Falowanie obrotów - Mondeo

Data: 2010-06-09 17:10:48
Autor: Voleq
Falowanie obrotów - Mondeo
Pacjent: Mondeo mk2 1.8 + LPG III gen.

Objawy: falowanie obrotow na jalowym biegu na zasadzie skok do ok.
1200-1500 i spadek do 400-500.

zanim wymienisz\wyczyścisz krokowiec spróbuj zresetować komputer wg procedury
opisanej w instrukcji obsługi auta (tj: odłączenie akumulatora na kilka minut,
potem jazda bez przekraczania 3000 obrotów bodajże)

ja robię tak co jakiś czas i pomaga - a objawy są identyczne jak Twojego mondka

Data: 2010-06-09 18:41:43
Autor: Maciek
Falowanie obrotów - Mondeo
Dnia Wed, 09 Jun 2010 17:10:48 +0200, Voleq napisał(a):

[...]

A moglbys sprawdzic dokladnie, jak sie to robi? Nie mam instrukcji do
mojego zloma.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2010-06-10 11:20:28
Autor: Voleq
Falowanie obrotów - Mondeo
> [...]

> potem jazda bez przekraczania 3000 obrotów bodajże)

A moglbys sprawdzic dokladnie, jak sie to robi? Nie mam instrukcji do

w Mondeo robi sie to tak

http://www.fordclubpolska.org/porady.php?action=go&zakres=ogolne&type=21:1s5qhm0

Data: 2010-06-10 13:02:26
Autor: Maciek
Falowanie obrotów - Mondeo
Dnia Thu, 10 Jun 2010 11:20:28 +0200, Voleq napisał(a):

w Mondeo robi sie to tak

http://www.fordclubpolska.org/porady.php?action=go&zakres=ogolne&type=21:1s5qhm0

Wychodzi na to, ze od wymiany aku jakies 1,5 roku temu jezdze z
nieskalibrowanym kompem.... --