Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.

Data: 2012-02-07 16:06:41
Autor: Obserwator
Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.

*W Sądzie Rejonowym w Busku Zdroju odbywa się rozprawa w procesie mężczyzny
oskarżonego o wzywanie do nienawiści.

W czerwcu ubiegłego roku w Internecie pojawił się filmik, na którym widać
mężczyznę w kapturze, celującego przez okno do przechodzącej kobiety. Słychać
okrzyki „ty PiSówo, wymorduję was wszystkich”.

Materiał oburzył Krzysztofa Gadawskiego, mieszkańca Buska-Zdroju. – Działo to
się w czasie, gdy funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW)
aresztowali Robetra Frycza, autora strony antykomor.pl, za rzekome wzywanie do
nienawiści. Tu mieliśmy z kolei wyraźne wzywanie do mordowania PiS-owców – tłumaczy
Gadawski. Mężczyzna powiadomił o sprawie ABW. Śledczy zajęli się filmikiem.
Autorem skandalicznego materiału okazał się młody mieszkaniec Katowic.*

http://niezalezna.pl/23038-fanatyczny-antypis-przed-sadem

Data: 2012-02-07 08:59:10
Autor: Antenka
Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.
On 7 Lut, 17:06, " Obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
[...]

okrzyki &#8222;ty PiSówo, wymorduję was wszystkich&#8221;.

Materiał oburzył Krzysztofa Gadawskiego, mieszkańca Buska-Zdroju. &#8211; Działo to
się w czasie, gdy funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW)
aresztowali Robetra Frycza, autora strony antykomor.pl, za rzekome wzywanie do
nienawiści.

Tu mieliśmy z kolei wyraźne wzywanie do mordowania PiS-owców &#8211; tłumaczy
Gadawski. Mężczyzna powiadomił o sprawie ABW. Śledczy zajęli się filmikiem.
Autorem skandalicznego materiału okazał się młody mieszkaniec Katowic.*

http://niezalezna.pl/23038-fanatyczny-antypis-przed-sadem

Czy nie był to przypadkowo Jacek Kawecki pseud. "kupecki"?
Przecież to supermeganienawistnik PiS-u...  :-?

Antenka

Data: 2012-02-07 18:04:52
Autor: Leprechaun

wrote:
[...]

To raczej ten gostek: http://tiny.pl/hjs37

BomBel.

Data: 2012-02-07 18:09:00
Autor: u2
W dniu 2012-02-07 17:59, Antenka pisze:
Czy nie był to przypadkowo Jacek Kawecki pseud. "kupecki"?
Przecież to supermeganienawistnik PiS-u...  :-?

Antenka

Ale, ale. Czyz kalecki onegdaj byl nie zaglosowal na PiS ? ;)

Data: 2012-02-07 09:14:12
Autor: Antenka
On 7 Lut, 18:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ale, ale. Czyz kalecki onegdaj byl nie zaglosowal na PiS ? ;)<

Być może. Pewnie chciał się uwiarygodnić i nawet im plakaty rozklejał
podczas kampanii wyborczej. Jakie to wszystko żydowskie, a raczej
chazarskie bleee :-o))

Antenka :-)

Data: 2012-02-07 18:28:37
Autor: u2
W dniu 2012-02-07 18:14, Antenka pisze:
[...]

No coz, w PiS-ie znam kilka osob o ewidentnie zydowskim pochodzeniu. I
nie chodzi mi tylko o trzeciego blizniaka z psem. Kiedys za PRL-u zyd
oznaczal dla mnie inteligentna osobe, ale sadzac po kaleckim nie jestem
juz taki tego pewny.

Data: 2012-02-07 18:12:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f315aad$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Proszę, proszę! Pokurcz z suwalskiego się objawił! Tu masz link do swego partnera łóżkowego: http://tiny.pl/hjs37.

BomBel

Data: 2012-02-07 17:18:51
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 luty 2012 17:06:

Tu mieliśmy z kolei wyraźne wzywanie do mordowania PiS-owców &#8211;
tłumaczy Gadawski.

