Fan-klub Julii Brystygier...

Data: 2010-01-03 07:55:32
Autor: Woland
Fan-klub Julii Brystygier...
Dziwię się, że jeszcze taki w Polsce nie powstał... Założę się, że
koszulki z jej podobizną sprzedawałyby się lepiej niż te z Che-
Guevarą... Biedna żydowska dziewuszka zraniona przez nazizm, która
poprzysięgła zemstę na swoich oprawcach i całe życie poświęciła na
walkę z faszyzmem używając metody rodem z Hollywood....

Data: 2010-01-03 17:26:36
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-03 16:55, Woland pisze:
[...]

Jakiś link do opisu jej bohaterskich czynów jest?

Data: 2010-01-03 19:16:35
Autor: cytryna
Fan-klub Julii Brystygier...
> [...]
> walkę z faszyzmem używając metody rodem z Hollywood....

Jakiś link do opisu jej bohaterskich czynów jest?

Zamiast linku kilka oficjalnych informacji z Wikipedii:
Julia Brystiger, z domu Prajs, ps. Luna, Krwawa Luna, Daria, Ksenia, Maria, pseud. literacki Julia Preiss – funkcjonariuszka aparatu bezpieczeństwa Polski Ludowej, zbrodniarka stalinowska, pisarka.
Była córką żydowskiego aptekarza. W 1920 ukończyła gimnazjum we Lwowie, a w 1926 studia historyczne na Uniwersytecie im. Jana Kazimierza we Lwowie, następnie kontynuowała naukę w Paryżu. W 1928 zdała egzamin pedagogiczny we Lwowie. Uzyskała doktorat z dziedziny filozofii Uniwersytetu Jana Kazimierza we Lwowie. Charakterystyczny jest typ instrukcji wydawany przez nią funkcjonariuszom na odprawach: W istocie cała polska inteligencja jest przeciwna systemowi komunistycznemu i właściwie nie ma szans na jej reedukację. Pozostaje więc jej zlikwidowanie. Brystiger nadzorowała pierwszy etap śledztwa: osobiście katowała zatrzymanych, miała własne wyrafinowane metody znęcania się nad nimi (np. biła pejczem mężczyzn po genitaliach i przycinała je szufladą). Ofiarą takich tortur padł m.in. szef propagandy PSL na województwo olsztyńskie Szafarzyński, który wkrótce po sesji przesłuchań zmarł z ogólnego wycieńczenia. Jeden z uwięzionych tak ją wspomina: zbrodnicze monstrum przewyższające okrucieństwem niemieckie dozorczynie z obozów koncentracyjnych. Anna Rószkiewicz-
Litwinowiczowa tak wspomina Brystigerową : "Julia Brystygierowa słynęła z sadystycznych tortur zadawanych młodym więźniom, była zdaje się zboczona na punkcie seksualnym i tu miała pole do popisu."
Brała czynny udział w wypowiedzianej przez komunistów wojnie z Kościołem katolickim i Świadkami Jehowy.Zmarła w Warszawie. Jest pochowana na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach (kwatera D33, rząd 2, grób 12).

Z pewnościa nie zabraknie członków w jej Fan-Klubie, wielu traktuje ją jak drogowskaz i wyrocznie we własnym życiu. Tow.Jadryś nie należy sie zastanawiać
nowa instytucja czeka na wolnomyślicieli czyli tych co wolno myślą.

Data: 2010-01-03 19:23:03
Autor: raff
Fan-klub Julii Brystygier...
cytryna pisze:
[...]

Oczywiscie na Powazkach. Nie daloby sie tego wykopac ?

R.

Data: 2010-01-03 13:33:30
Autor: Antenka
Fan-klub Julii Brystygier...

Oczywiscie na Powazkach. Nie daloby sie tego wykopac ?, <

Raffik masz rację trza to ścierwo ubckie wygrzebać z  ziemi...i na
wysypisko śmieci z nią!

Antenka

Data: 2010-01-03 22:42:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fan-klub Julii Brystygier...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

Oczywiscie na Powazkach. Nie daloby sie tego wykopac ?, <

Raffik masz rację trza to ścierwo ubckie wygrzebać z  ziemi...i na
wysypisko śmieci z nią!

