Fa³szywa morda

Data: 2010-04-03 08:41:40
Autor: jadrys
Fa³szywa morda

Dlaczego on ¿yczy skoro ma moc sprawcz±? Kpiny sobie robi z tych którym da³ niedawno podwy¿kê emerytur o 8 z³ :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Premier-Tusk-sklada-zyczenia-Polakom-niech-w-kazdym-domu-zagosci-radosna-wiosna,wid,12138764,wiadomosc.html?ticaid=19ec0

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-03 09:08:06
Autor: Piotr
Fa³szywa morda
Dnia Sat, 03 Apr 2010 08:41:40 +0200, jadrys napisa³(a):

Dlaczego on ¿yczy skoro ma moc sprawcz±? Kpiny sobie robi z tych którym da³ niedawno podwy¿kê emerytur o 8 z³ :

A czego ma ¿yczyæ?  Sobie tam papala... I tak mu lepiej to ¿yczenie wysz³o ni¿ naszemu Jogiemu, i bez "Tfu!" na
koñcu. Ca³kiem udane ¿yczenia. :-)
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nie¼le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wa³kun usun±³, ale jakby kto chcia³, to mogê podes³aæ na priv.

Data: 2010-04-03 13:35:43
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-03 09:08, Piotr pisze:
[...]

Ja uwa¿am ¿e te ¿yczenia z³o¿one ubogim emerytom  przypominaj± ¿yczenia powrotu do zdrowia sk³adane choremu któremu przed chwila od³±czy³ kroplówkê i wyci±gn±³ poduszkê z pod g³owy.  "Tfu !"

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-03 11:36:56
Autor: cirrus
Fa³szywa morda
U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp6nvl$fvt$1news.onet.pl...
[...]

Mnie da³ 120 z³, ale nie zapominaj, ze to nie komunizm i pierwszego brak co daje w stylu:
Chcesz cukierka id¼ do Gierka
Gierek ma to ci da.

--
stevep

Data: 2010-04-03 13:37:31
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-03 11:36, cirrus pisze:
[...]

Jak jest bieda, to niech chocia¿ dzieli ja po równo.. A nie jednemu funduje pó³roczne wczasy na Bahama, a drugiemu nawet nie rekompensuje podwy¿ek cen chleba.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-03 14:18:03
Autor: cyc
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp79a7$u66$2news.onet.pl...
[...]

Widzisz jest tak .
Po rowno , nie znaczy sprawiedliwie .
Kiedys juz o tym pisalem ale powtorze bo pewnie nie czytales a po przeczytaniu powinienes , jako czlowiek rozsadny  , zrozumiec.
Bylo tak . Jedna pani , ktorej cale zycie nie chcialo sie pracowac a utrzymywala sie z chojnosci podatnikow , tudziez pomocy rodziny w pewnym wieku doszla do rozsadnego , skad inad wniosku , ze przeciez idzie starosc a ona nie ma zadnego  zabezpieczenia .
Poszla wiec ta pani do pracy w wieku 50 lat jako kioskarka . Po 5 latach pracy uzyskala uprawnienia emarytalne i spiesznie z nich skorzystala . Dostala niewielka emeryture bo i za co miala dostac wieksza ? .
Dzisiaj ta pani , podobnie jak Ty , usiluje wmowic rzadowi i reszcie spoleczenstwa , ze przeciez rewaloryzacje powinne byc rowne dla wszystkich a wiec kwotowe . Zada pani ta , ni mniej ni wiecej ,  tylko tego aby ktos , kto cale zycie uczyl sie , ciezko pracowal przez kilkadziesiat lat dostal rewaloryzacji np.40 zl i ona rowniez tyle bo przeciez kazden jest czlowiekiem i mu sie nalezy .
Na koniec wyjasniam tej pani i Tobie , ze wysokosc emerytury jest i powinna byc funkcja wysokosci dochodow a wiec rowiez skladek emerytalnych stanowiacych podstawe obliczania emerytury ( i tak zlodziejsko okrojonej przez panstwo do wys. 2,5 krotnej sredniej krajowej ) i lat pracy . Jakim prawem wiec osoby ktore ledwie placily skladki i ledwie co pracowaly, lawirujc przez cale zycie  , maja miec tyle samo co zapracowany przez dziesieciolecia  , uczciwie pracujacy , wciaz podnoszacy swoje kwalifikacje czlowiek ? . Po kilku latach  w takim stylu przerowadzanej rewaloryzacji , czyli wszystkim po rowno ,  emerytura przyslowieowej kioskarki bedzie rowna emeryturze np. cirrusa , ktory pisze , ze jego rewaloryzacja wyniosla 120 zl. a ktora widac  w przeciwenstwie do kioskarki , mu sie nalezy bo o powiazania z SB - cja go nie posadzam  :) .!

