Fallout New Vegas

Data: 2010-10-24 15:52:33
Autor: Kapsel
Fallout New Vegas

Na rodzimej PC-grupie jest wątek o Fallout New Vegas... generalnie nie
śledzę premier gier, ale strasznie się zdziwiłem, bo na ten tytuł czekałem,
a tu już jest :D

Pytanie kontrolne - sugerujecie wersję PC czy PS3? Peceta mam trochę
leciwego, skłaniam się ku konsoli (w F3 przyjemnie się grało), ale ogółem
na gorąco się napaliłem na tytuł strasznie... czy coś stracę wybierając
wersję konsolową? Jak w ogóle sama rozgrywka? Ktoś już gra? Podoba się? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-10-24 20:34:34
Autor: tom
Fallout New Vegas
[...]

Ja gram na pc, mimo, ze f3 skonczylem na ps3.
W polskiej wersji konsolowej nie dzialaly zadne dodatki, a mialem straszny niedosyt dalszego rozwoje postaci ktore ow dodatki umozliwialy.
Poza tym w f3 na ps3 brzydko wygladala grafika, nawet w porownaniu do wersjo x360.

Vegas nie bedzie spolszczone na konsole, a na pc smiga po polsku.
Za to jest mnostwo bagow i problemow (wyszly juz 2 duze patche). Nie wiem jak z innymi wersjami, pewnie podobnie.

A sama rozgrywka ? - Fallout 3.
Podoba sie.

tom

Data: 2010-10-24 20:40:48
Autor: akanid
Fallout New Vegas
W dniu 2010-10-24 20:34, tom pisze:
Za to jest mnostwo bagow i problemow (wyszly juz 2 duze patche). Nie wiem
jak z innymi wersjami, pewnie podobnie.

Zgoda. Mnie najbardziej drażnią problemy z przenikaniem tekstur. Podejrzewam, że przez to raz zgubiłem towarzysza :-). Nawet nie zauważyłem kiedy i gdzie. Troszku zeszło mi na przypomnieniu sobie gdzie jest i odblokowaniu go. Taki dodatkowy subquest :-)

A sama rozgrywka ? - Fallout 3.
Podoba sie.

Mi też!

akanid

Data: 2010-10-25 02:38:08
Autor: mrmisio
Fallout New Vegas
W dniu 2010-10-24 15:52, Kapsel pisze:

[...]

Pewnie grafike bedziesz mial gorsza, ale komu to przeszkadza ;) Mnie poziom grafy PS3 pasuje, ja tam ni elicze pikseli z nosem przed monitorem nawet jak gram na PC. I czasem nawet sie przelaczam w jakas rozdzialke (wlasnie 720p) po to, zeby miec plynnosc w grze.

Fallout New Vegas