Fa³szywe dane osobowe

Data: 2013-11-30 11:31:10
Autor: Karol Misiukiewicz
Fa³szywe dane osobowe
Mam pytanie, czy dane osobowe:
Karol Misiukiewicz ur 1983-03-22 zam ul. Poznañska 23/11 Konin
trzeba chroniæ zgodnie z ustaw± ?
dodam, ¿e nie ma pod tym adresem osoby która tak sie nazywa i tego dnia sie
urodzi³a

Czy takie dane osobowe s± danymi w rozumieniu ustawy ?

Data: 2013-11-30 11:54:35
Autor: Stokrotka
Fa³szywe dane osobowe

[...]

W zasadzie nale¿y hroniæ, ale znajomemu mo¿esz zgodnie z prawem podaæ, je¶li je masz te¿ prywatnie, a nie z jakiego¶ hronionego ¼rud³a.
Je¶li jest to dana komputerowa, hroniona, komercyjna , u¿êdowa itp, to ohrona siê nale¿y.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czêsto nielogiczny, ktury ludzie ociê¿ali umys³owo,

Data: 2013-11-30 16:14:05
Autor: WOJO
Fa³szywe dane osobowe
ohrona siê nale¿y.
Storotka, czym siê zajmujesz w realu, pytam zupe³nie powa¿nie?
WOJO

Data: 2013-11-30 16:20:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Fałszywe dane osobowe
W dniu 2013-11-30 16:14, WOJO pisze:
ohrona się należy.
Storotka, czym się zajmujesz w realu, pytam zupełnie poważnie?

Wykłada *hemię*.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-11-30 18:14:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Fałszywe dane osobowe
W dniu 2013-11-30 17:52, Stivi pisze:

ohrona się należy.
Storotka, czym się zajmujesz w realu, pytam zupełnie poważnie?
                                    ^^^^^
Wykłada *hemię*.
W rzabce?

Niewidomy ?

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-11-30 22:58:46
Autor: Garg07.
Fałszywe dane osobowe

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:l7d6da$cai$1node2.news.atman.pl...
[...]

Kurna bystrzachy się znalazły szybsze ode mnie. Też sam od razu to samo stwierdziłem o tej analfabecie :)

Data: 2013-12-03 20:18:10
Autor: Sonn
Fałszywe dane osobowe
W dniu 2013-11-30 22:58, Garg07. pisze:

[...]

To nie analfabetyzm. To "ideologia" durnej trollicy

--
Sonn

Data: 2013-12-01 19:24:49
Autor: Big Jack
Fa³szywe dane osobowe
W wiadomo¶ci
*"Rafa³ \"SP\" Gil"* napisa³(-a):

Wyk³ada *hemiê*.

i óczy jêzykuf

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-12-06 09:55:34
Autor: uzytkownik
Fałszywe dane osobowe
[...]

Albo "hemiorojdy" na trasie ;)

Data: 2013-11-30 22:57:16
Autor: Garg07.
Fa³szywe dane osobowe

U¿ytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisa³ w wiadomo¶ci news:l7cvbn$51s$1node2.news.atman.pl...
ohrona siê nale¿y.
Storotka, czym siê zajmujesz w realu, pytam zupe³nie powa¿nie?
WOJO

Wyk³ada polonistykê. Ewentualnie wyk³ada Hemie w Tesko.

Data: 2013-11-30 23:23:01
Autor: WOJO
Fa³szywe dane osobowe
Wyk³ada polonistykê. Ewentualnie wyk³ada Hemie w Tesko.
Ciekawe.
Poczekam na wypowied¼ zainteresowanej. :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-11-30 23:26:17
Autor: Chocobo
Fa³szywe dane osobowe
W dniu 2013-11-30 23:23, WOJO pisze:
Wyk³ada polonistykê. Ewentualnie wyk³ada Hemie w Tesko.
Ciekawe.
Poczekam na wypowied¼ zainteresowanej. :)

Panowie nowi?:) Stokrotka to taki ortograficzny troll :) Celowo pisze fonetycznie. Z drugiej strony zwraca to uwagê na bezsens naszej ortografii ;)

