Fanatyczna mniejszo艣膰

Data: 2012-01-15 19:11:56
Autor: jadrys
Fanatyczna mniejszo艣膰
-- -- - Katolicy w Polsce wrzeszcz膮 w niebog艂osy i szaty dr膮 pr贸buj膮c udowodni膰,  jak to s膮 szykanowani i flekowani na ka偶dym wr臋cz rogu ulicy.

Jako艣 to dziwnym trafem umyka mojej uwadze. Owszem, jest w mediach paru oszo艂om贸w gadaj膮cych od rzeczy ale to nie zmienia faktu 偶e prawisz bzdety, panie Bogdanie.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-01-15 19:37:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Fanatyczna mniejszo艣膰

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jev4q9$5dr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak zwykle piszesz g贸wno prawd臋. Inni m贸wi膮: "oszcz臋dnie gospodarujesz prawd膮".

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2012-01-15 19:48:03
Autor: jadrys
Fanatyczna mniejszo艣膰

[...]

Znowu pewnie i pod tym wzgl臋dem jest u was w Zachodniopomorskim inaczej ni偶 w pozosta艂ych rejonach kraju.

Data: 2012-01-15 22:00:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Fanatyczna mniejszo艣膰

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jev6u0$7re$1node2.news.atman.pl...

[...]

W latach 80-tych ub. w. mieli艣my w naszym miasteczku pierwszy zjazd absolwent贸w Liceum. W wyznaczonym dniu wyszed艂em o godzin臋 wcze艣niej na otwarcie zjazdu i mijaj膮c ko艣ci贸艂 zobaczy艂em og艂oszenie na drzwiach wej艣ciowych. Okaza艂o si臋, 偶e jest msza dla uczestnik贸w zjazdu. Poniewa偶 mia艂em godzin臋, wszed艂em do ko艣cio艂a z ciekawo艣ci. W 艣rodku by艂o kilka dewotek i dwie kole偶anki z mojej klasy. By艂y zdziwione, 偶e jestem taki religijny. Wyja艣ni艂em ich pomy艂k臋.
Po 2000 roku by艂 kolejny zjazd. Wyszed艂em kilka minut przed otwarciem zjazdu. Przechodz膮c ko艂o ko艣cio艂a napotka艂em wychodz膮ce t艂umy zjazdowicz贸w.

"M膮drej g艂owie do艣膰 dwie s艂owie"