Antenka

bardzo to po katolicku brudna scierko dmowszczacka.

ar

Data: 2010-01-03 13:46:35
Autor: Antenka
Fan-klub Julii Brystygier...
On 3 Sty, 22:42, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:c8bee903-2b50-417b-a6ba-d61c0212e5e0r5g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

wysypisko śmieci z nią!

Antenka

bardzo to po katolicku brudna scierko dmowszczacka.

Nie, to po żydowsku - "oko za oko ząb za ząb". Raus z tym ścierwem!

Antenka

Data: 2010-01-03 22:51:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fan-klub Julii Brystygier...

wrote:
> [...]

ar

Nie, to po żydowsku - "oko za oko ząb za ząb". Raus z tym ścierwem!

julia brystygier zmarla jako corka rzymskiego kosciola
powszechnego ktory jest i moim kosciolem.

czyz to nie prawdziwy cud?

ar

Data: 2010-01-03 19:31:28
Autor: Jerzy Tabortowski
Fan-klub Julii Brystygier...
Oczywiscie na Powazkach. Nie daloby sie tego wykopac ?

Daję 100 zeta gościu który wywali resztki tego czerwonego ścierwa z Powązek.

Data: 2010-01-03 10:44:29
Autor: Woland
Fan-klub Julii Brystygier...
Jerzy Tabortowski napisał(a):

Daje 100 zeta gosciu ktory wywali resztki tego czerwonego scierwa z Powazek.

Bozia by ci łapki upierdoliła....

Data: 2010-01-03 19:46:49
Autor: Jerzy Tabortowski
Fan-klub Julii Brystygier...
Daje 100 zeta gosciu ktory wywali resztki tego czerwonego scierwa z Powazek.

Bozia by ci łapki upierdoliła....

A niby za co ??

Data: 2010-01-03 20:08:16
Autor: raff
Fan-klub Julii Brystygier...
Jerzy Tabortowski pisze:
Oczywiscie na Powazkach. Nie daloby sie tego wykopac ?

Daję 100 zeta gościu który wywali resztki tego czerwonego ścierwa z Powązek.

To by trzeba bylo jakas masowke zrobic, bo tam pelno tego lezy...

I ciagle dokladaja nowe.

R.

Data: 2010-01-03 19:49:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fan-klub Julii Brystygier...

*

Zamiast linku kilka oficjalnych informacji z Wikipedii:
Julia Brystiger, z domu Prajs, ps. Luna, Krwawa Luna, Daria, Ksenia,
Maria,
pseud. literacki Julia Preiss &#8211; funkcjonariuszka aparatu
[...]

   konwertytka.  starosc spedzila w laskach pod warszawa
   gdzie pod koniec zycia codziennie przystepowala do
   sakramentu eucharystii.  alleluja!

   ar

Data: 2010-01-03 19:54:15
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-03 19:16, cytryna pisze:
[...]

Jeżeli to prawda. Jeżeli nie kolejne przekłamanie Wikipedii, to Tzvie coś się musiało pochrzanić, - kto chciałby nosić koszulkę z wizerunkiem sadystycznej morderczyni?

Data: 2010-01-03 19:57:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Fan-klub Julii Brystygier...
Jeżeli to prawda. Jeżeli nie kolejne przekłamanie Wikipedii, to Tzvie coś się musiało pochrzanić, - kto chciałby nosić koszulkę z wizerunkiem sadystycznej morderczyni?

Szczera, żydowska, komunistka, nie kapitalistka ...

Data: 2010-01-03 20:20:29
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-03 19:57, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Komunista nie morduje.. Komunista to ktoś taki co oddaje ostatnia koszulę potrzebującym.

Data: 2010-01-03 20:25:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fan-klub Julii Brystygier...

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag

> Szczera, żydowska, komunistka, nie kapitalistka ...

