Fallaci o Walizie: próżny ignorant

Data: 2012-01-22 10:44:32
Autor: rAzor
Fallaci o Walizie: próżny ignorant
http://wiadomosci.wp.pl/title,Slynna-dziennikarka-o-Walesie-to-prozny-ignorant,wid,14174024,wiadomosc.html?ticaid=1dc8b

"Wałęsa nie podobał mi się jako człowiek, ale stałam - podobnie jak wielu innych - wobec ogromnego dylematu: albo przysłużyć się Rosjanom i napisać, że Wałęsa nie jest OK, albo pomóc walce o odzyskanie demokracji i napisać, że Wałęsa jest w porządku. Wybrałam to drugie wyjście i nie miałam racji"

Gdyby wybrała to pierwsze racji nie miałaby również.
A my w tym przypadku tak czy siak wyszliśmy na stado baranów wiedzionych przez pajaca z długopisem.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-22 10:48:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jfglps$ger$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty durniu, bydlaku i pajacu szedłbyś jak baran za swoim Romanem! Teraz zmieniłeś pana i liżesz rowa pisowcom. Co tam u Hjenia, odwiedza swoją córkę? ;)

BomBel

Fallaci o Walizie: próżny ignorant