Fale Elliotta - czy teoria po raz kolejny się s prawdzi?

Data: 2009-03-07 12:41:46
Autor: macieks
Fale Elliotta - czy teoria po raz kolejny się s prawdzi?
On 7 Mar, 13:39, " XXL" <duzy_sla...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Po kilku prognozach S.Dębowskiego (przypomnę: początek silnego 40-50% odbicia
na naszej giełdzie nastąpi prawdopodobnie w marcu po zrealizowaniu w USA dużej
spadkowej 5-tki na S&P500), które cytowałem na tej grupie dziś cytat z
komentarza W.Białka z piątkowego (z 6 marca) "Parkietu":

"Na wykresach wielu indeksów giełdowych czy nawet kursów akcji poszczególnych
spółek widać kuszące 5-falowe elliotowskie wzory rozpoczęte w kwietniu/maju
2008r.
Celem następnego ruchu WIG20 powinien być poziom ok. 1900 pkt.
Na krótką metę WIG20 przekroczywszy 1500 pkt. napotka opór na poziomach
wyznaczonych przez szczyt lutowej korekty oraz dołki z października i
listopada 2008r. Ewentualny spadek, który by nastąpił po odbiciu od tych
poziomów, byłby chyba już ostatnim przed najsilniejszym wzrostem cen akcji w
obecnej bessie".

Mimo, że jestem jeszcze nastawiony na granie S, zgadzam się w 100% z
przedmówcą odnośnie tak dużego odbicia.
"Małe ale" mam, czy to jest już. Czy USA zakończyły tę falę spadkową?
Przy mojej technice grania jak SP500 przejdzie średnią 30 na godzinnym
a później przejdzie 720 (stan na teraz), no to będę z wami L-kowcami i
posiadaczami akcji :)
Na razie zdanie mam odmienne i nawet 1600 u nas tego nie zmieni.
Ale również mogę się mylić, i jak już tu raz pisałem, będę pełen
podziwy dla L-ek na naszym rynku za wzrost wyprzedzający USA.

Data: 2009-03-16 11:32:33
Autor: XXL
Fale Elliotta - czy teoria po raz kolejny się sprawdzi?
Wygląda na to, że teoria fal Elliotta znowu się potwierdza. Po zrealizowaniu się dużej spadkowej 5-tki na S&P500 (dotknięte minimum
wyniosło 666 pkt.) jesteśmy prawdopodobnie w trakcie większego korekcyjnego
odbicia. Ciekawe czy WIG20 dojdzie do min. 1900 pkt?
Jest bardzo prawdopodobne, że jeszcze w tym roku giełdy zaliczą ponownie lub
pogłębią dołki bessy, ale póki co nastroje wokół giełd poprawiają się.

Data: 2009-03-16 14:34:09
Autor: Wojciech Frybyśu
 XXL pisze:
[...]

poniżej 1900

Fale Elliotta - czy teoria po raz kolejny się s prawdzi?