Fałszywy, uśmiechnięty ryj

Data: 2010-05-31 14:50:12
Autor: Dirko
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
    Miodowicza. Ciągle mam w oczach.
Sąd Okręgowy w Warszawie skazał Annę Jarucką na 1,5 roku więzienia w zawieszeniu na 5 lat. B. asystentka Włodzimierza Cimoszewicza została uznana winną m.in. posłużenia się w 2005 r. fałszywym dokumentem rzekomo upoważniającym ją do zamiany oświadczenia majątkowego Cimoszewicza za 2001 r. - Działała z wyrachowaniem; manipulowała opinią publiczną i naraziła na szwank dobre imię Cimoszewicza - tak sąd uzasadnił wyrok.

Data: 2010-05-31 16:23:22
Autor: jadrys
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
W dniu 2010-05-31 14:50, Dirko pisze:
[...]

No, dziewicą ten Cimoszewicz to nie był i nie jest.

Data: 2010-05-30 19:14:10
Autor: cyc
Fałszywy, uśmiechnięty ryj

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hu0gpg$lri$1news.onet.pl...
[...]

Jeden z najlepszych polskich politykow i jako jedyny , ktory nadawal sie na prezydenta .
Niestety nie podjal dziela , szkoda !. Do piet nie dorastaja mu wszyscy razem wzieci kandtydaci .

cyc

Data: 2010-05-31 19:17:31
Autor: u2
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
W dniu 2010-05-30 19:14, cyc pisze:
No, dziewicÂą ten Cimoszewicz to nie byÂł i nie jest.
Jeden z najlepszych polskich politykow i jako jedyny , ktory nadawal sie na prezydenta .
Niestety nie podjal dziela , szkoda !. Do piet nie dorastaja mu wszyscy razem wzieci kandtydaci .

Nie przesadzaj, z tymi jego przymiotami, ale peło nieźle go załatwiła.
Zauważam pewną analogię nagonki na Cimoszkę z nagonką na Kaczki.

Data: 2010-05-31 23:32:22
Autor: Adam
Fałszywy, uśmiechnięty ryj

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c03ef2c$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-30 19:14, cyc pisze:
No, dziewic? ten Cimoszewicz to nie by3 i nie jest.
[...]

Zgadza się - ci sami ludzie z PO tym kręcą.
AC

Data: 2010-05-31 21:50:25
Autor: jadrys
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
[...]

Same jego kontakty z szajką SLD go dyskwalifikują.. A poza tym co mam myśleć o facecie ktory płacze publicznir o stratach finansowych jakie poniósł w czasie gdy zajmował się polityką zamiast interesami i zarzeka się że nigdy nie wróci do polityki a w następnych wyborach zostaje wybrany senatorem?

Data: 2010-05-31 19:01:49
Autor: Dirko
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
[...]

    To znaczy, że można mu zrobić każde świństwo?

Data: 2010-05-31 10:05:21
Autor: Antenka
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
On 31 Maj, 19:01, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hu0gpg$lri$1news.onet.pl...

> [...]

 naraziła na szwank dobre imię Cimoszewicza - tak sąd uzasadnił wyrok.> No, dziewicą ten Cimoszewicz to nie był i nie jest.

    To znaczy, że można mu zrobić każde świństwo?

Tak, jemu akurat tak. Nie wierzę, że jest niewinny. Racja była po
stronie Jaruckiej. W czyich rękach są sądy,  wiadomo nie od dziś.

Antenka

Data: 2010-05-31 19:08:10
Autor: u2
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
W dniu 2010-05-31 19:05, Antenka pisze:
Tak, jemu akurat tak. Nie wierzę, że jest niewinny. Racja była po
stronie Jaruckiej. W czyich rękach są sądy,  wiadomo nie od dziś.

Jeśli jest niewinna to powinna się odwoływać aż do skutku.

Data: 2010-05-31 19:35:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Fałszywy, uśmiechnięty ryj

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:493f1094-dc27-4ac1-8f38-6ba04e99de67b21g2000vbh.googlegroups.com...

> [...]

Tak, jemu akurat tak. Nie wierzę, że jest niewinny. Racja była po
stronie Jaruckiej. W czyich rękach są sądy,  wiadomo nie od dziś.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie!

Data: 2010-05-31 20:46:53
Autor: Dirko
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
[...]

    Zauważyłem, że jesteś nawiedzona ale, że aż tak zaślepiona...

Data: 2010-05-31 21:55:48
Autor: jadrys
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
W dniu 2010-05-31 20:46, Dirko pisze:
[...]

A niby dlaczego? To raczej ty jesteś zaślepiony nie widząc tego że z tech znaczących polityków nikt jeszcze nie został skazany. Nieomal cały Polski majątek narodowy wyparował a do puszki trafiło tylko parę niewiele znaczących płotek. Okrągłostołowi Kolesie nie robią sobie krzywdy.

Data: 2010-05-31 23:33:25
Autor: Adam
Fałszywy, uśmiechnięty ryj

> [...]

Tak, jemu akurat tak. Nie wierzę, że jest niewinny. Racja była po
stronie Jaruckiej. W czyich rękach są sądy,  wiadomo nie od dziś.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Trochę nielogiczne - aferę Jaruckiej zmajstrowała PO, sądy są rękach PO - więc coś nie tak.
AC

Data: 2010-05-31 21:50:56
Autor: jadrys
Fałszywy, uśmiechnięty ryj
W dniu 2010-05-31 19:01, Dirko pisze:
[...]

Oczywiście że nie, odniosłem sie tylko do słów sędziny mówiącej o jego dobrym imieniu.

Data: 2010-05-31 23:31:46
Autor: Adam
Fałszywy, uśmiechnięty ryj

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hu0b9v$kts$1news.vectranet.pl...
[...]
Ktoś już dzisiaj twierdzil tutaj, że Jarucka działała z podpuszczenia PiS i Kaczyńskich. To się nazywa paranoja!
AC

Fałszywy, uśmiechnięty ryj