Fa³szerstwo kuriera firmy przewozowej

Data: 2011-07-30 19:19:16
Autor: qwerty
Fa³szerstwo kuriera firmy przewozowej
U¿ytkownik "Tomek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j11cif$gj8$1@inews.gazeta.pl...
I teraz mam w±tpliwo¶ci jak to rozegraæ i nie chodzi tu ju¿ o odzyskanie towaru (bo amazon z tego s³ynie, ¿e podobne reklamacje za³atwia bezproblemowo), ale ¿eby pseudo-kurier nie wymiga³ siê od odpowiedzialno¶ci lub przynajmniej sytuacja siê wyjasni³a.

Pewnie paczuszka jest uszkodzona. Jak bêdziesz dla amazon siê t³umaczyæ? W pi±tek odebra³e¶, a w poniedzia³ek dopiero wype³niasz uszkodzenie? Bêdzie im to ¶mierdzia³o na kilometr.

Data: 2011-07-30 19:30:47
Autor: Tomek
Fa³szerstwo kuriera firmy przewozowej
U¿ytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:j11ed9$lv6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prawda, dlatego chce zg³osiæ ten fakt do firmy przewozowej zanim kurier przywiezie mi paczkê. Amazonowi napisze po prostu prawdê.

T.

Fa³szerstwo kuriera firmy przewozowej