Fa³szywe dane kontaktowe KDP/PTTK

Data: 2014-07-10 12:29:05
Autor: 666
Fa³szywe dane kontaktowe KDP/PTTK
Wypu¶cili Ciê z Tworek??

-- -- -
¯eby posiadaæ fax, trzeba mieæ wpis do KRS.

Data: 2014-08-30 02:33:58
Autor: cameo53
Fa³szywe dane kontaktowe KDP/PTTK
> �eby posiada� fax, trzeba mie� wpis do KRS.

Po prostu my¶la³em o zakupach sprzêtu nurkowego na u¿ytek prywatny, przez klub nurkowy WKP (bez wpisu do KRS), za pieni±dze z dofinansowania z bud¿etu administracji pañstwowej. Takie przewa³y w systemie argentyñskim to norma.

AMBER GOLD

Data: 2014-11-05 08:17:00
Autor: cameo53
Fa³szywe dane kontaktowe KDP/PTTK
A ja chcia³em powiedzieæ, wy durne chujki, ¿e prali¶my pieni±dze, razem z ministem zdrowia z SLD. I chuj nam zrobiciem

Rafa³ Paw³owski, ciota WSI Zygmunta F±fary