cyc.

cyc

Data: 2010-04-03 15:40:09
Autor: Piotr
Fa³szywa morda
Dnia Sat, 3 Apr 2010 14:18:03 +0200, cyc napisa³(a):

[...]

Tak d³ugo, jak bêd± podwy¿ki emerytur wynikaæ z czapki, albo sufitu, to
twoje rozumowanie nie ma szans siê przebiæ. W Polsce emerytury "daje" ZUS,
bo lubi. Nie wynikaj± one z dochodów jakie dwaæ powinny sk³adki, tylko z
czego¶ innego, wiêc debata nad tym kto i ile powinien dostaæ podwy¿ki jest
jak najbardziej zasadna. Bo dlaczegó¿ o tym nie rozmawiaæ i nie dzieliæ, wg
zasady Augusta "dajê bo nie moje".
Piotr

Data: 2010-04-03 16:28:54
Autor: cyc
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ceuf3152gnvq$.13az5vezpzjes.dlg40tude.net...
[...]

Odnosze sie do istniejacej rzeczywistosci a nie do projektow .
Pozatym jakby nie patrzec to mimo niezaprzeczalnych ulomnosci istniejACEGO SYSTEMU , PoKI CO HONORUJE ON I STAZ PRACY I WYSOKOSC ZAROBKOW A WIEC SKLADEK EMERYTALNYCH . Oczywiscie , ze to z czym mamy do czynienia nie jest sprawiedliwe ale jeszcze bardziej byloby gdyby przyjac model , wszystkim po rowno !.

cyc

Data: 2010-04-03 16:32:34
Autor: Piotr
Fa³szywa morda
Dnia Sat, 3 Apr 2010 16:28:54 +0200, cyc napisa³(a):

[...]

To pewnie przygotowanie mentalne ludzi do tego co siê stanie po zawale
systemu, czyli wszystkim równo i malutko.
Piotr

Data: 2010-04-03 22:39:28
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-03 14:18, cyc pisze:
[...]

Po pierwsze - na emeryturê ZUS-owsk± mo¿na przej¶æ po minimum 15 latach przepracowanych.  Po drugie waloryzacje maja rekompensowaæ podwy¿ki cen a  nie byæ  jak±¶ nagrod± za przepracowane lata.  Krezus z 15 000 z³. na pewno nie bêdzie pokrzywdzony gdy pañstwo mu zrekimpensuje podwy¿ki cen owymi stanowi±cymi ¶redni±  66 z³otymi. Natomiast bêdzie wielka krzywda siê dzia³a emerytowi który dostanie podwy¿ki 8 z³. - taka podwy¿ka nie zrekompensuje mu nawet zakupu papieru toaletowego..

Emeryt z wysoka emerytur± zawsze bêdzie bogatszy od biednego emeryta o taka sama kwotê.

I proszê nie przyjmuj w stosunku do mnie mentorskiego tonu je¿eli nie chcesz ¿ebym zacz±³ Ci odpowiadaæ w taki sam sposób.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-03 13:59:55
Autor: zbig
Fa³szywa morda
On 3 Kwi, 22:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

Podwy¿ka emerytury je¶li jest zgodna z wska¼nikiem inflacji, tak±
podwy¿ke rekompensuje. Ile jeszcze lat minie zanim bêdziesz w stanie
poj±æ to proste matematyczne dzia³anie.
Ty by¶ chcia³, ¿eby biedniejsi dostali wiêcej, to nie jest
rekompensata a podwy¿ka. U mnie w firmie od 3 lat nie by³o podwy¿ek,
nawet rekompensuj±cych inflacjê.

