Fa³szywy kult prezerwatywy

Data: 2010-03-04 19:08:39
Autor: abc
Fa³szywy kult prezerwatywy
René Ecochard dyrektor wydzia³u biostatystyki Uniwersyteckiego O¶rodka
Szpitalnego w Lyon udzieli³ wywiadu pismu La Manche Libre.

Stwierdzi³, ¿e brak realizmu w temacie stosowania kondomów, gdy¿
wypowiadaj±cy siê s± wiê¼niami ideologii.

Powiedzia³: "Wszyscy epidemiologowie zgadzaj± siê dzisiaj, ¿e kampania na
rzecz rozdawnictwa [kondomów] w krajach gdzie proporcja zara¿onych [HIV]
jest du¿a nie jest skuteczna."

Je¿eli kondom jest skuteczny 4 razy na 5, mo¿e wystarczyæ, gdy AIDS nie jest
szeroko rozprzestrzenione.

"Jednak w kraju gdzie 25% m³odych ludzi jest zara¿onych - Kenia, Malawi,
Uganda, Zambia - to nie wystarcza.

Nieskuteczno¶æ tej formy prewencji stanowi epidemiologiczn± rzeczywisto¶æ."

Podkre¶li³, ¿e w Ugandzie oprócz promocji kondomów jest te¿ kampania ABC
(abstynencja, b±d¼ wierny, czysto¶æ). Do niej nale¿y przysz³o¶æ.

Czyli Benedykt XVI mia³ racjê!

¬ród³o http://opoka.giertych.pl/71.pdf

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-03-04 11:17:40
Autor: J-23
On 4 Mar, 19:08, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

na cholere katole wpier... sie na afrykanski odmienny kulturowo grunt?
co ich obchodzi jak sie dymaja murzyni?

J-23 itede...

Data: 2010-03-04 20:59:33
Autor: abc
Fa³szywy kult prezerwatywy
na cholere katole wpier... sie na afrykanski odmienny kulturowo grunt?
co ich obchodzi jak sie dymaja murzyni?

Teraz Europa jest sto lat za Murzynami

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7348543,Uganda_walczy_...

Data: 2010-03-04 18:29:08
Autor: J-23
On 4 Mar, 20:59, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
>na cholere katole wpier... sie na afrykanski odmienny kulturowo grunt?
>co ich obchodzi jak sie dymaja murzyni?

Teraz Europa jest sto lat za Murzynami

OK, jed¼ do murzynów to Ci jaja zmia¿d¿±.

Skad sie biora takie tepe kato-tluki jak Ty?
Rozumiem ze katabas musi bredzic o jakims bogu,
bo to jest jego praca, i mu za to placa.
Ale zeby tak skretyniec jak Ty,
i wlasnej nieprzymuszonej woli uwierzyc w te brednie?
To jest nie pojete.
Bili Cie w dziecinstwie?
Moze przeszedles jakas ciezka chorobe
- typu zapalenie opon mozgowych, albo cus?
Wiele by to tlumaczylo.
A moze, wrodzony debilizm?

J-23 itede...

Data: 2010-03-05 09:26:55
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Ciesz siê kHanula
On 4 Mar, 20:59, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

Bili Cie w dziecinstwie?
Moze przeszedles jakas ciezka chorobe
- typu zapalenie opon mozgowych, albo cus?

Ciesz siê kHanula (J-23):
Wszyscy chamo-durnie gor±co si przyklasn±!
Dlaczego? Bo tylko obelgi i wyzwiska rozumiej±, a ¿adne argumenty do nich i tak nie dotr±.
Trzymaj tak dalej, a zdobêdziesz wielki mir w¶ród g³upców i chamów.
K.S. --

Data: 2010-03-05 01:53:21
Autor: J-23
Ciesz siê kHanula
On 5 Mar, 09:26, kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:

> [...]

nie dotr±.
Trzymaj tak dalej, a zdobêdziesz wielki mir w¶ród g³upców i chamów.

Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Chamstwem jest natretne propagowanie wiary.
Wszystko jedno jakiej.
Bo to obraza moje poczucie godnosci osobistej.

J-23 itede...

Data: 2010-03-05 13:44:14
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Jeszcze gorzej, kHanula

> [...]

Chamstwem jest natretne propagowanie wiary.
Wszystko jedno jakiej.
Bo to obraza moje poczucie godnosci osobistej.

Popia³e¶ siê kolejn± g³upot±.
Przecie¿ w tym co zacytowa³ ABC nie by³o mowy o ¿adnej wierze-religii!
By³a mowa o abstynencji, wierno¶ci, czysto¶ci - jako najlepszym zabezpieczeniu.
Tyle o samej g³upocie, a teraz wniosek:
Nao³ywanie do wierno¶ci i czysto¶ci obra¿a twoj± godno¶æ osobist± (!!)
Ciekawe... Ajak bêdziewo³ywaniem "Nie zabijaj" "Nie kradnij" "Nie po¿±daj"?
K.S.

