Fallout 3 savegame z PS3 na xbox360?

Data: 2010-08-05 21:20:16
Autor: smogg
Fallout 3 savegame z PS3 na xbox360?
Witam,
mam zapisane sejwy z F3 jak grałem na PS3, teraz mam X360 - czy da radę te sejwy odczytać/przekonwertować na konsoli MS?

pozdro
smogg

Data: 2010-08-11 23:09:55
Autor: Daniel Chlodzinski
On 5 Sie, 13:20, smogg <smo...@NOSPAMop.pl> wrote:
Witam,
mam zapisane sejwy z F3 jak grałem na PS3, teraz mam X360 - czy da radę
te sejwy odczytać/przekonwertować na konsoli MS?

Na pewno da sie modowac save z X0, takie Modio ma wbudowany edytor do
F3. Jest szansa ze save jest taki sam, tzn. na pewno jest inny
kontener na save, ale to co jest w srodku moze miec taki sam format.
Modio otworzy ladnie save zapisanego na usb i pozwoli wyciagnac z
niego zawartosc kontenera, musisz poszukac podobnego programu na ps3,
zrobic to samo i sprawdzic czy nazwy rozmiary sa chociaz zblizone.
Otwarcie pliku jakies hexedytorem i obejrzenie pierwszych lini tez nie
zaszkodzi, jak maja takie same naglowki to powinno sie udac.
Ogolnie calos wymaga troche samozaparcia i smykalki do takiego
grzebania.

Daniel

Data: 2010-08-13 13:05:28
Autor: dziki
Fallout 3 savegame z PS3 na xbox360?
On 12 Sie, 08:09, Daniel Chlodzinski <daniel.chlodzin...@gmail.com>
wrote:
On 5 Sie, 13:20, smogg <smo...@NOSPAMop.pl> wrote:

> Witam,
> mam zapisane sejwy z F3 jak grałem na PS3, teraz mam X360 - czy da radę
> te sejwy odczytać/przekonwertować na konsoli MS?

szczerze watpie; na psx/ ps2 save' y roznily sie nawet dla tej samej
gry w zaleznosci od regionu. Jesli uda Ci sie sejwa przeniesc
multiplatformowo to IMO bedziesz mogl uwazac siebie za  w czepku
urodzonego :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-08-15 21:00:11
Autor: KILu
Fallout 3 savegame z PS3 na xbox360?
szczerze watpie; na psx/ ps2 save' y roznily sie nawet dla tej samej
gry w zaleznosci od regionu.

Save'y gier z roznych regionow zazwyczaj niczym sie nie roznily - roznil sie za to ID gry, dlatego konsola nie widziala save'a. Na PC wystarczylo hexedytorem zmienic naglowek.

--
KILu

Fallout 3 savegame z PS3 na xbox360?