Data: 2010-04-03 23:16:28
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-03 22:59, zbig pisze:
[...]

Nie chcê ¿eby biedni dostawali wiêcej od kogokolwiek.  Maj± mieæ zrekompensowane podwy¿ki cen w takim samym stopniu jak wszyscy. Takie to trudne?  To  ty mówisz o podwy¿kach ( o >nagrodach< i >karach< za jak±¶ by³± zupe³nie nieistotn± dla rekompensowania podwy¿ek cen pracê przed emerytaln±) nie maj±cych nic wspólnego z rekompensowaniem podwy¿ek cen.

Nie masz podwy¿ek  bo nie pracujesz w bud¿etówce.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-03 15:53:01
Autor: zbig
Fa³szywa morda
On 3 Kwi, 23:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

by³± zupe³nie nieistotn± dla rekompensowania podwy¿ek cen pracê przed
emerytaln±) nie maj±cych nic wspólnego z rekompensowaniem podwy¿ek cen.
To jet absurd. Choæbywszystkim dano po równo to tym z najwy¿szymi
emetryturami realne wynagrodzenie by spad³o

Data: 2010-04-05 07:37:27
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-04 00:53, zbig pisze:

[...]

No niestety, ale jednak by³oby to bardziej sprawiedliwe.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-04 13:53:04
Autor: cyc
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp8b7p$kik$1news.onet.pl...
[...]

Kolejny raz , tak na wszelki wypadek wyjasniam , ze moje potrzeby i wydatki byly dotad wieksze niz tych , ktorzy dostawali emerytury nizsze i to jest naturalne a wiec  rekompensata musi obejmowac rowniez zwiekszone wydatki .
Przyklda . Stac mnie , jako " bogatego " emeryta na utrzymywanie 4 pokojowego mieszkania ze wszystkimib tego konsekwencjami . Po rewaloryzacji kwotowej , moje mozliwosci sie nieco ogranicza i po kolejnych dwoch bede zmuszony do sprzedania go i kupienia mniejszego o zmniejszonym standarcie , zas "biedny " emeryt , ten ktory dostanie taka sama rewaloryzacje co ja , po kilku latach bedzie mogl kupic mieszkanie lepsze niz to , ktore dotad zajmowal , no powiedzmy stac go bedzie na stary samochod . Jego status finasowy a wiec spoleczny sie poprawil , moj pogorszyl . Ja , ktorego z emerytury stac na utrzymanie samochodu musze iec zrekompensowany rowniez wzrosty np. cen beznyny . "Biednemu " emerytowi to niepotrzebne bo nie ma saochodu bo sobie na niego nie zapracowal . itd . Emerytury i ich wysokosc , to nie jalmuzna i dobra wola panstwa , tylko nasze wypracowane i na starosc odlozone pieniadze !!.
Rewealoryzacja to zrekompensowanie spadku wartosci nabywczej pieniadza o czym zreszta sam piszesz .
4.6% rekompensata wartosci  3000 zl musi byc wyzsza niz z 1200zl . To oczywiste .
Dalej nie rozumiesz ? .

Data: 2010-04-04 13:13:09
Autor: cyc
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp894h$eg0$1news.onet.pl...
[...]

Bys moze dzisiaj obowiazuja takie standarty. Jeszcze kilkanascie lat temu bylo tak jak napisalem .5 lat pracy przed wiekiem emerytalnym wystarczalo aby dostac emeryture. Napewno tak bylo .

Po drugie waloryzacje maja rekompensowaæ podwy¿ki cen a  nie byæ  jak±¶ nagrod± za przepracowane lata.

I nie robia nic innego jak tylko rekompensuja i to w stopniu "powiedzialbym " znacznie niepelnym " !.
Emeryt majacy wyzsza emerytura wiecej wydaje i jest to logoczne . Rewaloryzacja kwotowa ograniczy jego dotychczasowe  mozliwosci , przy rownoczesnym podwyzszeniu bylych leni i nieudacznikow .

[...]