Marcin

Data: 2013-11-30 23:32:31
Autor: WOJO
Fa³szywe dane osobowe
Panowie nowi?:) Stokrotka to taki ortograficzny troll :) Celowo pisze fonetycznie. Z drugiej strony zwraca to uwagê na bezsens naszej ortografii ;)
Troll, nie troll - chcia³bym z czystej ciekawo¶ci wiedzieæ czy w rzeczywisto¶ci realnej z równ± zajad³o¶ci± walczy o zmiany, co w rzeczywisto¶ci wirtualnej.
Mo¿e warto ten talent wykorzystaæ w innej dziedzinie?
Nie ukrywam, ¿e sposób przez Ni± wybrany mnie dra¿ni i zwyczajnie po paru s³owach, nie czytam dalej, ale ma charyzmê.
:)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-12-01 08:25:26
Autor: z
Fa³szywe dane osobowe
W dniu 2013-11-30 23:32, WOJO pisze:

Mo¿e warto ten talent wykorzystaæ w innej dziedzinie?
Nie ukrywam, ¿e sposób przez Ni± wybrany mnie dra¿ni i zwyczajnie po
paru s³owach, nie czytam dalej, ale ma charyzmê.
:)

A mnie dra¿ni taka pob³a¿liwo¶æ dla odmieñców, odszczepieñców, ;-) dla ludzi gardz±cych zasadami, maj±cych w du... czas i nerwy swoich "dyskutantów" i nie przyjmuj±cych do wiadomo¶ci, ¿e ich m±dry i merytoryczny przekaz przez takie barbarzyñskie niedbalstwo traci swoj± si³ê i moc. :-)
Ale kto by tam s³ucha³ starego pryka po czterdziestce co te¿ trochê na bakier jest z ortografi±. :-)
Dzisiaj wa¿na jest osobowo¶æ, suwerenno¶æ, godno¶æ, indywidualno¶æ, postêpowo¶æ, ³amanie zasad.
To dziêki takim warto¶ciom budujemy ¶wietlan± przysz³o¶æ w zjednoczonej europie. ;-)

PS. Ale Gierkiem zalecia³o :-)

Data: 2013-12-01 12:49:38
Autor: Chocobo
Fa³szywe dane osobowe
W dniu 2013-12-01 08:25, z pisze:

[...]

Wiêkszo¶æ ludzi ma z tym problem. Ale gdyby nie ci odszczepieñcy, to ziemia dalej by³aby p³aska i upuszczali by ci krew jakby¶ na co¶ zachorowa³ :)
Zasady ustanowi³ cz³owiek, czasem m±drzejsze, czasem g³upsze.  Z g³upimi trzeba walczyæ i je zmieniaæ
marcin

Data: 2013-12-03 20:21:55
Autor: Sonn
Fa³szywe dane osobowe
W dniu 2013-11-30 23:32, WOJO pisze:

Nie ukrywam, ¿e sposób przez Ni± wybrany mnie dra¿ni i zwyczajnie po
paru s³owach, nie czytam dalej, ale ma charyzmê.

Co ma? Pogiê³o ciê?

--
Sonn

Data: 2013-12-04 11:42:04
Autor: Gotfryd Smolik news
Fa³szywe dane osobowe
On Tue, 3 Dec 2013, Sonn wrote:

W dniu 2013-11-30 23:32, WOJO pisze:

Nie ukrywam, ¿e sposób przez Ni± wybrany mnie dra¿ni i zwyczajnie po
paru s³owach, nie czytam dalej, ale ma charyzmê.

Co ma? Pogiê³o ciê?

  Poczytaj jakie¶ komentarze do blogów i artyku³ów prasowych,
to bêdziesz widzia³ te t³umy porwane stanowiskiem Stokrotki.
  Czego chcieæ (przepraszam: "hcieæ") wiêcej?
  Niemal definicja char... wróæ, haryzmy! ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-12-08 23:42:08
Autor: Jingiel
Fa³szywe dane osobowe
[...]

I jeszcze szczela w s±dzie.

