo tak sie jakoś odlazło od wątka głównego. Ta Niewiasta ma ciuta

A jak została obalona jej "linia obrony"?  Nawet nie poziomie "sprawy
karnej" ale na poziomie zaledwie "odpowiedzialności służbowej".

Jak gdzie jest "dziura" w systemie _potrzebnych_ konsulatów to konsulowi
_honorowemu_ który potrafi _skrupulatnie_ oddzielać osobiste poglądy od
podjętych zobowiązań można wybaczyć więcej.  Jak dziury nie ma to z
konsula honorowego "budzącego kontrowersje" łatwiej, lepiej i
bezpieczniej zrezygnować.

Poglądy tej pani przestały być jej sprawą dlatego że miała
(na bardzo krótko została?) konsulem honorowym.  Ja w publicznej ocenie
innych osób staram się unikać "ciut nie hallo" pomiędzy "poglądy inne
niż moje" i "bardzo nie hallo".  "Ciut nie hallo" to za bardzo kwestia
_osobistych_ "wrażeń".