Ja natomiast pamiętam jak pewien gostek, nie chcący się przedstawić groził mi ciężkimi uszkodzeniami ciała. Publicznie. :-)

Data: 2012-02-07 16:22:30
Autor: Obserwator.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ja natomiast pamiętam jak pewien gostek, nie chcący się przedstawić groził mi ciężkimi uszkodzeniami ciała. Publicznie. :-)

zloz doniesienie do prokuratora. Prokuratura i ABW wreszcie zajmie sie
powaznie ta grupa - podobno polska.

Data: 2012-02-07 17:18:13
Autor: Obserwator
Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): Zloz koniecznie doniesienie, bo bedziesz znowu wspolwinnym popelnienia
kolejnego przestepstwa.

Data: 2012-02-07 17:55:25
Autor: Ivan
 Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): Zloz koniecznie doniesienie, bo bedziesz znowu wspolwinnym popelnienia
kolejnego przestepstwa.

Ty kolega chyba sie kiedyś doigrasz! Popaptrzym twoje IP, zobaczym co ty za ptica!

Data: 2012-02-07 17:51:52
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator." <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgrj46$fca$1inews.gazeta.pl...
> [...]

ciężkimi uszkodzeniami ciała. Publicznie. :-)

zloz doniesienie do prokuratora. Prokuratura i ABW wreszcie zajmie sie

Najwyższy czas by zajęła się tobą! Tu są archiwa: http://tiny.pl/hjs37

BomBel

Data: 2012-02-07 17:54:24
Autor: Ivan
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> zloz doniesienie do prokuratora. Prokuratura i ABW wreszcie zajmie sie
> powaznie ta grupa - podobno polska.

Najwyższy czas by zajęła się tobą! Tu są archiwa: http://tiny.pl/hjs37

BomBel

A to takaja bladź! U nas mówią na takie swołocz!

Data: 2012-02-07 17:53:38
Autor: Ivan
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): >  Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 luty 2012 17:06:
 > ciężkimi uszkodzeniami ciała. Publicznie. :-)

zloz doniesienie do prokuratora. Prokuratura i ABW wreszcie zajmie sie
powaznie ta grupa - podobno polska.

Masz szczaście, że nie ruska bo by ty morde zamknół wartko!

Data: 2012-02-07 17:51:15
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgritc$on4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Masz na mysli tego gostka: http://tiny.pl/hjs37 ?

BomBel

Data: 2012-02-07 17:58:33
Autor: Marek Czaplicki
Leprechaun pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 luty 2012 17:51:

[...]

Mam na już zarchiwizowane od jakiegoś czasu. Czytam je czasami dla poprawy humoru. :-)

Data: 2012-02-07 17:15:04
Autor: Obserwator
Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Mam na już zarchiwizowane od jakiegoś czasu. Czytam je czasami dla poprawy humoru. :-)

sfabrykowane przez wielonikowego zaklamanego klona, teksty sobie zarchiwizowales?

Przeciez to sa typowe metody esbeckie. Takie metody ci sie podobaja?

A ja osobiscie uwazam, ze ty popierajac oszustow i klamcow ktorzy tu pisza.
bierzesz po prostu udzial w przestepstwie. A to jest KARALNE.

Popierajac takie dzialania - jak tego klona prawdopodobnie Herska bierzesz
udzial w przestepstwie.

Tolerujesz na tej grupie rozne przestepstwa: od naklanianiania do nienawisci,
poprzez tolerowanie rasimu, do niereagowania na ewidentne napastliwe i
nienawistne ataki na wyznania swiatopogladowe. Nie reagujesz na bezczelne
propagowanie ideii komunistycznych na tej grupie .

Brales rowniez udzial w obronie oszusta, ktory pisze na tej grupie, a  ktorego
poszukuje policja.

Przylaczasz sie do gry upowych atakow na osoby ktore maja inne poglady
polityczne, ktorych celem jest cenzurowanie ich wypowiedzi.

W ten sposob usilujesz zniszczyc wolnosc slowa.

To tylko kilka przestepst ktore na tej grupie popelniasz. A jest ich duzo
wiecej i archiwa google je przechowuja. Wez to po uwage, bo nigdy nie wiadomo,
czy ktos ich nie uzyje jesli nadal bedziesz te ewidentne przestepstwa popelnial.

