Falowa natura autostrad.

Data: 2016-07-05 19:27:08
Autor: re
Falowa natura autostrad.

Użytkownik

Jaki¶ czas temu mnie zaczęło zastanawiać dlaczego polskie autostrady biegn± przez kraj i prawie zawsze jest na nich zakręt.
Non stop musze trzymać kierownicę i j± lekko popychać to w jedn± to w drug± strone.

Na gierkówce ani na odcinku cz-wa - piotrków ani piotrków- wa-wa tego nie ma. A przynajmniej nie bylo przed remontem.

Postanowiłem dzi¶ o tym napisać bo jechalem obwodnica łodzi, t± now± i prawie cała jest strasznie nierówna.
-- -
Tak, ale ... wjazd do Torunia z tablic± "naprawiamy dla was drogi" jest jeszcze bardziej bujany i ¶mieszy

W kierunku na północ jedzie sie dosyć niewygodnie. Wibracje s± mocno wyczuwalne.
-- -
W drug± też :-)

I zeby bylo konstruktywnie:
Obwodnica łodzi skraca czas przejazdu o jakie¶ 30-35minut w nocy. W dzień pewnie o dobr± godzinę.
-- -
Ale nie ma jej na mapach :-)

Data: 2016-07-05 23:15:54
Autor: sczygiel
Falowa natura autostrad.
W dniu wtorek, 5 lipca 2016 19:27:20 UTC+2 użytkownik re napisał:
[...]

Na targeo jest :)
Na mapach osm-owych też pewnie. Bede sciagal uaktualnienie mapnavigatora w weekend to se obejrze.

Data: 2016-07-06 02:28:58
Autor: sczygiel
Falowa natura autostrad.
W dniu wtorek, 5 lipca 2016 19:27:20 UTC+2 użytkownik re napisał:
Użytkownik

Ale nie ma jej na mapach :-)
U mnie w guglu już jest.

Data: 2016-07-06 12:02:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
Falowa natura autostrad.
Hello Sczygiel,

Wednesday, July 6, 2016, 11:28:58 AM, you wrote:

Ale nie ma jej na mapach :-)
U mnie w guglu już jest.

Dla Ciebie już, dla mnie dopiero...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-07-07 00:04:58
Autor: sczygiel
Falowa natura autostrad.
W dniu ¶roda, 6 lipca 2016 12:02:16 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> U mnie w guglu już jest.

Dla Ciebie już, dla mnie dopiero...

Za to w google już widać wycięte drzewa dookoła częstochowy. :)

Data: 2016-07-06 14:36:43
Autor: re
Falowa natura autostrad.

Użytkownik

Ale nie ma jej na mapach :-)
U mnie w guglu już jest.
-- -
To super, ale ja potrzebowałem tej informacji 1-go dnia, kiedy nie wiedziałem czy droga otwarta a teraz już wiem i mogę jeĽdzić tamtędy bez nawigacji. Jest kwesti± podstawow±, że tej informacji chyba w ogóle nie udzielono a nie że nie było tylko na potrzeby producentów nawigacji. Medialnie "minister wie kiedy będzie otwarta ale nie powie". To k... niech sp...a od koryta.

Falowa natura autostrad.