na ** p.m.s ** Bartek Kacprzak pisze tak:
Witam
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
W mojej T25 uszkodzeniu uległ regulator napięcia, wymieniony
został w firmie Bendix w Łodzi regulator wraz z (chyba)
alternatorem. W tej chwili ustąpił problem z padającym
akumulatorem ale pojawił się nowy. Po uruchomieniu silnika do
momentu nagrzania obroty utrzymują się na poziomie około 1200
obr/min. Po osiągnięciu normalnej temperatury obroty spadają do
około 600 i utrzymują się na tym poziomie doprowadzając cały samochód do uciążliwych drgań. Po dodaniu gazu obroty wzrastają do
np 2000 spadają do 400 następnie wzrastają do 800 i znów wracają
do 600. Po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszania obroty spadają do
400 i znów wzrastają do 600.
Wcześniej przed wymianą czegoś takiego nie było.
coś przy okazji zepsuli, urwali kabel (np sondy lambda), nie złożyli dokładnie dolotu, pękła rura, jest nieszczelność.
zdejmij pasek z alternatora to dowiesz się czy obecnie wyższe napięcie w instalacji powoduje ww objawy. Założe się że nie. --
Ausfahrt. The biggest city in Germany.