Data: 2012-02-07 18:16:21
Autor: u2
W dniu 2012-02-07 18:15,  Obserwator pisze:
Przeciez to sa typowe metody esbeckie. Takie metody ci sie podobaja?

Przeciez ewidentnie to osobnik o esbeckim rysie ;)

Data: 2012-02-07 17:56:55
Autor: Ivan
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-07 18:15,  Obserwator pisze:
> Przeciez to sa typowe metody esbeckie. Takie metody ci sie podobaja?

Przeciez ewidentnie to osobnik o esbeckim rysie ;)

To mazna skazat' wypisz wymaluj ty!

Data: 2012-02-07 18:59:19
Autor: u2
W dniu 2012-02-07 18:56,  Ivan pisze:
Przeciez ewidentnie to osobnik o esbeckim rysie ;)
To mazna skazat' wypisz wymaluj ty!

Te cwelik bombelik zostales zdemaskowany :)

Data: 2012-02-08 05:59:07
Autor: stevep
Dnia 07-02-2012 o 18:16:21 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2012-02-07 18:15,  Obserwator pisze:
Przeciez to sa typowe metody esbeckie. Takie metody ci sie podobaja?

Przeciez ewidentnie to osobnik o esbeckim rysie ;)

Razem z obsrywatorem jesteście modelowymi przedstawicielami tego gatunku.

--
stevep

Data: 2012-02-08 10:08:13
Autor: Antenka
On 8 Lut, 05:59, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

Razem z obsrywatorem jesteście modelowymi przedstawicielami tego gatunku.<

Ty zaś burczymucho, należysz do podgatunku, ty untermenschu hłe hłe :-
o)).

Tak więc, YouTube i Obserwator mają się tak do ciebie jak homo sapiens
do orangutana, przy czym tą pomarańczową małpą jesteś ty! :-o))

Antenka

Data: 2012-02-09 06:16:36
Autor: stevep
Dnia 08-02-2012 o 19:08:13 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A ktoby się przejmował twoim pokręconym bełkotem orangutanico z czerwonym  tylkiem.

--
stevep

Data: 2012-02-09 11:00:23
Autor: Antenka
On 9 Lut, 06:16, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> A ktoby się przejmował twoim pokręconym bełkotem orangutanico z
czerwonym   tylkiem.<

Primo! Byk na byku i bykiem pogania!
Secundo! Oj zabolało, zabolało! Pomarańczowa małpa z Borneo z czerwoną
kuśką  dała głos!

:-o))

Antenka

Data: 2012-02-10 06:15:45
Autor: stevep
Dnia 09-02-2012 o 20:00:23 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

czerwonym   tylkiem.<

Primo! Byk na byku i bykiem pogania!
Secundo! Oj zabolało, zabolało! Pomarańczowa małpa z Borneo z czerwoną

Ale mocherowy rynsztok.
--
stevep

Data: 2012-02-07 18:24:14
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 luty 2012 18:15:

[...]

Ty, dobre to jest. :-)

Data: 2012-02-07 17:27:22
Autor: Obserwator
Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Ty, dobre to jest. :-)

a chcesz sie naprawde przekonac jak dobre, Marku Czaplicki z Koszalina:)? --

Data: 2012-02-07 19:05:15
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 luty 2012 18:27:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Ty, dobre to jest. :-)

a chcesz sie naprawde przekonac jak dobre, Marku Czaplicki z Koszalina:)?

No np chciałbym się dowiedzieć kto jest wg Ciebie oszustem?

Data: 2012-02-07 18:29:24
Autor: Mariola
Dnia Tue, 7 Feb 2012 17:15:04 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Powiedz no kolego, czy to przypadkiem nie twoje?

http://www.grupy.banzaj.pl/Jezyk,milosci,IV,23,1829602,2011_09.html

http://www.grupy.banzaj.pl/Jezyk,milosci,III,23,1863138,2011_12.html

http://www.grupy.banzaj.pl/Jezyk,milosci,II,23,1792341,2011_05.html

Jak sądzisz: można je zakwalifikować jako czyny przestępcze o których
piszesz wyżej? Moim zdaniem są to czyny karalne! Jakub

Data: 2012-02-07 17:39:16
Autor: Obserwator
O widze, ze oszust poszukiwany przez policje pan hrabia

...bobrowski ostatnio Roman, plec zmienil.

