Falowa natura autostrad.

Data: 2016-07-04 16:43:35
Autor: ddddddddd
Falowa natura autostrad.
W dniu 04.07.2016 o 10:23, sczygiel@gmail.com pisze:
Postanowiłem dzi¶ o tym napisać bo jechalem obwodnica łodzi, t± now± i prawie cała jest strasznie nierówna.

I zeby bylo konstruktywnie:
Obwodnica łodzi skraca czas przejazdu o jakie¶ 30-35minut w nocy. W dzień pewnie o dobr± godzinę.

to co tam ostatnio otworzyli? jaki¶ link? bo to nie moje rejony, ale może się przydać...

Łukasz

Data: 2016-07-04 15:18:39
Autor: masti
Falowa natura autostrad.
ddddddddd wrote:

[...]

Stryków-Tuszyn
<http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/autostrada-a1-strykow-tuszyn-otwarta-mapy-zdjecia-film,3787489,artgal,t,id,tm.html>

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-07-04 17:38:46
Autor: ddddddddd
Falowa natura autostrad.
W dniu 04.07.2016 o 17:18, masti pisze:
ddddddddd wrote:

[...]

no to super :) tego mi wła¶nie tam brakowało

Łukasz

Falowa natura autostrad.