Komunista nie morduje.. Komunista to ktoś taki co oddaje ostatnia
koszulę potrzebującym.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   w rozmowie ze mna w ubieglym roku opowiadales sie jako
   komunista bardzo kategorycznie po stronie rosji stalina.

   czy stalin oddal komukowielk cokolwiek czerwony smieciu?

   ar

Data: 2010-01-03 21:34:32
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-03 20:25, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

    w rozmowie ze mna w ubieglym roku opowiadales sie jako
    komunista bardzo kategorycznie po stronie rosji stalina.

    czy stalin oddal komukowielk cokolwiek czerwony smieciu?

    ar

Stalin, zwłaszcza jak zaczął rządzić w żadnym przypadku nie zasługuje na miano komunisty. Był bardzo skutecznym politykiem, on utworzył z ZSRR potęgę.
Ale niestety był również z zwykłym zbirem mordującym  niewinnych. Takiemu nie przysługuje miano komunisty.

Data: 2010-01-04 11:29:31
Autor: cirrus
Fan-klub Julii Brystygier...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhqv0n$bau$2news.onet.pl...
[...]

Tak jak zdecydowana większość komunistów.

--
stevep

Data: 2010-01-05 14:39:21
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-04 11:29, cirrus pisze:
[...]

Mordowali pseudokomuniści.

Data: 2010-01-08 09:00:03
Autor: Marek
Fan-klub Julii Brystygier...

Mordowali pseudokomuniści.

Kradli pseudokomunisci, zdradzali swoj kraj pseudokomunisci,
torturowali AKowcow pseudokomunisci, komune wprowadzali: ...hmmm......
???????
Prawdziwi komunisci ???

Data: 2010-01-10 01:04:07
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-08 18:00, Marek pisze:

[...]

Musisz rozróżnić "walkę klas" od strzelania do bezbronnych robotników i sklepów dla wybranych , e-zop..

PS. Skonfigurowałeś już "Thunderbirda"?

Data: 2010-01-03 21:42:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Fan-klub Julii Brystygier...

W dniu 2010-01-03 20:35, mkarwan pisze:

> Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości

> Tia, który to?

Choćby Guevara.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   ten wychowanek jezuitow i lekarz z wyksztalcenia to akurat wprost
kliniczny
   przyklad wosokogatunkowego patologicznego mordercy-sadysty smieciu
   przedutylizacyjny.  he he...

   ar

Data: 2010-01-03 22:37:58
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...

.

[...]

Obelgami pod moim adresem dodajesz sobie pewności?

Data: 2010-01-04 11:28:16
Autor: cirrus
Fan-klub Julii Brystygier...
[...]

Pewnie dla pochowania swojej ofiary. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-05 14:41:15
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-04 11:28, cirrus pisze:
[...]

Już się Stefan nie roztkliwiaj nad losem tych kapitalistów/wyzyskiwaczy którzy polegli w walce o obronę swoich przywilejów.

Data: 2010-01-05 16:57:09
Autor: cirrus
Fan-klub Julii Brystygier...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhvfhr$3ro$5news.onet.pl...
[...]

Nie roztkliwiam się przede wszystkim nad losem siepaczy jak Che.

--
stevep

Data: 2010-01-08 16:56:33
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-05 16:57, cirrus pisze:

Już się Stefan nie roztkliwiaj nad losem tych kapitalistów/wyzyskiwaczy
którzy polegli w walce o obronę swoich przywilejów.

Nie roztkliwiam się przede wszystkim nad losem siepaczy jak Che.

Siepacz tylko dla wyzyskiwaczy i ich propagandy. - Dla normalnych ludzi bojownik.

Data: 2010-01-09 09:24:41
Autor: Jerzy Tabortowski
Fan-klub Julii Brystygier...
Siepacz tylko dla wyzyskiwaczy i ich propagandy. - Dla normalnych ludzi bojownik.

I ty jesteś tym normalnym, lewaku ??

Data: 2010-01-10 01:05:23
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-09 09:24, Jerzy Tabortowski pisze:
Siepacz tylko dla wyzyskiwaczy i ich propagandy. - Dla normalnych ludzi bojownik.

I ty jesteś tym normalnym, lewaku ??

Tak, jestem normalny.. Szczekanie kapitalistycznej propagandy spływa po mnie jak woda po Gęsi.

