Falowanie obrotów

Data: 2009-11-26 12:10:31
Autor: Agent
Falowanie obrotów

Użytkownik "kaszpir" <kaszpir@tlen.pl> napisał w wiadomości news:e5121594-ff3e-4f98-91b9-5f6691bd463fd21g2000yqn.googlegroups.com...
Witam !

Nie wiem czy to dobry trop ale mi kiedyś obroty falowały jak miałem popsuty alternator. Cała nietypowość usterki polegała tylko na tym że na luzie światła mi lekko migały. Ładowanie było ok. Jak zaczynały mi migać światła to równocześnie silnik zaczynał chodzić trochę nierówno ( falowały obroty). Po wymianie alternatora falowanie ustało.

Drugą przyczyną może być zanieczyszcozna przepustnica która wymaga adaptacji. W niektórych autach adaptacja nie jest konieczna po czyszczeniu a w niektórych trzeba podłaczyc do kompa.

Pierwsza przyczyna łatwa do sprawdzenia samodzielnie, druga tania ( ja płaciłem 60 zł za czyszczenie + adaptacja w ASO).

Falowanie obrotów