Fanatykom odbija palma.

Data: 2014-08-05 04:32:49
Autor: stevep
Fanatykom odbija palma.
# Marzena Nykiel w serwisie braci Karnowskich przekonuje, że nadszedł  najwyższy czas na kolejne powstanie. Zdaniem publicystki godzina "W" już  wybiła. Dlaczego należy zorganizować nowe powstanie? Jedną z przyczyna  mają być "antyklerykalne brednie ks. Lemańskiego na Woodstocku". #
Ze strony:
http://tnij.org/uxvxg25

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-05 18:30:42
Autor: silvio balconetti
Fanatykom odbija palma.
Am 05.08.2014 um 04:32 schrieb stevep:
Marzena Nykiel

Kto to jest Marzena Nykiel?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-08-05 18:55:12
Autor: rewers
Fanatykom odbija palma.
W dniu 05.08.2014 o 18:30, silvio balconetti pisze:
Am 05.08.2014 um 04:32 schrieb stevep:
Marzena Nykiel

Kto to jest Marzena Nykiel?

Stoi w Kobiórze na trzecim zjeździe do lasów państwowych.

Data: 2014-08-05 19:23:30
Autor: silvio balconetti
Fanatykom odbija palma.
Am 05.08.2014 um 18:55 schrieb rewers:
[...]

Rozmiary? 75C czy wiecej?

Data: 2014-08-05 19:52:05
Autor: rewers
Fanatykom odbija palma.
W dniu 05.08.2014 o 19:23, silvio balconetti pisze:
[...]

Nie wiem, jak dotąd nie korzystałem z jej usług...

Data: 2014-08-05 18:59:38
Autor: the_foe
Fanatykom odbija palma.
W dniu 2014-08-05 04:32, stevep pisze:
[...]

nie chce mi się tego czytać, to jest for real, czy kolejny klon asz dziennika?

--
@foe_pl

Data: 2014-08-05 19:12:49
Autor: Marek Czaplicki
Fanatykom odbija palma.
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 04:32:

> [...]
> wybiła. Dlaczego należy zorganizować nowe powstanie? Jedną z przyczyna
> mają być "antyklerykalne brednie ks. Lemańskiego na Woodstocku". #

Ten kawałek jest dobry.
Wojna ta znajduje się w finałowej fazie, w której "agenci i pożyteczni
idioci idą na całość", którzy działają tak, aby "społeczeństwo nie zdołało się zorientować", że wokół niego rozgrywa się "przewrót ideologiczny".
Sowiecki scenariusz
Publicystka udowadniając swoją tezę przywołuje "przykazania sowieckich
agentów", których celem jest doprowadzenie Polski do takiego stanu, w którym społeczeństwo będzie zmęczone trwającą wojną i z radością przyjmie hegemona z zewnątrz jako swojego wybawcę. Marzena Nykiel nie pozostawia cienia wątpliwości, że wszystkie założenia "sowieckich agentów" są skutecznie realizowane nad Wisłą.

Jak społeczeństwo może być zmęczone "wojną" i pożądać w związku z tym jakiegoś "hegemona", skoro mimo wszelkich wysiłków uświadamiaczy nawet się nie orientuje, że trwa i nawet dobiega końca jakaś wojna? :-)
-- Pozdrawiam, Marek.

Fanatykom odbija palma.