Fałszywy hrabia Komorowski,przodowie kupili tytuł

Data: 2010-06-28 11:17:17
Autor: CC
Fałszywy hrabia Komorowski,przodowie kupili tytuł
Według marszałka Stowarzyszenia Potomków Sejmu Wielkiego, Marka
Jerzego Minakowskiego, przodkowie Komorowskiego "załatwili" sobie
tytuł hrabiowski u zaborców.
fragment:
Nie mogę się dłużej opierać i muszę to potwierdzić: przodkowie
Bronisława Komorowskiego wyłudzili od zaborców tytuł hrabiowski na
podstawie sfałszowanych dokumentów. Z tym większym żalem to
stwierdzam, że B. Komorowski jest patronem założonego przeze mnie
Stowarzyszenia Potomków Sejmu Wielkiego, którego jestem marszałkiem.

obszerna analiza: http://24l.eu/7c
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

Data: 2010-06-28 11:45:07
Autor: Panslavista
"CC" <obnie@interia.pl> wrote in message news:j3qg26hd8j8eejls5cmpr4vchim6jlmkjb4ax.com...
[...]

Wot zagwozdka. Ryło ryło ot i sobaczku odkrylo..

Data: 2010-06-28 04:50:39
Autor: MartaMaria
On 28 Cze, 11:45, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"CC" <ob...@interia.pl> wrote in message

> Wed ug marsza ka Stowarzyszenia Potomk w Sejmu Wielkiego, Marka
> Jerzego Minakowskiego, przodkowie Komorowskiego "za atwili" sobie
> tytu hrabiowski u zaborc w.
> fragment:
> Nie mog si d u ej opiera i musz to potwierdzi : przodkowie
> Bronis awa Komorowskiego wy udzili od zaborc w tytu hrabiowski na
> podstawie sfa szowanych dokument w. Z tym wi kszym alem to
> stwierdzam, e B. Komorowski jest patronem za o onego przeze mnie
> Stowarzyszenia Potomk w Sejmu Wielkiego, kt rego jestem marsza kiem.

Wot zagwozdka. Ry o ry o ot i sobaczku odkrylo..

ojej, ojciec Aleksandra Fredry tez kupił tytuł hrabiowski, z krórego
nasz komediopisarz był ogromnie dumny. No i co z tego?

Data: 2010-06-28 13:53:00
Autor: Panslavista
"MartaMaria" <MartaDmitruk@aster.pl> wrote in message news:cc7a6846-4ae1-49fe-b8ab-966626138cbat10g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

ojej, ojciec Aleksandra Fredry tez kupił tytuł hrabiowski, z krórego
nasz komediopisarz był ogromnie dumny. No i co z tego?

Miał kompleksy, ale syn w historii i literaturze okazał się rzeczywistym hrabi±.
Prawdziwym, tak jak ja.

Data: 2010-06-28 14:55:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c288d1e$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

nasz komediopisarz był ogromnie dumny. No i co z tego?

Miał kompleksy, ale syn w historii i literaturze okazał się rzeczywistym hrabi±.

Popraw mnie, je¶li się mylę. Komorowski nie używa tytułu hrabiowskiego. Podpisuje się imieniem i nazwiskiem.

Data: 2010-06-28 15:36:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-28 13:50, MartaMaria pisze:

ojej, ojciec Aleksandra Fredry tez kupił tytuł hrabiowski, z krórego
nasz komediopisarz był ogromnie dumny. No i co z tego?

Niby nic, pytanie tylko - sk±d miał pieni±dze na zakup owego tytułu?

Data: 2010-06-28 13:02:52
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "CC" <obnie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j3qg26hd8j8eejls5cmpr4vchim6jlmkjb4ax.com...
[...]

Oszukali zaborcę! Brawo! Toż to czyn patryjotyczny jest ! ;)

Zennon

Data: 2010-06-28 19:45:16
Autor: 'he®sk'
On Mon, 28 Jun 2010 11:17:17 +0200, CC <obnie@interia.pl> wrote:

[...]

###Obywatele musz± założyc władzy kaganiec i trzymac j± na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

napisz cos na temat kaczynskich. o wiele ciekawsze.

--

 HeSk

Fałszywy hrabia Komorowski,przodowie kupili tytuł