Przy rewaloryzacji kwotowej , tylko jakis czas beda wyzsze . Po latach emerytury sie wyrownaja , no przynajmniej znacznie zbliza do siebie osiagajac podbna sile nabywacza
Moja emerytura jest wykladnia mojego wkladu pracy i pieniedzy ( skladek ) .
Ja nie dostaje jalmuzny a to co mi wyplacaja to moje odkladane przez cale moje zawodowe zycie pieniadze !! a wiec wyplacam niejako sobie sam . Pomijam oczywiscie to , ze panstwo  w miedzyczasie okradlo mnie , usilujac wmowic , ze mi " daje " .
Nikt mi nic nie daje . Moja emerytura to moje pieniadze i nie widze powodow abym nimi dzielil sie i to pod przymusem panstwa , znacznie ograniczajac swoje dochody z tymi , ktorzy w zyciu sobie " bimbali " idac przez nie po mozliwie najmniejszej liniii oporu .
Jest takie stare poplskie przyslowie . "Jak sobie poscielesz , tak sie wyspisz" .
Ma zastosowanie rowniez do emerytur . Dzisiajszy schemat emerytalny idzie wewlasciwym kierunku ale rozni sie od starego , tego z ZUS-em w tle tylko tym , ze skladki emerytalne kiedys "przechowywalo " i " inwestowalo " panstwo a nie prywatne firmy ubezpieczeniowe .
Ot i cala roznica . Napisz wiec tym , ktorzy beda za 10 lat odchodzic na emeryture , ze czesc z niej bedzie im zabierana  i oddawana , w ramach rewaloryzacji tym , ktorzy nie oplacaja sobie dzisiaj skaldek emerytalnych lub placa zbyt niskie skladki .
Co uslyszysz ? . No co ? .
Nie nadaje sie do pwotzorzenia . Nie wize roznicy miedzy nimi a mna , dzisiejszym ZUS-owskim emerytem bo rowniez sobie emeryture oplacalem swoimi pieniedzmi i chce tylko ich zwrotu .
Chlop na wsi , zamiast placic skladke rowna mojej a stac go bylo bydowal 3 pietrowe kamienice , kiedy ja 40% MOICH DOCHODOW ODDAWALEM NA SKLADKE EMERYTALNA I TERAZ ON CHCE MIEC TAKA SAMA EMERYTURE I REWALORYZACJE ? .
To nieprozumienie i dotyczy ono niezaleznie od tego z jakiego punktu widzenia na to popatrzymy a wiec , czy z punktu widzenia katolickiego , kapitalistycznego , czy komunistycznego a nawet najzwyczajniejszej moralnosci .

I proszê nie przyjmuj w stosunku do mnie mentorskiego tonu je¿eli nie chcesz ¿ebym zacz±³ Ci odpowiadaæ w taki sam sposób.

Musze ! , musze dlatego bo nie rozumiesz podstawowych spraw a wiec rozumujesz na poziomie gimnazjalsity  , ktoremu nalezy "po dobremu " wytlumaczyc .

Data: 2010-04-05 07:36:10
Autor: jadrys
Fa³szywa morda

,
[...]

No niestety w tej sprawie mi chodzi o zwyk³e sprawiedliwe ponoszenie kosztów podwy¿ek cen a Tobie o sztywne utrzymywanie dystansu miêdzy biedakami a krezusami emerytalnymi..

Wiesz, z pewno¶ci± s±siad nie p³aka³by mi w rêkaw i mówi³ o samobójstwie gdyby mia³ rzeczywi¶cie rekompensowane podwy¿ki cen.. I my¶lê ¿e nie mia³o by dla niego znaczenia jakie podwy¿ki otrzymuj± magnaci emerytalni.  Gdy przechodzi³ na emeryturê kilkana¶cie lat temu to za swoja emeryturê móg³ kupiæ nieca³e 5 ton wêgla, a obecnie kupi za ni± trochê wiêcej ni¿ 1 tonê. Tak samo sprawa wygl±da z innymi artyku³ami potrzebnymi do ¿ycia - jak kiedy¶ ¿y³ biednie tak teraz ju¿ prawie nie staæ go na wegetacjê.
Podczas gdy jego bogaty  odpowiednik  przechodz±c na emeryturê w tym samym czasie co on móg³ kupiæ za swoje uposa¿enie 15 ton wêgla - dzi¶ mimo inflacji mo¿e kupiæ 25 ton....