Mariola <mariola40@zawsze.dziewica.pl> napisał(a): 83.9.5.146 IP address location & more:
IP address [?]: 83.9.5.146 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: ip address flagPoland
IP address state: Zachodniopomorskie
IP address city: Nowe Czarnowo
IP address latitude: 53.2000
IP address longitude: 14.4833
ISP of this IP [?]: Neostrada Plus
Host of this IP: [?]: abxl146.neoplus.adsl.tpnet.pl[Whois] [Trace]
Local time in Poland: 2012-02-07 18:33

Data: 2012-02-07 18:47:56
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Przeciez to sa typowe metody esbeckie. Takie metody ci sie podobaja?

Gdzie mogę zapoznać się z pozostałymi "metodami esbeckimi" ? --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-07 17:53:16
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
Obserwator napisał:

> Przeciez to sa typowe metody esbeckie. Takie metody ci sie podobaja?

Gdzie mogę zapoznać się z pozostałymi "metodami esbeckimi" ?

sprawdz swoja skrzynke i policz nicki ktorymi sie tutaj poslugujesz. Szczegolnie interesujacy jest nick;  tzva adonai.

Nagonki i prowokacje na kosciol katolicki - to klasyka esbeckich metod.

Data: 2012-02-07 18:58:29
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Nagonki i prowokacje na kosciol katolicki - to klasyka esbeckich metod.

Mówiąc "kościół katolicki" masz na myśli pedofili w sutannach?

Data: 2012-02-07 18:25:13
Autor: Obserwator
Obserwator napisał:

> Nagonki i prowokacje na kosciol katolicki - to klasyka esbeckich metod.

Mówiąc "kościół katolicki" masz na myśli pedofili w sutannach?
 juz ci pisalem, ze masz ewidentne problemy ktorymi powinien zajac sie
specjalista psycholog lub psychiatra. W kazdym razje normalny na pewno nie jestes. Wspolczuje ci po ludzku.

Data: 2012-02-07 17:56:15
Autor: Ivan
Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Mam na już zarchiwizowane od jakiegoś czasu. Czytam je czasami dla poprawy humoru. :-)

To nie humor. Etot kolega nawierno psychicznyj. --

Data: 2012-02-07 19:07:36
Autor: u2
Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.
W dniu 2012-02-07 18:56,  Ivan pisze:
To nie humor. Etot kolega nawierno psychicznyj. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ze ty nadajesz z wariatkowa nie oznacza, ze inni tyz :)

Data: 2012-02-07 17:52:50
Autor: Ivan
> [...]

> tłumaczy Gadawski. Ja natomiast pamiętam jak pewien gostek, nie chcący się przedstawić groził mi ciężkimi uszkodzeniami ciała. Publicznie. :-)

To taka sobaka co to szczekaje. Kijem jego! Kijem!

Data: 2012-02-08 06:00:35
Autor: stevep
Dnia 07-02-2012 o 18:52:50  Ivan <iwan.iwanowicz.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

ciężkimi uszkodzeniami ciała. Publicznie. :-)

To taka sobaka co to szczekaje. Kijem jego! Kijem!

Poszczujcie go azorem.  ;)

--
stevep

Data: 2012-02-07 17:50:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgri6h$cue$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co sądzisz o tym: http://tiny.pl/hjs37. Aż kipi nienawiścią!

BomBel

Data: 2012-02-07 17:51:28
Autor: Ivan
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ten kraj jest chory. Skąd u was tyle durnych?

Data: 2012-02-09 07:51:04
Autor: Bully300
[...]

Jak się czyta ciebie to widać wyraźnie, że jesteś rasistą i nawołujesz do
nienawiści. Powinieneś gnić w pierdlu a nie udzielać się na tym forum psycholu!

rAzor

Data: 2012-02-09 19:41:53
Autor: MH
[...]

Mnie też jakaś pociulina chciała odstrzelić z wiatrówki.

MH

--

Fanatyk wzywajacy do nienawisci przed sadem.