Data: 2010-01-10 14:43:31
Autor: Jerzy Tabortowski
Fan-klub Julii Brystygier...
Tak, jestem normalny.. Szczekanie kapitalistycznej propagandy spływa po mnie jak woda po Gęsi.

A wsadzanie jąder w szufladę, co ordynowała Polakom, ta żydowska czerwona wywłoka też spływa po twoim lewackim jestestwie jak woda po gęsi ??

Data: 2010-01-12 00:34:37
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-10 14:43, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Jakaś wierutna bzdura... jakby jaja włożyć do szuflady i ją zatrzasnąć, to by było już po jajach.
Ale oczywiście jestem całkowicie przeciwny każdemu rodzajowi tortur. I to wobec każdego.

Data: 2010-01-09 09:45:02
Autor: cirrus
Fan-klub Julii Brystygier...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hi7kje$a8s$3news.onet.pl...
[...]

Dla "normalnych ludzi" Hitler i Stalin byli bojownikami.

--
stevep

Data: 2010-01-10 01:04:24
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-09 09:45, cirrus pisze:
[...]

Bojownik nie morduje niewinnych. - Normalny człowiek to rozumie.

Data: 2010-01-10 10:51:50
Autor: cirrus
Fan-klub Julii Brystygier...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hib5i5$n8m$2news.onet.pl...
[...]

Każdy "bojownik" przede wszystkim morduje bezbronnych, a wine zawsze można sobie wytłumaczyć to na ogół terroryści, a nie bojownicy.

--
stevep

Data: 2010-01-12 00:36:28
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-10 10:51, cirrus pisze:

Bojownik nie morduje niewinnych. - Normalny człowiek to rozumie.

Każdy "bojownik" przede wszystkim morduje bezbronnych, a wine zawsze można
sobie wytłumaczyć to na ogół terroryści, a nie bojownicy.

Bezbronnych morduje morderca a nie bojownik.

Data: 2010-01-12 16:17:02
Autor: cirrus
Fan-klub Julii Brystygier...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:higcls$9qs$2news.onet.pl...
[...]

Większość bojowników jest więc mordercami.

--
stevep

Data: 2010-01-13 10:00:59
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-12 16:17, cirrus pisze:
[...]

Bojownik z chwilą zamordowania kogoś tylko dla samego morderstwa przestaje być bojownikiem a staje się mordercą.

Data: 2010-01-04 11:27:33
Autor: cirrus
Fan-klub Julii Brystygier...
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hhqp4t$q0a$1news.onet.pl...
[...]

To Viki kłamie tylko jesli chodzi o Guevarę, a Brystygierowej mówi prawdę?

--
stevep

Data: 2010-01-05 14:38:51
Autor: Jadrys
Fan-klub Julii Brystygier...
W dniu 2010-01-04 11:27, cirrus pisze:

[...]

Nie wiem. Wiem że kłamie co do Guevary, natomiast o tej Brystygier to dopiero wczoraj usłyszałem po raz pierwszy.

Data: 2010-01-03 17:34:22
Autor: bolek
Fan-klub Julii Brystygier...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:791c85e6-d176-40ac-8ed0-6a0966fae39bm16g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
Może zamiast pieprzyć o jakiejś dziwce to odpisz "sofu"
o biednych żydowskich dzieciach.

Data: 2010-01-03 09:22:35
Autor: Woland
Fan-klub Julii Brystygier...
bolek napisał(a):

Moze zamiast pieprzyc o jakiejs dziwce to odpisz "sofu"
o biednych zydowskich dzieciach.

Nie wiem o czym mówisz.. Założyłem se filtra na antysemickie treści....

Data: 2010-01-03 09:33:27
Autor: Woland
Fan-klub Julii Brystygier...
Sam Brown napisał(a):

Pierdole cie jebany Rzydziorze juz jest za pozno na litosc dla was.
You did not make that.

Uważaj jajogłowy na słowa, bo się nieszczęśliwie połamiesz w drodze do
domu.. Studenci już teraz się z ciebie śmieją, pomyśl, co będzie, gdy
zobaczą cię bez oka, albo z naderwanym uchem...

Data: 2010-01-03 18:52:55
Autor: Klin
Fan-klub Julii Brystygier...
Użytkownik Woland napisał:
[...]