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-05 10:57:43
Autor: cyc
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpbtkv$5dc$2news.onet.pl...

[...]

Gdybys napisal , ze przywolana przezemnie przyslowiowa kioskarka ma otrzymac tak rewaloryzacje , ktora wraz z emerytura zapewni jej minimum egzystencjonalne , przy rownoczesnym proporcjonalnie wiekszej rewaloryzacji tych , ktrzy ciezko cale zycie , przez kilkadziesiat lat pracowali , to bylbym w stanie Ciebie zrozumiec . Nie potrafie zrobic tego teraz , kiedy piszesz , ze moje , ze skladek emerytalnych pieniadze !!! , maja byc dzielone miedzy mnie i jakiegos nieroba , ktory cale zycie sobie bimbal zapominajac o tym , ze przyjdzie czas starosci .
Nierobstwo , lenistwo i glupota , ktora wynika najczesciej z lenistwa , nie moga byc wynagradzone , czy premiowane .Ani za komuny a moze glownie za komuny , nie bylo zadnych przeciwskazan dla l;udzi , ktorzy chcieli pracowac i ksztalcic sie a wlasnie ci ludzie , dzisiaj biora emerytury . Jakim prawem wymagasz odemnie aby moja emerytura obnizala swoja wartosc pprzez dzielenie jej miedzy mnie i tych , ktorzy kiedys nic nie rpobili lub robili tyle tylko aby przezyc kolejny dzien ?. Skoro taka filozofia przyswiecala im przez cale zycie , taka musi i dzisiaj ich obowiazywac a nie zerowac czyims kosztem ..Tylko procentowa rewaloryzacja jest w stanie uczciwie podzielic to co jest do podzielenia , tymbardziej , ze panstwo dzieli przeciez  moja *, przezemnie wypracowana wlasnosc  !!.

cyc

* - "moja " nalezy rozumiec umownie bo jest to wlasnosc tych wszystkich , ktorzy uczciwa i ciezka praca ja tworzyli .

Data: 2010-04-04 09:34:09
Autor: cirrus
Fa³szywa morda
U¿ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp7bm4$5s3$1news.onet.pl...
[...]

I tu siê mylisz esbek ma emeryturê 3000 do 5000 i napewno dostaje wiêcej ni¿ 120 z³.

--
stevep

Data: 2010-04-04 14:05:34
Autor: cyc
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp9cj0$d7p$1news.vectranet.pl...
[...]

Pewnie tyyle maja ale czy 3000zl to duzo ? pomijajac sb -kow !.
Jak ktos ciezko pracowal przez cale dziesieciolecia w nielimitowanym wymiarze godzin , sprawowal odpowiedzialne funkcje , zarabial w zwiazku z tym odpowiednie pieniadze ale tez placil odpowiednie skladki emerytalne to musi miec wiecej niz sprzataczka , nie ? i te 3000 zl nie powinno sprztaczki dziwic .

cyc

Data: 2010-04-04 09:32:10
Autor: cirrus
Fa³szywa morda
[...]

To dok³adnie jak za Gierka, partyjni bonzowie je¼dzili po kreacje do Pary¿a, aplebs sta³ w kolejkach.

--
stevep

Data: 2010-04-04 13:56:38
Autor: cyc
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:hp9cf8$d7f$1news.vectranet.pl...
[...]

Kiepski przyklad .
Bo tak jak teraz za panstwowe pieniadze sie rozbijaja partyjni bonzowie , to jak teraz pod parasolem prawa , ktore sami sobie i pod siebie stworzyli , okradaja skarb panstwa , nie bylo za najczarniejszych czasow tzw. komuny .
Mozna rzecc , ze w tamtych czasach dzisiejsze reguly okradania panstwa przez partyjnych bonzow byly w powijakach i ograniczaly sie do przypadkow symbolicznych .

cyc

Data: 2010-04-05 07:39:18
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-04 09:32, cirrus pisze:

[...]