Data: 2010-03-05 08:25:56
Autor: J-23
Jeszcze gorzej, kHanula
On 5 Mar, 13:44, kochamspamWYTNI...@poczta.onet.pl wrote:

> [...]

Ciekawe...
Ajak bêdziewo³ywaniem "Nie zabijaj" "Nie kradnij" "Nie po¿±daj"?

cytuje:
Podkre¶li³, ¿e w Ugandzie oprócz promocji kondomów jest te¿ kampania ABC
(abstynencja, b±d¼ wierny, czysto¶æ). Do niej nale¿y przysz³o¶æ.

Czyli Benedykt XVI mia³ racjê!

Ten Benedykt, to jest jakis sportowiec, ze zdobyl szesnaste miejsce?
jedna blondynka do drugiej - o! Benedykt szesnasty...
na co druga blondynka - a ktory Kubica?

J-23 itede...

Data: 2010-03-05 20:30:16
Autor: janusz@fajny.adres.to
Jeszcze gorzej, kHanula
On 4 Mar, 20:59, "abc"<a...@wp.pl>  wrote:
[...]

Skup siê, bo pytanie poni¿ej to zdanie wielokrotnie z³o¿one.
Zapewne bêdziesz mieæ trudno¶ci ze zrozumieniem.
Mimo to, postaraj siê.
Czy wed³ug twego my¶lenia, jak pewien facet ma w jakiej¶ sprawie racjê, ale jest ksiêdzem, to z faktu, ¿e jest ksiêdzem, wynika, ¿e nie ma racji?

j..

Data: 2010-03-05 12:21:06
Autor: J-23
Jeszcze gorzej, kHanula
On 5 Mar, 20:30, "jan...@fajny.adres.to"
<wnahfm.yrcvb...@cbpmgn.barg.cy> wrote:
J-23 wrote:

> [...]

Czy wed³ug twego my¶lenia, jak pewien facet ma w jakiej¶ sprawie racjê,
ale jest ksiêdzem, to z faktu, ¿e jest ksiêdzem, wynika, ¿e nie ma racji?

Bredzisz chlopie!
Abecadlo wiele raze przekonywal, ze nie jest katabasem.
Mowilem juz ze jakiegos ksiedza, to bym nawet zrozumial.
Znaczy sie jego motywacje, i imperatyw do propagowania wiary
katolickiej.
Bo to jest profesjonalizm. Placa mu za to. Taka ma robote. Pilnuje
tego biznesu.
Ale jak ktos tak jak to czyni "abc", nie jest ksiedzem,
a mimo to nieustannie usiluje nawracac innych,
to chyba jest zidiocialym czubkiem.
Nie dosc ze sam przyjal za dobra monete brednie o jakims bogu,
to jeszcze innych przekonuje do wiary w cos czego nie ma.
I czyni to za frico???
Nie pojete!

Data: 2010-03-05 21:50:05
Autor: Polok_prawdziwy
J-23 wrote:

On 4 Mar, 20:59, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Bili Cie w dziecinstwie?
Moze przeszedles jakas ciezka chorobe
- typu zapalenie opon mozgowych, albo cus?

Ztym ³ostatnim bym siem zgodzi³...

Anadodatek, mimistrantem byæ musio³ i wikarius wce¶nie gzechy wikariusowym
gzechomiezem miezyæ mu pocon³...

Teroski, jak widzis, wikariusowe plemiki nagowem i ga³y mu pad³y....

Data: 2010-03-04 21:03:40
Autor: abc
Fa³szywy kult prezerwatywy
Poprawny link jest tu:

http://wyborcza.pl/1,75477,7348543,Uganda_walczy_z_gejami.html>

Data: 2010-03-05 09:35:12
Autor: Andrzej Adam Filip
GW: Za namową ewangelickich kaznodziej ów z USA Uganda walczy z gejami [2009-12-10]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
[...]

No to oni w tej Ugandzie przez trzy miesiące już to chyba uchwalili? :-)

http://wyborcza.pl/1,75477,7348543,Uganda_walczy_z_gejami.html
  Uganda walczy z gejami
  Wojciech Jagielski
  2009-12-10, ostatnia aktualizacja 2009-12-10 00:51
  Dożywocie za seks homoseksualny, kara Å›mierci dla tych, którzy bÄ™dÄ…c
  nosicielami wirusa HIV odważą siÄ™ na akt pÅ‚ciowy oraz obowiÄ…zek
  donoszenia na gejów - takie prawo szykujÄ… wÅ‚adze Ugandy   *za namowÄ… ewangelickich kaznodziejów z USA*. --
Jeśli nie potrafisz, nie pchaj się na afisz.
  -- PrzysÅ‚owie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-03-04 19:30:18
Autor: bolek
Fa³szywy kult prezerwatywy

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmotkt$gad$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

S³usznie zabroniæ kondomów, a jak ju¿ wszyscy bêd± nisicielami AIDS
to tan pos³aæ krzy¿owców ¿eby zrobili tabula raza.
Zgliszcza mo¿na zdezynfekowaæ broni± A.

bolek

Data: 2010-03-04 19:37:12
Autor: abc
Fa³szywy kult prezerwatywy
S³usznie zabroniæ kondomów, a jak ju¿ wszyscy bêd± nisicielami AIDS
to tan pos³aæ krzy¿owców ¿eby zrobili tabula raza.
Zgliszcza mo¿na zdezynfekowaæ broni± A.

