Fałsz, buta i obłuda, czyli standardy PO przykrywane kołderką propagandy

Data: 2011-03-25 03:28:05
Autor: muto2100
Fałsz, buta i obłuda, czyli standardy PO przykrywane kołderką propagandy
Data: 2011-03-25 11:33:35
Autor: u2
Fałsz, buta i obłuda, czyli standardy PO przykrywane kołderką propagandy
W dniu 2011-03-25 11:28, muto2100 pisze:
http://niepoprawni.pl/blog/2616/falsz-buta-i-obluda-czyli-standardy-po-przykrywane-kolderka-propagandy

Z komentarzy :

"Elektrownia atomowa, lotnisko za 3 mld, to takie przedwyborcze hasła
jak wiele innych, dotrwają  do wyborów, aby przykryc brak postępów w
budowie autostrad czy fatalną sytuację kolei."

Data: 2011-03-25 11:48:19
Autor: Tomek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8c6f83$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale za to mamy mieć 1000 km gazociągów :-)
Tomek

Data: 2011-03-25 11:57:57
Autor: u2
W dniu 2011-03-25 11:48, Tomek pisze:

[...]

Robią wszystko aby gawiedź rozbawić :)

Data: 2011-03-25 04:15:42
Autor: muto2100
On 25 Mar, 11:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ale za to mamy mieć 1000 km gazociągów :-)

Robią wszystko aby gawiedź rozbawić :)

  jak  ludziska  nieprzyjma  propagandy  to  dodadza   jeszcze  z
5000    km    i  to  na  rok!

Data: 2011-03-25 13:09:26
Autor: Tomek

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ce234064-601d-456a-83dd-4f682c1e9dc8l11g2000yqb.googlegroups.com...
On 25 Mar, 11:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ale za to mamy mieć 1000 km gazociągów :-)

Robią wszystko aby gawiedź rozbawić :)

  >jak  ludziska  nieprzyjma  propagandy  to  dodadza   jeszcze  z
5000    km    i  to  na  rok!

A czytaliście wczoraj o nowym pomyśle tego rządu - obserwatorium astronomiczne w każdej gminie? :-)
To jest dopiero przebój....
Tomek

Data: 2011-03-25 13:12:02
Autor: u2
W dniu 2011-03-25 13:09, Tomek pisze:
A czytaliście wczoraj o nowym pomyśle tego rządu - obserwatorium astronomiczne w każdej gminie? :-)
To jest dopiero przebój....

Ja lunete astronomiczna zakupilem juz dawno temu :)

Data: 2011-03-25 13:13:20
Autor: u2
W dniu 2011-03-25 13:12, u2 pisze:
[...]

Ale i tak obserwatorium astronomiczne w Chorzowie to jest to :)

Data: 2011-03-25 13:46:06
Autor: Tomek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8c86e4$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-25 13:12, u2 pisze:
W dniu 2011-03-25 13:09, Tomek pisze:
A czytaliście wczoraj o nowym pomyśle tego rządu - obserwatorium
astronomiczne w każdej gminie? :-)
To jest dopiero przebój....

Mamy astronomiczne ceny, pewnie stąd ten pomysł...
T.

Fałsz, buta i obłuda, czyli standardy PO przykrywane kołderką propagandy