[PS3] Fallout 3 - polska wersja?

Data: 2009-10-30 11:39:16
Autor: szczebel
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
Qula napisał:

czesc,
na czym polega "polskosc" wersji Fallout'a 3
...czy tylko na tym, ze jest polska ksiazeczka i polskie napisy na
okladce? ...czy jest to spolszczona wersja gry i pelna lokalizacja tak jak
Uncharted 2?

Wprawdzie nie wiem jak jest przypadku Uncharted 2 ale F3 jest w pełni
spolszczony. I to bardzo dobrze spolszczony :)

--
szczebel

Data: 2009-10-30 12:09:35
Autor: Mirek Ptak
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
Dnia 2009-10-30 11:39,  *szczebel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Zdarzają się jednak bugi, nie ma też ciągle patcha z trofeami i nie można dokupić żadnego DLC.
Ja swoja PL sprzedałem, a przedwczoraj dotarła do mnie z UK wersja GOTY EN - takie rozwiązanie polecam :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-10-30 12:25:51
Autor: szczebel
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
Mirek Ptak napisał:

Zdarzają się jednak bugi, nie ma też ciągle patcha z trofeami i nie
można dokupić żadnego DLC.

Nie zauważyłem problemów z achievementami, a dodatki mogłem bez problemów
zaciągnąć z serwerów microsoft... ;) Więc nie wiem o czym mówisz... ;)

--
szczebel

Data: 2009-10-30 12:32:15
Autor: Czezare
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
szczebel pisze:
Mirek Ptak napisał:

Nie zauważyłem problemów z achievementami, a dodatki mogłem bez problemów
zaciągnąć z serwerów microsoft... ;) Więc nie wiem o czym mówisz... ;)

Ja natomiast wiem, ze autor tematu pytal o wersje na PS3, a nie na X360.

Pozdr
Czezare

Data: 2009-10-30 12:43:20
Autor: szczebel
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
Czezare napisał:

szczebel pisze:
Mirek Ptak napisał:

Nie zauważyłem problemów z achievementami, a dodatki mogłem bez problemów
zaciągnąć z serwerów microsoft... ;) Więc nie wiem o czym mówisz... ;)

Ja natomiast wiem, ze autor tematu pytal o wersje na PS3, a nie na X360.

A tego uśmieszek ze zmrużonym okiem zauważyłeś? :)

--
szczebel

Data: 2009-10-30 12:34:30
Autor: Greg McRazy
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
szczebel pisze:

Nie zauważyłem problemów z achievementami, a dodatki mogłem bez problemów
zaciągnąć z serwerów microsoft... ;) Więc nie wiem o czym mówisz... ;)

Zaciągnąć możesz ale nie działają z polską wersją OIDP...

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-10-30 12:42:37
Autor: szczebel
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
Greg McRazy napisał:

szczebel pisze:

Nie zauważyłem problemów z achievementami, a dodatki mogłem bez problemów
zaciągnąć z serwerów microsoft... ;) Więc nie wiem o czym mówisz... ;)

Zaciągnąć możesz ale nie działają z polską wersją OIDP...

O kurcze, nie wiemdziałem... W takim razie dobrze że nie próbowałem
zaciągać.

--
szczebel

Data: 2009-10-30 14:20:19
Autor: Robin
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
Witam :)

Użytkownik "szczebel" <tgrenda@gmail.usun_to.pl> napisał w wiadomości news:hcej2q$loh$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mirek Ptak napisał:

[...]

Mowisz o polskiej wersji jezykowej gry?

Robin

Data: 2009-10-30 15:22:18
Autor: Qula
[PS3] Fallout 3 - polska wersja?
Użytkownik "szczebel" napisał...

Wprawdzie nie wiem jak jest przypadku Uncharted 2 ale F3 jest w pełni
spolszczony. I to bardzo dobrze spolszczony :)

-- szczebel

ok, dzieki

Uncharted 2 jest bardzo fajnie zlokalizowany, troche za malo doroslego humoru na rzecz poprawnosci i mlodszego gracza, ale jest to porzadne spolszczenie

pozdr
prz

[PS3] Fallout 3 - polska wersja?