Falszywe mandaty

Data: 2013-05-07 10:00:12
Autor: Artur Ma¶l±g
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 09:41, J.F pisze:

Kto zna numer samochodu Artura ?

http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,13860472,Wysylaja_falszywe_mandaty__A_prawdziwe_i_tak_trzeba.html

Nie lepiej materiał oryginalny, w którym jest dużo więcej informacji,
a nie sensacyjne doniesienie?

http://www.rp.pl/artykul/21,1006511-Falszywe-mandaty-trafiaja-do-kierowcow.html Powiniene¶ się raczej zainteresować sk±d oszu¶ci maj± dane (podobno
wyciek z ITD). Zreszt± numer stary jak ¶wiat.

Data: 2013-05-07 10:41:30
Autor: J.F
Falszywe mandaty
Użytkownik "Artur Ma¶l±g"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

No wlasnie.  Po cholere robic tak jak oryginalnie, skoro mozna wyslac do dowolnej osoby, wystarczy ze znamy jej adres i pojazd.
I po co wyciagac dane z ITD, skoro bezpieczniej wyslac do kogos, kto nie otrzyma zadnego drugiego mandatu z ITD ?

I sie jeszcze delikwent ucieszy ze tym razem malo kosztowalo, albo ze moze zaplacic 250zl zamiast 500 za niewskazanie.

J.

Data: 2013-05-07 09:09:19
Autor: AZ
Falszywe mandaty
On 2013-05-07, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

To pewnie niedoceniani pracownicy GITD chca dorobic do pensji, skoro
panstwo moze dzialac jak bandyta sciagajacy haracz to czemu nie zwykly
obywatel?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-05-07 10:52:34
Autor: Artur Ma¶l±g
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 10:41, J.F pisze:
(...)
[...]

Nic nie stoi na przeszkodzie by¶ spróbował - możesz póĽniej napisać
jak poszło.

Data: 2013-05-07 11:01:12
Autor: J.F
Falszywe mandaty
[...]

Ale nie znam numeru rejestracyjnego twojego auta, koledzy pomozcie :-)

Poza tym paru takich bylo, i chyba ich nie zlapali, tylko ze tym to sie nie chwala :-)

J.

Data: 2013-05-07 11:09:23
Autor: Artur Ma¶l±g
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 11:01, J.F pisze:
(...)
Nic nie stoi na przeszkodzie by¶ spróbował - możesz póĽniej napisać
jak poszło.

Ale nie znam numeru rejestracyjnego twojego auta, koledzy pomozcie :-)

Nie masz nie tylko tego - musiałby¶ mieć jeszcze inne dane i dodatkowo
pobawić się w detektywa, by co¶ takiego miało szanse wygl±dać względnie
wiarygodnie.

Poza tym paru takich bylo, i chyba ich nie zlapali, tylko ze tym to sie
nie chwala :-)

To tym bardziej spróbuj...

Data: 2013-05-07 11:53:17
Autor: J.F
Falszywe mandaty
[...]

Wystarczy mi satysfakcja ze wszelkie watpliwosci wyjasnisz sobie w sadzie :-)

J.

Data: 2013-05-07 12:07:31
Autor: Artur Ma¶l±g
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 11:53, J.F pisze:
[...]

Obawiam się, że do s±du to Ty by¶ trafił, ale jako oskarżony - próba
doprowadzenia do niekorzystnego rozporz±dzenia mieniem.

Data: 2013-05-07 10:21:10
Autor: AZ
Falszywe mandaty
On 2013-05-07, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

Wystarczy mi satysfakcja ze wszelkie watpliwosci wyjasnisz sobie w
sadzie :-)

Obawiam się, że do sądu to Ty byś trafił, ale jako oskarżony - próba
doprowadzenia do niekorzystnego rozporzÄ…dzenia mieniem.

No popatrz, jakos GITD do sadu nie trafia za proby wyludzenia. Dziwne co?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-05-07 12:24:50
Autor: J.F
Falszywe mandaty
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
On 2013-05-07, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:
[...]

Bo na razie nie trafili na odpowiednio krewka i wyksztalcona osobe ?

W panstwie prawa zyjemy - taka sprawe mozna i z 10 lat ciagnac :-)

J.