Data: 2013-12-09 01:47:23
Autor: Sonn
Fa³szywe dane osobowe
W dniu 2013-12-08 23:42, Jingiel pisze:
[...]

To nie ona szczela tylko do niej szczelali i nie w "s±dzie" tylko w "sondzie".
Ortografi sie mósisz naóczyd¼.

--
Sonn

Data: 2013-12-01 16:31:59
Autor: Stivi
Fa³szywe dane osobowe

U¿ytkownik "Chocobo" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:l7domc$uej$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie jest konsekwentna, fonetycznie to to nie jest i równie bezsensowne jak niektóre regu³y...

Data: 2013-12-02 10:51:34
Autor: Gotfryd Smolik news
Fa³szywe dane osobowe
On Sun, 1 Dec 2013, Stivi wrote:

[...]

  Mo¿na do tego podej¶æ tak: pierwsze przybli¿enie w zakresie upraszczania
ortografii. Jak kto woli: "od czego¶ trzeba zacz±æ".
  A ¿e takie upraszczanie zmniejszy redundancjê, co miewa przykre skutki
uboczne, to inna sprawa.
  Ale w koñcu ni mniej ni wiêcej a usuniêcie "ortografii" liczby mnogiej
("ortografyj") w³a¶nie tak skutkuje :>
(przedwojenna, urzêdowa reforma, ci sami co przekrêcili "puhar" tudzie¿
"slósarza" czy "nótê").

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-12-03 20:20:04
Autor: Sonn
Fa³szywe dane osobowe
W dniu 2013-11-30 16:14, WOJO pisze:
ohrona siê nale¿y.
Storotka, czym siê zajmujesz w realu, pytam zupe³nie powa¿nie?
WOJO

Robi za tarczê w czasie gdy "szczelaj±" do niej w s±dzie pracy tudzie¿ ³ami± jej rence

--
Sonn

Data: 2013-11-30 17:53:41
Autor: Stivi
Fa³szywe dane osobowe

U¿ytkownik "Karol Misiukiewicz" <k.misiukiewicz@10g.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:2zvf7jpj3nsr.1j3arxxfhtgis.dlg40tude.net...
[...]

Trzeba je tak samo chroniæ jak dane pani
Janiny Nowak z ulicy Cichej 132 m. 6
62-220 Gniezno

Data: 2013-11-30 18:43:05
Autor: Karol Misiukiewicz
Fa³szywe dane osobowe
Dnia Sat, 30 Nov 2013 17:53:41 +0100, Stivi napisa³(a):

Trzeba je tak samo chroniæ jak dane pani
Janiny Nowak z ulicy Cichej 132 m. 6
62-220 Gniezno

tyle ¿e takiego adresu nie ma. jest 100% fikcyjny

Data: 2013-11-30 20:00:26
Autor: Stivi
Fa³szywe dane osobowe

U¿ytkownik "Karol Misiukiewicz" <k.misiukiewicz@10g.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:rqfaj883thtv$.wguxm3yg4irf$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 30 Nov 2013 17:53:41 +0100, Stivi napisa³(a):

Trzeba je tak samo chroniæ jak dane pani
Janiny Nowak z ulicy Cichej 132 m. 6
62-220 Gniezno

tyle ¿e takiego adresu nie ma. jest 100% fikcyjny

a o co Tobie chodzi?
"dodam, ¿e nie ma pod tym adresem osoby która tak sie nazywa i tego dnia sie urodzi³a"
Wymy¶li³e¶ sobie osobê pod prawdziwym adresem, czy prawdziwa osoba kiedy¶ tam mieszka³a, ale ju¿ siê wyprowadzi³a?

Data: 2013-12-01 01:28:30
Autor: Moon
Fa³szywe dane osobowe

[...]

Skoro nie ma osoby, nie ma danych osobowych.
Dane osobowe s± zwi±zane inherentnie z osob±.

Jak napiszesz "sierotka Marysia, ulica Muchomorkowa 6, Gównowice" to nie tworzysz "danych osobowych".

Eeee, trollujesz.

moon

Data: 2013-12-03 20:24:14
Autor: Sonn

[...]