Wiêc trzeba to jak najszybciej zmieniæ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-03 17:03:18
Autor: karwanjestkretynem
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³

Dlaczego on ¿yczy skoro ma moc sprawcz±? Kpiny sobie robi z tych którym da³ niedawno podwy¿kê emerytur o 8 z³ :

Zastanawiam siê nad twoj± g³upot± i zak³amaniem. Sk±d bierzesz te bzdury, które tutaj wypisujesz?
Podwy¿ka wynios³a nie osiem, tylko cztery i nie z³otych, tylko procent. Sednio emeryt i rencista dosta³ 66 z³. podwy¿ki.

http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/374292,srednia_emerytura_z_zus_wzrosnie_w_marcu_o_66_zl.html

Artur Borubar
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Pi±tek w 2005 r. jeszcze jako kardyna³ wyzna³ "przera¿enie brudem Ko¶cio³a", zmaga siê dzi¶ z najwiêkszym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Ko¶cio³a z grzechów pedofilii."

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 263 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-03 22:40:27
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-03 17:03, karwanjestkretynem pisze:
[...]

Emeryta  co ju¿ ledwo "dycha" z nêdzy gw..no  obchodz±  jakie¶ ¶rednie.  Ma niezrekompensowane podwy¿ki cen i to siê liczy.. A jaki¶ osobnik z tytu³em premiera rozdaj±cy bogatym "prezenty" rekompensuj±ce im  podwy¿ki cen wielokrotne ma czelno¶æ ¿yczyæ mu "weso³ych ¶wi±t"..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-04 09:03:37
Autor: karwanjestkretynem
Fa³szywa morda

[...]

My¶lisz, ¿e twoje pieniactwo, k³amliwe "fakty", które przytaczasz, nienawi¶c do premiera Tuska, zmieni± tradycjê sk³adania ¶wi±tecznych ¿yczeñ?

 Artur Borubar
--

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 262 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-05 07:48:31
Autor: jadrys
Fa³szywa morda
W dniu 2010-04-04 09:03, karwanjestkretynem pisze:
[...]

O ¿adnej nienawi¶ci do p. Tuska nie mo¿e byæ mowy.. Ale i równie¿ o mi³o¶ci... Na uznanie i mój g³os wyborczy to musi zas³u¿yæ. Jak na razie to mam do niego prawie same uwagi krytyczne.. No jednak trzeba mu przyznaæ ¿e ma jedn± zaletê. wywala bez ¿adnych ceregieli  na zbity ryj wszystkich aferzystów z PO - ¿adnego kolesiostwa .. Rzecz nie do pomy¶lenia choæby w SLD.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-05 08:28:51
Autor: karwanjestkretynem
Fa³szywa morda

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³

O ¿adnej nienawi¶ci do p. Tuska nie mo¿e byæ mowy.. Ale i równie¿ o mi³o¶ci...

Pisz±c "fa³szywa morda" zapewne wyra¿a³e¶ swoj± sympatiê.

 Na uznanie i mój g³os wyborczy to musi zas³u¿yæ. Jak na razie
to mam do niego prawie same uwagi krytyczne..

Ty nie masz prawa miec krytycznych uwag, dlatego, ¿e albo nie rozumiesz mechanizmów dzia³aj±cych przy np. waloryzacji ¶wiadczeñ, albo pos³ugujesz siê danymi z "sufitu", np. osiem z³otych waloryzacji, o których piszesz. Gdy wyja¶ni³em ci o co chodzi, napisa³e¶: "co mnie obchodz± jakie¶ ¶rednie". Tak niestety wygl±da dyskusja z tob±. Je¶li nie jest ci na rêkê wyja¶nienie sprawy, masz wszystko w d...

 No jednak trzeba mu
przyznaæ ¿e ma jedn± zaletê. wywala bez ¿adnych ceregieli  na zbity ryj wszystkich aferzystów z PO - ¿adnego kolesiostwa .. Rzecz nie do pomy¶lenia choæby w SLD.

I w PiS równie¿.

Artur Borubar
--
[...]

 http://pepepe.pl/  Jeszcze 261 dni kompromitowania RP!