Data: 2013-05-07 12:30:15
Autor: Artur Maśląg
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 12:21, AZ pisze:
On 2013-05-07, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Nie, nie jest dziwne, ponieważ działania GITD nie podpadają pod próby
wyłudzenia (KK Art. 286. § 1).

Data: 2013-05-07 10:52:13
Autor: AZ
Falszywe mandaty
On 2013-05-07, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

No popatrz, jakos GITD do sadu nie trafia za proby wyludzenia. Dziwne co?

Nie, nie jest dziwne, ponieważ działania GITD nie podpadają pod próby
wyłudzenia (KK Art. 286. § 1).

No a czym jest wyslanie listu z zadaniem pieniedzy do kogos kto nie ma
z tym nic wspolnego?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-05-07 13:00:38
Autor: Artur Maśląg
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 12:52, AZ pisze:
On 2013-05-07, Artur Maśląg <news@wp.pl> wrote:

[...]

Raz, że nie jest to żądanie pieniędzy, a dwa, że by można było mówić
o próbie wyłudzenia, to sprawca musi działać w celu oszukania tego
kogoś - musi być dowiedziony tzw. zły zamiar (czy jakoś tak).

Data: 2013-05-07 17:25:55
Autor: J.F
Falszywe mandaty
[...]

Na kodeksie karnym to sie znasz jak ... a przeciez to akurat jest proste i czarno na bialym.

J.

Data: 2013-05-07 18:08:36
Autor: Artur Maśląg
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 17:25, J.F pisze:
[...]

Skończ mistrzu i udowodnij próbę wyłudzenia.

a przeciez to akurat jest proste
i czarno na bialym.

Napieraj.

Data: 2013-05-07 19:20:44
Autor: J.F
Falszywe mandaty
[...]

"Art. 286.
§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,

(a nie tam w celu oszukania)

doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem
za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu
lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

No i teraz wykaz ze ITD nie dziala w celu realizacji planu finansowego, lub nie wprowadza w blad informujac obywatela ze jego pojazd o numerach Z SD*** przekroczyl predkosc :-P

J.

Data: 2013-05-07 19:35:24
Autor: Artur Maśląg
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 19:20, J.F pisze:
[...]
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

Przeczytaj sobie podkreślone przed lustrem. Resztę wyjaśniłem
wcześniej. Co do wykazywania działania itd. to z przykrością muszę
stwierdzić, że ciężar udowodnienia celowego wprowadzania w błąd itd.
leĹĽy po Twojej stronie i wynika to wprost z zasad na ktĂłre siÄ™
powołujesz.

Data: 2013-05-07 12:11:34
Autor: J.F
Falszywe mandaty
[...]

Dlaczego ja ? Ja przeciez nie bede z tym mial nic wspolnego, tylko jeszcze ciebie pozwe za oszczerstwo  :-)

J.

Data: 2013-05-07 12:24:31
Autor: Artur Ma¶l±g
Falszywe mandaty
W dniu 2013-05-07 12:11, J.F pisze:
[...]

Dlaczego ja ?

Przytoczę fragment:
<cite>
> Nic nie stoi na przeszkodzie by¶ spróbował - możesz póĽniej napisać
> jak poszło.

Ale nie znam numeru rejestracyjnego twojego auta, koledzy pomozcie
</cite>

Ja przeciez nie bede z tym mial nic wspolnego, tylko
jeszcze ciebie pozwe za oszczerstwo  :-)

A pozywaj, tylko ciekawe po co chciałe¶ numer rejestracyjny
mojego samochodu...

Data: 2013-05-09 08:06:47
Autor: Lewis
Falszywe mandaty
[...]

Otóż to.
ITD można sobie odpu¶cić, wystarczy odpalić jaki¶ portal z ofertami sprzedaży samochodów, wybrać markę najbardziej naiwnych, nr tablic odczytać ze zdjęcia, zadzwonić pod wskazany nr telefonu, zadać kilka pytań odno¶ne samochodu, udać wielce zainteresowanego i poprosić o podanie adresu gdzie można samochód obejrzeć oraz dane konta na jakie można wpłacić zaliczkę...
Znakomita większo¶ć adres i dane przesyła sms-em bez zastanowienia.

Lewis

Falszywe mandaty