Uganda jest aktualnie jedynym pañstwem, które odnios³o sukces w walce z
AIDS. Liczba osób zara¿onych wirusem spad³a w roku 1991 z 21 % do 6 % w 2002
roku, dziêki programowi promuj±cemu wstrzemiê¼liwo¶æ seksualn± i wierno¶æ
jednemu partnerowi (program ABC).

Zachodnie programy pomocowe walki z AIDS koncentruj± siê g³ównie na
dystrybucji kondomów. Dzieje siê tak na skutek przyjêcia za³o¿enia, ¿e nie
da siê i nie wolno ograniczaæ "wolno¶ci seksualnej".

Chocia¿ dane podawane przez agencje pomocowe mówi± o 42 % ma³¿eñstw
zara¿onych HIV (co stanowi odsetek wy¿szy ni¿ np. w populacji prostytutek),
badania ekspertów z Ugandy informuj±, ¿e ma³¿eñstw chorych na AIDS jest
zaledwie 6,3 %.

Sam L. Ruteikara przewodnicz±cy ugandzkiej Narodowej Komisji Zapobiegania
AIDS t³umaczy:

"W walce z AIDS czerpanie zysków wygra³o z prewencj±. AIDS nie jest ju¿
tylko chorob±, sta³o siê biznesem wartym wiele miliardów dolarów (...)

Powszechny dostêp do prezerwatyw, testów na HIV, leczenia, lekarstw oznacza,
¿e wszystko to musi byæ transportowane, przechowywane, reklamowane i
uzupe³niane bez koñca.

W tym samym czasie efektywne zapobieganie AIDS - jak np. zachêcanie
Afrykañczyków, by trzymali siê jednego partnera nie kwalifikuje siê do
statusu "powszechnego dostêpu".

Leczenie jednego pacjenta kosztuje wiêcej ni¿ 1000 dolarów rocznie, nasza
efektywna kampania ABC kosztuje za¶ 29 centów rocznie na osobê".

Wiêcej http://www.pro-life.org.pl/2008_07_01_archive.html

Data: 2010-03-04 20:08:32
Autor: Polok_prawdziwy
Fa³szywy kult prezerwatywy
abc wrote:

ABECAD£O, mogem ci dobre psebranie na karnewa³ doradziæ:

- wsad¼ sem prewersa..., reprezety... PREZEMWATYWEM nagowem, toza
NOJWINKSEGO CIULA piknie psebrany bedzies...

Data: 2010-03-04 21:11:30
Autor: Andrzej Adam Filip
abc: Fałszywy kult prezerwatywy (v. kult Abstynencja Wierność Czystość)
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
René Ecochard dyrektor wydziału biostatystyki Uniwersyteckiego Ośrodka
Szpitalnego w Lyon udzielił wywiadu pismu La Manche Libre.

Stwierdził, że brak realizmu w temacie stosowania kondomów, gdyż
wypowiadający się są więźniami ideologii.

Powiedział: "Wszyscy epidemiologowie zgadzają się dzisiaj, że kampania na
rzecz rozdawnictwa [kondomów] w krajach gdzie proporcja zarażonych [HIV]
jest duża nie jest skuteczna."

Jeżeli kondom jest skuteczny 4 razy na 5, może wystarczyć, gdy AIDS nie jest
szeroko rozprzestrzenione.

"Jednak w kraju gdzie 25% młodych ludzi jest zarażonych - Kenia, Malawi,
Uganda, Zambia - to nie wystarcza.

Nieskuteczność tej formy prewencji stanowi epidemiologiczną rzeczywistość."

Podkreślił, że w Ugandzie oprócz promocji kondomów jest też kampania ABC
(abstynencja, bądź wierny, czystość). Do niej należy przyszłość.

Czyli Benedykt XVI miał rację!

Źródło http://opoka.giertych.pl/71.pdf

Czy ty uważasz że z przeludnieniem trzeba walczyć?

Tajemnicę powierzać roztrzepanemu,
to napełnić prosem dziurawy worek.
  -- PrzysÅ‚owie abisyÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-03-04 21:31:15
Autor: abc
Fa³szywy kult prezerwatywy (v. kult Abstynencja Wierno¶æ Czysto¶æ)
Czy ty uwa¿asz ¿e z przeludnieniem trzeba walczyæ?

Nie ma takiej potrzeby.
Bóg da³, Bóg we¼mie...

--
W krzy¿u cierpienie, w krzy¿u zbawienie,
W krzy¿u mi³o¶ci nauka.

Data: 2010-03-04 21:38:32
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

Czy ty uwa¿asz ¿e z przeludnieniem trzeba walczyæ?

Nie ma takiej potrzeby.
Bóg da³, Bóg we¼mie...

Tobie jus wzion³....

- ROZUM....!!!!