Data: 2016-07-05 10:55:36 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Falowa natura autostrad. | |
On 2016-07-04 10:23, sczygiel@gmail.com wrote:
Jakiś czas temu mnie zaczęło zastanawiać dlaczego polskie autostrady biegną przez kraj i prawie zawsze jest na nich zakręt. Oczywiscie ze bylo miedzy Piotrkowem a Wawa. I na S8 czyli po remoncie jest rowniez - co wiecej, stad sie wziely ograniczenia predkosci w niektorych miejscach, jako ze ekspresowka leci torem starej drogi i profile niektorych lukow nie odpowiadaja za bardzo standardom 100% S-ki. I bardzo dobrze ze sa zakrety - serio chcialbys jechac tak ze cegla na gaz, blokada na kierownice i idziesz spac? ;) -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2016-07-05 10:58:30 | |
Autor: J.F. | |
Falowa natura autostrad. | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nlfsmh$nq2$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2016-07-04 10:23, sczygiel@gmail.com wrote: Na gierkówce ani na odcinku cz-wa - piotrków ani piotrków- wa-wa tego nie ma. A przynajmniej nie bylo przed remontem. Oczywiscie ze bylo miedzy Piotrkowem a Wawa. I na S8 czyli po remoncie jest rowniez - co wiecej, stad sie wziely ograniczenia predkosci w niektorych miejscach, jako ze ekspresowka leci torem starej drogi i Przed remontem sie dalo 150 zap*, a po remoncie nie ? :-) I bardzo dobrze ze sa zakrety - serio chcialbys jechac tak ze cegla W sumie - czemu nie. Jesli zlikwidowali lewoskrety, to moze i Tesla da rade :-) J. |
|
Data: 2016-07-05 12:23:40 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Falowa natura autostrad. | |
On 2016-07-05 10:58, J.F. wrote:
Przed remontem sie dalo 150 zap*, a po remoncie nie ? :-) To sa troche rozne sprawy. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2016-07-05 15:03:46 | |
Autor: Shrek | |
Falowa natura autostrad. | |
On 05.07.2016 12:23, elmer radi radisson wrote:
Przed remontem sie dalo 150 zap*, a po remoncie nie ? :-) Ile tam wolno było wcześniej jechać? Shrek |
|
Data: 2016-07-05 16:24:50 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Falowa natura autostrad. | |
On 2016-07-05 15:03, Shrek wrote:
Ile tam wolno było wcześniej jechać? 100, z czestymi skrzyzowaniami i redukcja do 70. Teraz jest 120, gdzieniegdzie z ograniczeniami do 100 bo tak wyniklo z normatyw bioracych pod uwage m.in. promienie lukow. Natomiast chodzi o to ze co innego predkosc projektowa, a to ile ktos realnie pocisnie swoja maszyna to inna para kaloszy. A jak praktyka pokazuje mistrzowie pojada i dwiescie droga przewidziana dla 50km/h. -- memento lorem ipsum |
|