Fałszywy hrabia Komorowski,przodowie kupili tytuł

Data: 2010-06-28 19:45:16
Autor: 'heÂŽsk'
Fałszywy hrabia Komorowski,przodowie kupili tytuł
On Mon, 28 Jun 2010 11:17:17 +0200, CC <obnie@interia.pl> wrote:

Według marszałka Stowarzyszenia Potomków Sejmu Wielkiego, Marka
Jerzego Minakowskiego, przodkowie Komorowskiego "załatwili" sobie
tytuł hrabiowski u zaborców.
fragment:
Nie mogę się dłużej opierać i muszę to potwierdzić: przodkowie
Bronisława Komorowskiego wyłudzili od zaborców tytuł hrabiowski na
podstawie sfałszowanych dokumentów. Z tym większym żalem to
stwierdzam, że B. Komorowski jest patronem założonego przeze mnie
Stowarzyszenia Potomków Sejmu Wielkiego, którego jestem marszałkiem.

obszerna analiza: http://24l.eu/7c
###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

napisz cos na temat kaczynskich. o wiele ciekawsze.

--

 HeSk

Fałszywy hrabia Komorowski,przodowie kupili tytuł